Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

Haring High Richardt

Antwoord #25575 November 11, 2011, 10:08:32
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=icoC2HzziLM&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=QScGgatmAw4&feature=channel_video_title

http://www.youtube.com/watch?v=f7_lqgMFcOM&feature=relmfu

Citaat
Filmpies uit de ouwe doos toen het nog waaide in november    , de droogpakken moesten nog uitgevonden worden 
Frank vaarde nog Waroooo en iedereen was gelukkig   
Waaaar bloift de toidt
En de azijnzeiker vaarde nog fysurfer  Cool
Citaat
en er zijn ook gasten die nog steeds met dezelfde boardjes varen   

Er worden geen betere boardjes meer gemaakt  Grin,  dus waarom een are   Cool ????
Waait het al ergens of kan ik eerst nog ff schijten en bood schappies doen ????  ListenToMe ThumpsUp Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Cool  YeSS Joepie YeSS Joepie
audi

Antwoord #25576 November 11, 2011, 10:15:58
edit2Rapporteer  
wij gaan naar enkhuizen lijkt me goed te doen met ozo
mocem

Antwoord #25577 November 11, 2011, 10:45:50
edit2Rapporteer  
Veel plezier voor mensen die vandaag gaan kiten.
Sjaaky

Antwoord #25578 November 11, 2011, 10:47:28
edit2Rapporteer  
Audi, stap zo in de auto en kom ik jouw kant op.

Gaan we eerst ff bij VDB kijken. ga ik ook een droogpak mietje worden  Joepie
want met dit weer is gewoon buiten lopen al behoorlijk koud laat staan het ijselmeer water in,
nu maar hoepen dat ze mijn maat nog hebben ander wordt het gewoon kou-leien ListenToMe in het nat-pakkie.

stap nu in de auto, tot over 5 min.
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #25579 November 11, 2011, 13:08:36
edit2Rapporteer  
Ga zo rijden naar de katten-hell  Grin ben r rond 13.00 wie nog meer...
audi

Antwoord #25580 November 11, 2011, 17:14:37
edit2Rapporteer  
eerst dij de honde hemel gewwest maar daar was niemand ThumpDown
toen door gereden naar enkhuisen waar een man of 5 aan het kiten was.
snel de 13 opgepomt en lekker gekite(ik had wel wat last van de landtong)maar als je wat verder naar buiten ging stond er een lekker windje Joepie
Sjaaky

Antwoord #25581 November 11, 2011, 17:38:23
edit2Rapporteer  
Ik had geluk, VDB had mijn maatje nog in het rek hangen. Nu ben ik officieel ook zo diep gezonken.
ik ben een  ListenToMe DROOGPAK MIETJE ListenToMe maar moet wel zegge "heerlijk warm"

We zijn ff naar Enkie geweest, het begin was lekker later draaide de wind wat weg achter de landtong en toen werd de wind bij de kant wat vlagerig. maar verder op het water ging het wel.

Op de terug weg nog even bij de Hondehel wezen kijken. Daar was het een behoorlijk stuk drukker misschien wat voor de volgende keer.

nu maar vlink  ThumpsUp-men voor wat wind want de vooruitzichten zijn behoorlijk ruk.
 ThumpsUp
onderaqua

Antwoord #25582 November 11, 2011, 18:00:17
edit2Rapporteer  
 Grin Het was vanmiddag heerlijk op Edam.

Lekker in het natte pak IOn heerlijk warm zo in de auto gestapt en onder de douche. Joepie
Giertje

Antwoord #25583 November 11, 2011, 18:14:38
edit2Rapporteer  
Onderaqua, volgens mij kickt je vrouw er op als je in je rubberen pak thuis komt
dan zie je er ook weer een keer strak uit. YeSS
joosie

Antwoord #25584 November 11, 2011, 18:39:20
edit2Rapporteer  
Zo was weer veelste kort varen bij de Hondehel, net t water op, paar rakkies gevaren en kakte beetje bij beetje de wind in Sad
nu hopen dat t zondag middag weer gaat waaien  Roll Eyes
@LaurenS

