Richard, leuke filmpies weer Full HD zien ik, leuk hoor... Nog gevaren Haring
Was wel ff lekkel op enkie met de 13, maar ik prefareer toch een lekkere zuidwester maar dat zit er voor lopig niet in
Deze movie uit de ouwe doosss stond er nog niet op met de azijnzeiker en Andre Hazes in de hoofdrol Vroeger waaide het gewoon altoid in November en iedereen was gelukkig en iedereen had het koud, droogpakkies moesten nog uitgevonde worde en niemand had problemen met zijn trapeze haak Dochter al weer 40 minuten 15 jaar dus dat wordt gezelli morge
Zozo John, jij bent nog laat wakker?! Net terug van een te gek feessie zeker? Was dat de eerste van de twee of mag je straks weer pootjes geven? Je link in het mailtje werkt trouwens niet
Zozo John, jij bent nog laat wakker?! Net terug van een te gek feessie zeker? Was dat de eerste van de twee of mag je straks weer pootjes geven? Je link in het mailtje werkt trouwens niet
See yaaaa
Ja feessie was gezellie. Foto stelt niks voor. Laat zitten.
Tja en qua wind ziet het er weer bagger uit de komende week.
Ik heb maar eens alle ramen lopen lappen.JaJa Was nu wel echt nodig en was heerlijk in het zonnetje. Was toch geen wind, want anders had ik het niet gedaan natuurlijk. Heb wel weer ff zin om te knalluhhhhh
komt die kleine wijsneus van 9 jaar (me dochter) naar me toe vanavond nou,we gaan toch wel de nieuwjaars duik doen in wijk aan zee, ik had toegestemd oke als jij wil ga ik mee
komt die kleine wijsneus van 9 jaar (me dochter) naar me toe vanavond nou,we gaan toch wel de nieuwjaars duik doen in wijk aan zee, ik had toegestemd oke als jij wil ga ik mee
Ga je mee om te kijken of ga je de stoere pa uithangen en neem je ook een duik? Komen wij wel ff met de nieuwjaars kitegroep voorbij kiten
Ga je mee om te kijken of ga je de stoere pa uithangen en neem je ook een duik? Komen wij wel ff met de nieuwjaars kitegroep voorbij kiten
ja ik ga gewoon mee met de nieuwjaarsduik en ga zelf ook te water