@LaurenS
|
Moet eerst thuisblijven voor de 8m2.Deze wordt tussen elf en enen bezorgd,ennuh switchen kan altijd Ries
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jammer. Tegen de tijd dat jij komt, moet ik weg. Kleine ophalen van school. Die 8m van mij heeft de status 'shipped'. Zal maandag wel verstuurd worden en dan heb ik hem dinsdag of woensdag. Kom maar op met de herfststormen.
|
|
|
@LaurenS
|
Die 8m van mij heeft de status 'shipped'. Zal maandag wel verstuurd worden en dan heb ik hem dinsdag of woensdag. Kom maar op met de herfststormen. Goede timing ,vanaf woensdag gaat het ''echt'' losssssssssss
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hoe later hoe beter morgen, surfabc zegt 16-20kn niet al te veel dus jullie zullen de low-end wel gaan testen morgen
|
|
|
FlyingHigh
|
Moet eerst thuisblijven voor de 8m2.Deze wordt tussen elf en enen bezorgd,ennuh switchen kan altijd Ries Doe je toch briefje op de deur....pakket afgeven bij buren!!! Tim, volgens Peter is de lowend vet OK. Duzzzzzz dat komt wel goedddd
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Goh, woon je in zo'n soort buurtje dan , Peet?? Mss tijd om te SWITCHEN
|
|
|
|
|
|
|
Ride
|
Gezien Ries. Ik ga even een mooi ontwerp voor een T-shirt maken. Als ie af is, mail ik hem naar de mannen.
|
|
|
@LaurenS
|
dit zijn mijn buren, hahaha altijd leuk met de kerst Nekschot voor die vent,hoe houd dat arme vrouwtje het uit met zo een bullebak ,ennuh ik woon gelukkig niet in nooddorp
|
|
|
|
Ride
|
Switchie 10m staat boven in mijn kitekamertje, de 8m gaat deze week binnenkomen mon amigo. Morgen maar eens kijken op de wateren. Eerst ´s morgens kijken of het wat wordt. Anders later deze week varen. Komt goed el Beuno. Ontwerp van ons T-shirt is af. Heb zo wat uit de hand getekend en naar jullie gemaild. Kijk maar of het wat is. Ga ik deze week even naar de drukker om te vragen wat het gaat kosten.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
zo zo effe lekker een weekendje naar egmond geweest Zo Zo kom net van het strand van Egmond, je heb er weer een mooie kolerebende van gemaakt Beuntje, overal weer lege blikkies en flessies
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey theo kan nooit van mij zijn als ik geweest ben liggen er alleen maar lege martini flessen en er zijn dolfijnen gezien
|
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Snap het al....Hij heeft flipper gezien, nadat die martini flessen leeg waren...
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
net wakker,kleine zo naar school brengen,de wind is al aan 15,6 met stoten 20 knopen net genoeg om hoogte te houden met me 10 mannen we kunnen weer
|
|
|
|
|