kiterunner

|
superrrrr, mijn nieuwe Rebel 12 m2 uit 2011 heeft een veel betere lowend als de rebel uit 2007, ik ben weer helemaal gelukkig en kan nu nog vaker het water op. Misschien komende zondag even naar warder.
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Mooi boardje Peter. Veel fun ermee man.  Wat een topochtend trouwens. Stond om 08.45 uur op het water en ging er om 12 uur vanaf. Helemaal goed. Windje trok nog even lekker aan. Al met al ruim 3 uur goed kunnen varen, vliegen en wat nieuwe dingetjes kunnen proberen. Gezellie met de mannen weer. En wat een temperatuur. Gwoon in het wetsuitje, 18 graden en totaal niet koud. Heerlijk in het zonnetje. Als het zondag goed is en NO, ga ik naar Enkie. 
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
Wat een mazzel heb je weer he John... geweldigenoten lees ik wel weer  Is je gegund ouwe! baal alleen wel dat ik niet kon... Maar zo ist nu eenmaal... Super boardje Peter lekker hoor... ziet er super uit... WOUW!
|
|
|
FlyingHigh

|
Vetttt boardje hoor Peter  nu nog ff aan je skills werken, zodat het heel blijft  Zondag kan je hem waarschijnlijk al uitproberen  Wat een lekkere sessie vandaag op Schellie zeg  Niet te druk, zonnetje ( leek wel laat in de lente), prima windje en gezellige mensen John was lekker z'n slide aan het oefenen en zo te zien, duurt dat niet lang meer en lukt het t/m de landing. Ziet er eeerrruuuggg cool uit  Zondag Enkie pakkennnnnnnnnnn
|
|
|
Tim_GTS5

|
Goe bezig John ! Moeite met de loop, wat gaat er mis ?
Zondag medemblik of andijk.
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Theyre.com geeft voor morgen 5ft en 23 graden ZO? Lijkt me een foutje aangezien de rest het daar totaal niet over heeft. Toch morgen maar ff standy staan  .
|
|
|
@LaurenS

|
Volgens mij wordt het zondag aan de kust het best vaarbaar,aangezien de wind NO is zullen we toch richting Zuid Holland moeten afreizen  .Als er wat meer Noord inzit is Ijmuiden ook een optie  Of met minder genoegen nemen en een NO Ijsselmeerspot opzoeken 
|
|
|
Ride

|
Goe bezig John ! Moeite met de loop, wat gaat er mis ?
Zondag medemblik of andijk.
Heb gisterenavond nog even goed naar een filmpje gekeken over de darkslide. Weet al wat ik fout doe. Die slide lukt me wel. Ik maak de loop alleen veeeeuuuuls te groot. Kite komt dan te laag uit waardoor ik de lift niet meer krijg om uit die slide te komen. Kortom..........kite hoger houden tijdens de loop voor meer lift.  En zondag, mits voldoende wind, ben ik met die windrichting op Enkie. 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens het KNMI wordt de windrichting voor Zondag ...Noord  lijkt mij voor IJmuiden net te kunnen .. anders naar Andijk daar is Noord perfect. of zelfs Edam is een optie...  ( maar daar lijkt het minder te gaan waaien..) Kijk morgen nog wel even .. hier het plaatje .. KNMI : Zondag begint de dag met lokaal mist. De rest van de dag wisselen wolkenvelden en zonnige momenten elkaar af en het blijft droog. De middagtemperatuur loopt uiteen van 13 graden in het noordelijk kustgebied tot 16 graden in het zuiden. Er staat een matige, aan de kust soms vrij krachtige noordenwind.
|
|
|
Ride

|
Hopen dat de wind morgen toereikend is. Heb wel weer even zin om te varen. Al zoooooo lang geleden weer.  Anders maandag dan maar weer. Volop zon, wind uit het Noord-Oosten en de temperatuur is ook nog wel oké. Laat ik nou net middagdienst hebben. Denk dat ik, als de voorspellingen zo blijven, om 9 uur op Enkie ben. 
|
|
|
stefan@

Logs: 0 | 464 uur
|
ik sla dit weekend en volgende week ff over,mannen die wel gaan veul plezier en geniet van de nazomerse zon ,zonder bladeren aan de bomen dus meer ruimte voor de zon
|
|
|
@LaurenS

|
en geniet van de nazomerse zon ,zonder bladeren aan de bomen dus meer ruimte voor de zon
Kijk dat is een mooi voorbeeld van een positieve kijk op dingen hebben 
|
|
|
|
@LaurenS

|
Vanacht ingebroken bij de buren.  ( Kojk ,daar hebben we hier geen last van,dat noordhollandse tuig  Denk dat ik maandag maar weer een daggie pak op het water met mijn nieuwe plankie  De wind gaat morgenmiddag aan,maar ik ga eerst ff uitzieken.Ben een beetje verkouden  @ John,ik heb die dark kiteboardslide helemaal in mijn kop zitten,ga ik ook maar eens ten tonele brengen 
|
|
|
|
franco

|
verkeert briefje, zou op moeten staan neem me vrouw mee, en laat de hond in zijn mand, koffer van vrouw staat boven op zolder groeten man des huizes.
oo laat mijn vrouw dit niet lezen, hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
trouwens ik kom morgen ook als ie gaat waaien richting enkie neem het beunbord ook mee meer oppervlakte zal wel later in de dag worden dan is ie wat harder
|
|
|
|
patrick87

Logs: 0 | 108 uur
|
ik rij morgen eerst naar medemblik/andijk en als daar niks is rij ik verder richting enkhuizen.
|
|
|
FlyingHigh

|
Ik kijk morgen eerst ff op 10 min waarneming. Zal wel niet te vroeg worden. Als de wind te laat aan gaat is Ijburg mss wel een optie. We gaaaan ut ziennn
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
trouwens ik kom morgen ook als ie gaat waaien richting enkie neem het beunbord ook mee meer oppervlakte zal wel later in de dag worden dan is ie wat harder
Is er dan wind?? ...korrektie: verkeerde tabel gekeken.... zal mien grippeke wel weer sain! T wordt iig gsjellie Ont mon!
|
|
|
@LaurenS

|
Tis niet veul morgen:  WIND: NOORDELIJK, 4-7 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN 7-12 KN, AAN DE KUST 12-17 KN. IN DE MIDDAG WIND OVERWEGEND NOORDOOST 7-10 KN, IN DE KUSTGEBIEDEN 10-17 KN
|
|
|
|