hey john goed dat je weer beter bent wat een shit weer zeg hopen dat we wat wind krijgen morgen effe naar eric om mijn nieuwe aanwinst te halen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Top boardje Hans. Hept ik ook alleen dan de 2009 versie. En die bevalt met echt top. Heb nog geen sec eraan gedacht om een andere te kopen. kan ook niet want ben blut.
Blut zijn we allemaal, maar spullen hebben we. Veeeeeeeeeel belangrijker.
De movie is klaar. Heb er nog wat van geprobeerd te maken. De Teasertrailer kan ik toch niet meer overtreffen dus heb ik maar een filmpie gemaakt met een knipoog naar de man die nog steeds denkt dat ie een dolfijn gezien heeft. Ga er lekker voor zitten, zet hem op HD, doe het geluid aan en have fun.
Wat een K%t reis moet dat geweest zijn zeg. Blij dat ik er niet bij was....NOT. Jaloeeeeersss. Wie wil dat nou niet? Zon, zee, strand, lekkere chickies, BBQ en nog iemand die wel dolfijnen zag Lekker filmpie van een te gek reissie
Zo te zien komt er weer Oost in de wind rond het het weekeinde ,vele edammer sessies gaan volgen ,vrijdag helaas te werk
aldus surfabc:
Vrijdag komt de wind in de loop van de middag, draait naar ZZW 10-12 knopen in het zuiden en zuidwesten tot 18-24 knopen in het noordwestelijke kustgebied. Vooral de middag (12-16 uur) gaat daar erg mooi worden met dikke golven uit het noorden. Super condities om het golfrijden goed onder de knie te krijgen. Vrijdagavond gaat de wind in noord-holland ook steeds meer naar zuid. Zaterdag draait de wind nog verder terug naar ZZO en is het langs de kust eigenlijk bijna nergens te doen. Het IJsselmeer dan maar op, of de wadden? De windsterkte zou nog wel eens voor een verassing kunnen zorgen met een consistente 20 knopen! Zondag eenzelfde soort condities, in de middag minder wind en nog steeds zuidoost. Deze aflandige windrichting blijft er volgende week eerst nog een tijdje inzitten. Daarbij komt er vanaf zondag zachtere lucht uit het zuiden onze kant op. Maandagmiddag/avond maximaal 20 knopen, dinsdag tussen de 24 en 27 knopen in het noorden. Dat gaat dus een hele mooi dag worden op een aantal spots
Nee doikie, met alles waar oost inzit... (kan het natuurlijk niet bekent maken zo... ) Herman.
Ben er nog niet weest maar moet lekker vlak zijn... Zijn matties van je die er al wel geweest zijn, hmmm... Informeer maar een bij de oudere 'wijze' garde (niet dat ik zo jong ben...) of wijs haha
Zal straks als ik thuis ben, eens informeren bij de oude garde. Niet nieuwsgierig ofzo hoor Eerst maar eens zien weg te komen hier uit Vancouver. Krijg net telefoontje, dat de kist voor onbekende tijd vertraging heeft see ya laterrrr
Ja Gladiator. Fantastische film en erruuuuggggg goede filmmuziek.
Die ouwe garde waar Sander het over heeft, kent de film nog wel. De jonkies denken nu echt; Waar hebben die gasten het over. Volgens mij komt die film uit 2000. Bijna 12 jaar geleden.
Ik lees net dat Herman dit weekend zijn kite gaat oplaten op Vancouver Island. Veel plezier Herman. Gewoon uurtjes schrijven hè. Allemaal wachtgeld dus medelijden hoeven we niet te hebben.