MEGALOOPBEUN
|
hallo azijnzuiger hoe is et daar ? we gaan gewoon varen er is genoeg
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor 13 knopen blijf ik ook liever op mijn werk..
Ik hoop op iets meer dan 13 knp .... Donderdag 03 november Veel bewolking. maar in het noorden, oosten en zuidoosten eerst ook nog zon. Een warme novemberdag. De temperaturen liggen gemiddeld rond 17 of 18 graden. In zuiidelijk Limburg mogelijk 19 graden! De wind komt uit zuid tot zuidoost en is matig tot krachtig
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard slijm slijm alles goed ? nog varen morgen ? effe mijn nieuwe boardje dopen morgen op schell
|
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
mocht ik het boardje al slopen dan kan ie zo naar vdberg is vlakbij een kwartiertje rijden dan switch ik effe van board
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ik zie het morgenochtend wel, waarschijnlijk wordt het gewoon schellie, monickendam komt ie over land dus vlagerig en minder wind. Op de spot rond een uur of 9
|
|
|
|
robbertvandermeer
|
Ga eerst maar even wat schilderen thuis.. Hoop dat de wind nog zal aantrekken.
|
|
|
@LaurenS
|
Het is idd nog niet veul, moeilijk voorspellen die oostenwinden.... Nu 11 knp en puur ZO , dus dan komt Edam weer in het vizier, nu eerst nog wind...
|
|
|
FlyingHigh
|
Nog steeds te weinig wind houd het in de gaten, maar denk dat het hemvandaag helaas niet gaat worden. Had er wel ff zin an
|
|
|
|
Dopperd
Geen avatar
|
dag Taco,
Het ziet er idd niet al te best uit maar ik moet toch naar amsterdam dus ik rij rond 12 uur die kant wel op wanuit utrecht. De voorspelling is heel constant lekker windje. Maar was jij ook van plan naar om naar het westen te gaan?
|
|
|
@LaurenS
|
Mmmm,kleine luchtvaart is al naar beneden bijgesteld,gaat um niet worden denk ,of er moet 18 knp gaan staan... WIND: ZUIDOOST 7-13 KN, LANGS DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER 13-18 KN.
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
dag Taco,
Het ziet er idd niet al te best uit maar ik moet toch naar amsterdam dus ik rij rond 12 uur die kant wel op wanuit utrecht. De voorspelling is heel constant lekker windje. Maar was jij ook van plan naar om naar het westen te gaan?
Net op Mirns forum van Hendrik begrepen dat Volgens Windfinder Pro het goed gaat komen, Dus ik ga naar Mirns. Bazaki's gaan niet. 10 min waarnemingen Stavoren geeft nu 14 om 18 knots. Sorry Noordhollanders dat we als drenten effe inbreuk maken op jullie topic. Zal niet weer gebeuren.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het waait hier nog steeds niet en het begint nu ook nog te regenen .... ga straks ook maar weer gewoon naar me werk had een paar vrije uurtjes geregeld ....
|
|
|
Berd
Geen avatar
Logs: 0 | 42 uur
|
(zo, op kitehigh ook maar ff geregistreerd) Heb spul al in auto liggen om naar Sch.h. te vertrekken, maar word niet vrolijk van de 10 min. waarneming. Zwafra bedankt voor je update. Dat gaf de doorslag; ik blijf thuis!
|
|
|
TBK
|
Ter info, het begint hier nu aardig te waaien in Hoorn !
|
|
|
|
|
TBK
|
Het is in inderdaad net aan vaarbaar Sander , net even gemeten op de dijk max 13-14knp. Peter ik denk dat je niet veel zal missen !
|
|
|