Antwoord #25585 November 11, 2011, 19:17:53
edit2Rapporteer  
Edam was oke,1,5 uur gevaren met de 10m2,toen de zon doorbrak was de wind weg  Undecided.  T*ring wat is dat ijsselmeerwater koud geworden.Maakte een crash ,redelijk full frontal head first,en ik was meteen wakker  Grin
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #25586 November 11, 2011, 19:20:59
edit2Rapporteer  
Het was weer lekker vanmiddag op Edam lekker windtje ( genoeg voor mijn 9 mtr) en ik vond het nog niet echt koud ...
moest wel helaas voortijdig stoppen omdat weer mijn trapezehaak is gebroken (Da Kine) dit is al de tweede dit jaar gelukkig had ik er een slangenklem erop gemonteerd en die heeft me gered  Grin  ik kon nu teminste nog naar de kant toevaren ... Grin

@Richard ..mooie filmpies uit de oude doos ... Grin
Langbeest

Antwoord #25587 November 11, 2011, 19:22:44
edit2Rapporteer  
Wij waren gelukkig op tijd in dogystyle.
Heerlijk kunnen varen, ik was er aan toe, sorry Joosie da we de wind hadden opgemaakt.
Chris,Sander,Johan, het was weer gezellig.
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
Antwoord #25588 November 11, 2011, 19:36:13
edit2Rapporteer  
Jah was weer lekkeL Erwin Top 6ie, jammer voor Joosie en Pat die waren helaas net te laat...

@ Peter, ja het water is al flink afgekoeld idd.. zelfs de spray voelde lekkahhh fris...
@ Richard, leuke filmpies weer Full HD zien ik, leuk hoor...  ThumpsUp  Nog gevaren Haring?
@LaurenS

Antwoord #25589 November 11, 2011, 20:26:19
edit2Rapporteer  
Vrind van me heeft deze gepost op youtube,ze  vermaken zich opperbest.Heb best heimwee naar Brazil.Volgend jaar zeker weer met mijn meissie ahjaaaaaaaaaaaaa  Joepie Joepie Joepie YeSS

http://www.youtube.com/watch?v=0DpqymJJ0ls&feature=player_embedded#!

Langbeest

Antwoord #25590 November 11, 2011, 20:47:00
edit2Rapporteer  
Jeetje zooooo herkenbaar, maar ik mag van Johan het woord Brazilie niet meer noemen
Volgend jaar waarschijnlijk niet heen maar 2013 weer wel, op zeker.
kiterunner

Antwoord #25591 November 11, 2011, 21:14:22
edit2Rapporteer  
Bij vd Berg een North trapeze, voor 100 euro, ook andere merken in de aanbieding.
Ik heb zelf deze zomer de North styler heuptrapeze gekocht en vaar zelf al 3 1/2 jaar met de north performer zittrapeze. zonder problemen, geen rugpijn en gewoon topkwaliteit.
Maar dat is ook alles van North.

Dus weggooien die oude trapeze en naar vd Berg.
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #25592 November 12, 2011, 12:10:37
edit2Rapporteer  
moest wel helaas voortijdig stoppen omdat weer mijn trapezehaak is gebroken (Da Kine) dit is al de tweede dit jaar gelukkig had ik er een slangenklem erop gemonteerd en die heeft me gered  Grin  ik kon nu teminste nog naar de kant toevaren ... Grin

@Swaffi
Je mot ook niet zoveel upsidedowns (F16 voor de kiterz) maken.  Grin Dizz een mooi vb van alleen maar stuurboord-upside downs... Kenne die hakies niet hebbe hoor...  schater  schater

Bij de weg: Ik zou er een hoop haken voor over hebben om alleenmaar zo te kennen springen!!  loser

Wat jij msschien zou kunne proberen zijn die smalle uitvoeringen zoals van bv Mystic, daar draait de quick relaese om een smal stukki (bij elkaar geknepen en vastgelast) en tordeert daardoor niet zo erg als die dakains. ThumpsUp

Fijn weekend!
 YeSS  YeSS
zwafra

Antwoord #25593 November 12, 2011, 12:29:18
edit2Rapporteer  
Lekker filmpie Peter ...Brazil ..wat een top spot bijna altijd wind en prachtige stranden . ThumpsUp

@ Klaas ..Ik ga vanmiddag ook even een andere type haak halen ..eentje die bestand is tegen al mijn krachten .. Grin
@LaurenS

