|
The Submarine

|
@ Floris: dan heb ik je gezien. Dan zit/zat jij als je het pad afkomt net aan de linkerkant en ik zat net aan de rechterkant. Ik ben nog ff bezig geweest met een (lekke) groene Cabrinha Nitro. Zat bij een clubbie met een hond
|
|
|
Haring High Richardt

|
Dikke 20 knopen op schellink vandaag 20 knooooooopen???, neej man, dat geloof ik niet. Wie heeft er gelijk ????? Morgen goede verwachtingen ??????
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Ik was er vandaag pas om 16.30 uur en heb goed kunnen varen tot 19.00 uur het waaide zo,n 16-18 knp en de wind was goed constant ,Was er lekker ,Goed kunnen springen en nog wat tricks kunnen oefenen , Daar was het perfect weer voor ,was wel verbaast dat er na 17.00 nog maar 2 kites op het water waren ,Ik had het op schellinkhout met pasen veel drukker verwacht  ,....... Heb ook nog even op Mark zijn Nobel 555 gevaren ,En was daar zeer tevreden over ,Ga van de week even bij VDB langs om er ook een kopen ..  Ik hoop dat het morgen ook nog een beetje waait ... 
|
|
|
zwafra

|
ik heb nog even gekeken voor de windverwachting voor morgen (Maandag) ,Maar die is niet echt goed ,In de ochtend nog redelijk wat wind maar na 12.00 uur kakt de wind behoorlijk in .. 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Heb ook nog even op Mark zijn Nobel 555 gevaren ,En was daar zeer tevreden over ,Ga van de week even bij VDB langs om er ook een kopen .. Geen intresse in mijn collecters item van de vorige eeuw kleur blauw ??? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Haring High Richardt

|
Actueel weer Hoorn 09.04.2007 09:00 uur weer temperatuur (°C) 9.9 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 7.7 wind (°) rel. vochtigheid (%) 86 windsnelheid (kts) 9 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 13 luchtdruktendens (hPa 3h) - 13 knopen is nog niet echt veel  eerst ff naar mijn dochter kijken bij een hardloopwedstrijd en daar na Kiten als het wat harder gaat waaien  Gr Richardt
|
|
|
zwafra

|
Ja de berichten zijn weer wat tegenstrijdig Windguru en het KMNI ,zegt dat het nog iets gaat toenemen ...Daar moeten we dan maar in geloven WIND: WESTELIJK 8-13 KN, AAN DE KUST EN OP HET IJSSELMEER, 13-18 KN. 
|
|
|
|
|
zwafra

|
In de ochtend was het redelijk te doen op schellinkhout ,maar tegen 14.30 uur viel de wind weg en was het over...  Andijk lijkt mij niet de juiste spot met West..Mot jij toch weten Richard ..
|
|
|
wouterb

|
M'n maat was nog redelijk optimistisch, had thuis zijn pak al aangetrokken. Zijn daarna nog even naar Schellink gereden, ook zinloos. Stonden wel wat mensen in het water, wat meewarrig in de lucht te kijken. TOen ik simultaan een R5 (16?) en een Raven 16 achteruit het water in zag zakken heb ik het op gegeven.
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
wijk aan zee was ook niks... ik kwam niet eens vooruit en andere stonden ook alleen maar te klooien... nog wel lekker over het strand gereden met een mountainboard  is weer eens wat anders (grinnik_kitesmiley) al met al toch nog wel een lekkere dag gehad... zat ik nog even lekker rustig op het strand... zie ik de beun ineens langskomen... die was geloof ik verdwaald (grinnik_kitesmiley) en hij maar zeggen... waar de beun is... is wind  vandaag dus helaas ff niet 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Was eerst op schellinkhout, omdat ik m'n nieuwe pak bij vd Berg kon ophalen. Daar was het ruk! Toen ff met Rik naar Wijk aan Zee gereden in de hoop dat het daar een paar knoopjes harder zou waaien. En dat klopte, toen we aankwamen waren er een mannetje of 8 aan het varen... Toen we klaar waren met optuigen viel het uit... en Hij is weg gebleven. Kortom, dik 150 km's gereden voor Jan L*L! Lang leve de zomer!
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Gelukkig niks gemist, ook nog even de twijfel gehad om even te gaan windsurfen op het zwet. Even met de hond er naartoe gelopen, maar was helemaal niks. Voorspellingen voor volgende week zijn om te huilen, vanaf dinsdag vrij van school, maar geen wind.... 
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
ja da's waar maar was 1 ding vergeten ik zou eigenlijk pas na maandag weer kiten oeps dat heb ik boven verteld vandaar geen wind vandaag sorry floris had het zelf niet in de gaten  (hangloose_kitesmiley) rest van de week is ook niks geloof ik zal vast gaan vragen wanneer weer wel jullie horen het wel .  mark had een blits pak leek spiderman wel maar was ook voor niks gegaan naar wijk ik heb toch even een uurtje kunnen varen met de 16 mtr en toen ging het licht uit .  mijn zoon even laten kennis maken met het optuigen en oplaten van de kite vond het wel leuk dus nou maar hopen dat ie ook verslaafd raakt dat word DeBeun jr 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Beun in kleinformaat whahahaha
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
word leuk mark hij vraagt al wanneer ie het water op kan ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|