|
@LaurenS
|
Kom maar op met die lamsbout
|
|
|
audi
|
hoelaat?
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Nitrooooootje zeker hè. Doe je goed. Eerst maar een die 10m testen van me en als ie bevalt, bestel ik de 8m er ook bij. Veel fun ermee Peet. Zaterdag kan ik niet. Heb al een verjaardag. Neem maar een stukkie vlees van mij. Jiiiiiiihhaaaaaaaaaaaaaaa.
|
|
|
@LaurenS
|
Nitrooooootje zeker hè. Doe je goed. Eerst maar een die 10m testen van me en als ie bevalt, bestel ik de 8m er ook bij. Veel fun ermee Peet. Yeppa,ik weet het is nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrr weg maar volgende week kunnen we weer losss. Dussssss dat wordt knallen met die 8
|
|
|
PeeWee
|
Wat hoor ik nu een BBQ?!?
Gezellie.
Wie kan ik contactteren om te helpen/ deel te nemen?
See joes
|
|
|
|
PeeWee
|
Wat hoor ik nu een BBQ?!?
Gezellie.
Wie kan ik contactteren om te helpen/ deel te nemen?
See joes
Shit, ik heb al een etentje zaterdag. See joes
|
|
|
Ride
|
Portugal was top Beun. Vijf keer wezen kiten in de lagune. Heerlijk vlak water Krijg net mijn setje nieuwe kites binnen Nitro 8 en 10m met bar enzo. Eerst ff tukken nu, net terug uit LA. Dan maar eens ff checken wat er in het pakketje zit....... Jihhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa. Nog een Nitrorider erbij. Nog effies en er liggen allemaal dezelfde kites op Schellie. Veel plezier ermee Herman.
|
|
|
PeeWee
|
Portugal was top Beun. Vijf keer wezen kiten in de lagune. Heerlijk vlak water Krijg net mijn setje nieuwe kites binnen Nitro 8 en 10m met bar enzo. Eerst ff tukken nu, net terug uit LA. Dan maar eens ff checken wat er in het pakketje zit....... Jihhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaa. Nog een Nitrorider erbij. Nog effies en er liggen allemaal dezelfde kites op Schellie. Veel plezier ermee Herman. Tsjeesus, wat een kuddedieren die Switch rijders. Trouwens ,Switch zegt dat iets over de reactie als je deze kites in het bezit heb (oftewel de wens om te Switchen naar een ander merk)? See joes
|
|
|
PeeWee
|
O ja, veel plezier er mee Herman, John, Peter See joes
|
|
|
Ride
|
Ben toe aan een nieuwe vriendin, auto, werk, woning, vrienden, avatar, schoonfamilie en noem maar op, maar nooit maar dan ook nooit zal ik mijn Switchies verloochenen. Eenmaal Switch, altijd Switch. En dat van iemand die er nog nooit mee gevaren hebt. Je zal maar een tatoo van Best op je onderarm hebben en eigelijk, heel diep in je hart, ook willen overstappen naar Switch. Hoe ga je daar mee om. Maar bedankt hoor Peeweester. Gaat denk ik wel goekomen. Rammen met die stukkies doek.
|
|
|
PeeWee
|
Je zal maar een tatoo van Best op je onderarm hebben en eigelijk, heel diep in je hart, ook willen overstappen naar Switch. Hoe ga je daar mee om. Auwwww
|
|
|
FlyingHigh
|
Net de switch gemaakt naar switch, dus zoals John al zegt, geen geswitch meer. Zeker weten dat dat jumpen nu meteen meters hoog gaat....jihaaaaaaaa Wordt straks wel opletten, dat je de goede kite pakt We kunnen een izameling houden voor Beuntje....help beun van zijn tattoo af.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
nou vrouwlief tattooeerd kan altijd wat overheen gezet worden,en van dat geld kan ik dan ook mooi een switch kopen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
JONGENS JONGENS de beun blijft zijn merk trouw trouwens de movie is klaar bijna 10 minuten lachen en gieren en brullen jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Nog 5 nachies en dan weten we, of al dat geswitch en geswetch over switch nut heeft gehad... eindelijk weer wat wind... ff doorbijten nog ! ! !
|
|
|
@LaurenS
|
Nog 5 nachies en dan weten we, of al dat geswitch en geswetch over switch nut heeft gehad... eindelijk weer wat wind... ff doorbijten nog ! ! ! niet verder vertellen ,ik weet het al
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekkel filmpie weer hoor , John je gaat lekker met je one-footers ! Gisteren een mail, me tas weer gevonden met alle inhoud Hij had gewoon de verkeerde tas meegenomen oh oh oh haha. Volgende week weer wind voor texel hopelijk... !
|
|
|