FlyingHigh
|
Je zit er zeker niet met smart op te wachten hè, Peet?! Was wel errrrruggggg lekker bij Aloha gisteren!! Ik heb je niet gespot gisteren!?
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Van de week rotatable plates op me Makootje gezet, misschien ook wat voor de wave boarders onder ons
|
|
|
|
PeeWee
|
Zekerrrr benieuwd naar deze vernuftige devices.
|
|
|
@LaurenS
|
Hi Tech spul hoor Theo, ben benieuwd.... Maandag nog badgasten voor een overheerlijk begin van een knalweek Zoals het er nu uitziet staan ik er 7 dagen op
|
|
|
Langbeest
|
De hele week beurs in Utrecht dus voor mij geen sessie 's. Zal aan jullie denken.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heb volgende week de hele week nachtdienst ...ik kan dus elke dag varen ... Dus laat maar komen die wind ...
|
|
|
franco
|
ziet er tot nu toe goed uit, ben er ook weer na mijn werk. Moet toch eens betere afspraaken maken met mijn werkgever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik denk dat ik de hele week op onderzoek moet in Noord-Holland. Heeeeeel vervelend. Maandag kan ik tot een uurtje of twee 's middags. Hopen dat er wat wind is in de ochtend. Dan maandag op dinsdag een nachtdienst en dinsdag een middag erachter aan. Dinsdag kan ik dus niet. Woensdag en donderdag misschien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
weet niet hoelaat jullie gaan, maar ik denk ook wel ff die kant optekomen, kan tot 14.00 varen, 7 dagen niet gevaren,begin nu al aftekicken
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Toppie, Peet. Zien we je morgen. Wordt druk met nitrootjes op het water dan . Ligt eraan wanneer de wind aangaat, maar anders wil ik om 9 uur uit Amsterdam vertrekken. Ff het maximale eruit halen, want di tot vrijdag kan ik niet kiten ...helaas.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ga jij maar lekker met je 13 naar schell Ries met ZW fietse Anyways het weer volgens surfabc : Maandag en dinsdag een perfecte wind voor surfles en gewoon een beetje te cruisen. Vooral in Noord-Holland een mooie 16-20 knopen uit ZW. Verpieterende fronten met weinig regen en geregeld zon maken het subliem nazomer surfweer. Dinsdag draait de wind iets meer west en is het in het zuidwesten (Belgie, Zeeland, Z-H) ook 16-20 knopen en dus goed genoeg. Maar het echte werk komt uiteraard pas v.a. woensdag
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ga jij maar lekker met je 13 naar schell Ries met ZW fietse Maaaar, !!!!!!! ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die nieuwe top kites, van jullie Misschien valt er wat te switchen ???
|
|
|