Antwoord #25594 November 12, 2011, 13:26:05
edit2Rapporteer  
Who THE fack is Jaap  schater , Klaas heet de beste vent  ThumpsUp
Ik heb met mijn pat love trapezes never problems gehad, vriend van me heeft het ook gehad met zijn Dakine harnas...
Tim_GTS5

Antwoord #25595 November 12, 2011, 13:56:31
edit2Rapporteer  
Zie ook : http://www.kiteforum.com/viewtopic.php?f=1&t=2373117

Zou dus zeker kijken voor een ander merk haak, of gewoon een nieuwe trapeze.
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #25596 November 12, 2011, 13:57:49
edit2Rapporteer  
Heb ook een dakine trapeze dit jaar, bevalt prima maar die haak vind ik wel scary, welke andere haak past er op?
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #25597 November 12, 2011, 16:58:23
edit2Rapporteer  
Die Dakain hakies zijn gewoon erg slap. En Swaffie: jij bent nog licht, maar als je zoals ik met 100 kilo plus daarmee vaart gebeurt het vaker dat je al bij de 1e keer met een gebogen haak van het water komt. Geen enkel ander merk heeft zo snel last van gebogen haken of breuken. En dat ligt echt niet aan het feit dat surfers met Dakine zoveel extremer zijn of radicaler. Waarschijnlijk is het een goedkopere rvs kwaliteit of... zijn die lassertjes minder geschoold en bespaart Dakine teveel op kwaliteit(!). Dakine zijn afwerking is over het algemeen al minder dan de meeste Europese merken...
zwafra

Antwoord #25598 November 12, 2011, 17:21:46
edit2Rapporteer  
Sorry Klaas (jaap) al die namen ook  Grin...vanmiddag even bij VdBerg geweest maar veel keus in trapezehaken zijn er niet ...heb nu een nieuwe (Dakine ) van Erik gehad (goede service) en weer mijn slangenklemmetje erop gezet hoop dat deze het wat langer uithoudt ... Grin maar de link die Tim heeft geplaats geeft toch wel aan dat ik niet de enigste ben .. Undecided
Anders toch maar weer een ander trapeze zoeken ..wel jammer want het harnas bevalt me goed (Lekker veel rugsteun)
en ik heb deze net een jaar en koste me ruim 200,- euries....
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Antwoord #25599 November 12, 2011, 20:40:27
edit2Rapporteer  
Sorry Klaas (jaap) al die namen ook  Grin...vanmiddag even bij VdBerg geweest maar veel keus in trapezehaken zijn er niet ...heb nu een nieuwe (Dakine ) van Erik gehad (goede service) en weer mijn slangenklemmetje erop gezet hoop dat deze het wat langer uithoudt ... Grin maar de link die Tim heeft geplaats geeft toch wel aan dat ik niet de enigste ben .. Undecided
Anders toch maar weer een ander trapeze zoeken ..wel jammer want het harnas bevalt me goed (Lekker veel rugsteun)
en ik heb deze net een jaar en koste me ruim 200,- euries....

Hey Frank/Swaffi/Zwafra.... what a name?? ...je hebt iig eentje met 2 aa's uitgekozen  Grin

FF serious; Het opvallende is dat dit probleem met de Dakine haken al jaren en generaties van Dakine trapezes leeft. Gek genoeg ontwikkelt DK wel nieuwe en weer nieuweere trapezes die ergonomisch prachtig zijn en zitten (geldt niet voor iedereen maar dat doet geen enkel merk). Maar opvallend is dat de kwaliteit van materialen te wensen overlaat. Garen die erg snel knappen, banden die sneller doorslijten of van de trapeze scheuren (binnen een half jaar...!?!), gespen die plotseling breken, MAAR vooral haken die erg snel buigen.

Als je dan haken van Prolimit, Mystic, North en Ion (Pat Love geen ervaringen mee) neemt, is mij uit eigen ervaring gebleken dat die veel robuuster en sterker zijn. En juist als dat RVS elastisch is en de las hard en stijf dan gaat het daar snel scheuren...

Nogmaals, de haak van Mystic is m.i. technisch gezien qua ontwerp en uitvoering een stuk sterker en met name voor kiten veel veul geschikter. Daarnaast is uit Duitse tests gebleken dat een haak a la Mystic ook veel veiliger is en eeb betere doorlaat van de QR heeft bij het openen van de QR.

Maar een ieder kan zijn keuze zelf maken...

YeSS  YeSS

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.