Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Zorg maar dat je heeeeeel veel gaat springen. Voor de rest van de week ziet het er niet geweldig uit qua wind. Geniet ervan. Lekker windje en droog weer. Als die kleine van Herman straks op deze aardkloot wordt gezet, is het over voor hem met kitesurfen. Ik krijg zijn barretje al. Misschien kan jij alvast een optie nemen op zijn kites.
|
|
|
Giertje
|
Kom op John een beetje positief denken! Niet alleen morgen maar ook donderdag ziet er redelijk uit.
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Kom op John een beetje positief denken! Niet alleen morgen maar ook donderdag ziet er redelijk uit. Sorry ome Gerrit. Je hebt gelijk. Donderdag moet ik om 13.00 uur beginnen. Misschien nog een vroege ochtendsessie op Edam. En Herman..............blijft mooi om te zien. Bljven genieten man
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Hé mannen, maar een klein ideetje... ipv opties op barretjes en kites: @Herman neem een optie op Johns dochter als nanny voor jouw kleine. Hebben jullie beide samen meer tijd voor op het water En dochter en baby zet je op het strand om alvast toe te kijken hoe het kiten moet... En dan komt Beun in een stil kwartiertje voorbij en schreeuwt YEEEEEEEEEEEHAHHHAHHHAHHHH!!! "Schenk de Martini maar in!!" En Ries wil zijn pak van '79 aan Hermans kleine verkopen...
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wat is eigenlijk het telefoonnummer van Wiebe?? Kenni morgen snert bezorgen op Schel???
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Jeetje Klaas, heb jij gedronken ofzo??? Zulke goede ideeen heb je anders nooit
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Peter geef maar toe dit is zelfpromotie... Deze film is van de zomer gemaakt op Wijk en Swoody en heb je ingekleurd met palmen en een zonnetje Leuke film, zelfs Beun komt nog door het beeld Leuke sprongetjes, aardige 360ies, hhhhmmm doe het maar na Alleen die chickies die moet je de volgende keer toch ff ergens anders bestellen @Herman Niks gedronken, dat zijn de pijnstillers
|
|
|
|
TBK
|
Leuke jumps, tricks en loops, zo zie je maar zelfs met het hier in NL verbannen merk RRD vlieg je skyhigh (badgast met het lange haar)
|
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk pier kan ik afraden, veels te Zuid, dus vlagerig bij de Pier, kan je beter noordelijker zitten, althans dat is mijn bescheiden mening....als er aan de kust meer gaat staan ga ik even bunkeren , ltrs
|
|
|
robbertvandermeer
|
Bunker is ook goed, ben in hoofddorp aan het werk, hoop over 20 min weg te kunnen.
|
|
|
@LaurenS
|
@Robert,ik ga toch even naar schell(staat ook 20 knopies),let wel na 15:00 krimt ie spoedig naar ZO dus aflandig op het zeetje
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ga even tussen het werk door, heb om 15:30 weer een afspraak. Ga het toch maar even proberen...
|
|
|
|
bredo
|
Vandaag geen tijd,maar.............haha vlg week maandag een dikke zuidwester met 15 graden en dat op begin november!
En dan nog vrij ook!!!
Verder veel plezier vandaag mannen!!
|
|
|
GetHigh
|
Vanochtend toch nog even kunnen varen met de 10m. Helaas moest ik alweer vroeg weg. Ging net, ik hoop dat de mannen na mij nog goeie wind gehad hebben. see you.....
|
|
|
joosie
|
Heb je eerder vrij van je werk, snel naar huis, sta je op schel is de wind ingekakt nog 3 flysurfers op t water geen eens moeite gedaan om de 12 meter op te pompen met maar 13 knoopies haring richard was er ook nog en die had met zn 13 meter half uurtje rakkies gevaren Hopen dat er voor zondag een paar knoopies bij komen met een zuidwesten windje is t nog wel te doen op schel anders naar wijk
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Heb vanaf een uurtje of 14.00 tot 15.30 lekker kunnen varen op Schell.. met mijn 11mtr ... Daarna was het een beetje over behalve als je een grote flysurfer had .. het was lekker met het zonnetje erbij .. Morgen draaid de wind weer naar Z/O misschien morgenmiddag weer naar Edam...
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer lekkel op schelli met de 13 meter met een top boardje 77 van Sander. Was mijn brunotti mirror uit de vorige eeuw vergeten en dankzij Sander 77 kon ik toch nog even lekker varen Top boardje Sander (haalt het natuurlijk niet bij de mirror, maar goed! ) Zonnetje, lekker hoogte lopen in de windsurfhoek en verhalen horen uit Brazilie van Langbeest die de erwtensoep was vergeten Morgen zuid Oost dus ??? Vanaf 15.00 uur knalle . Zijn er morgen middag nog gasten op Medemblik vanaf een uurtje of 15.00 uur ???
|
|
|