Tim_GTS5
|
Toch niet helemaal tevreden met de Switch ? Die konijntjes zijn ook wel goeie low-end monstertjes natuurlijk, maar ze kunnen niet aan de high-end van een C4 tippen
|
|
|
the littleman
|
Ik zie weer licht aan het eind van de tunnel. Flink windje 24 nov. op windleugenaars
|
|
|
the littleman
|
Oh gefeliciteerd met je nieuwe knijn.
|
|
|
mocem
|
laat ik de 24e nou net vrij zijn! Ik hoop dat ik niet te vroeg gejuicht heb.
|
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Het is toch wel triest he dit najaar..., dat we met ze allen hopen dat de voorspelling op de meest onzekere windsite over een week uit mag komen...(kan er gewoon niet van slapen!!!) Yo brotahhh... doe is 30 kn. uit iets met west
|
|
|
Langbeest
|
Ik post ook maar iets, gewoon op te posten, wat moet ik anders.
|
|
|
TBK
|
Ben ik het helemaal mee eens Tim, het is gewoon weer is ouderwets K@T hier in Nederland. Als je PP mag geloven wordt het iedere dag windkracht 2 tot 6 bft. Hij heeft gewoon altijd gelijk, alleen het is gewoon K@T !
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Sinterklaas is lekker vroeg langs gekomen.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo jongens de sint is weer vroeg dit jaar nou alleen nog wat wind uit die zak halen !!!!!!!!!!!!!! zal effe wat zingen
HOOR DE WIND WAAIT DOOR DE BOMEN zo en nou kom op met die wind of heb de sint em in spanje gelaten
|
|
|
TBK
|
En bij mij reed ie stilletjes mijn huisje voorbij, alleen een aanslag van de belastingdienst ! Daar heb jij geen last van Hans, je hebt er zelfs nog nooit van gehoord, dat het bestond ! Veel plezier met die mooie ,,hebbedingetjes" Erwin en Tim , ziet er allemaal weer goed uit.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
kijk uurtjes schrijven is wel lekker maar niet voor het blauwe envelopie daar heb ik geen last van mooi kitebussie gekocht met inhoud dus no enveloppie voor elbeuno wel mooi skim board besteld bij leon maar dat zijn relatie geschenken dus nog minder blauwe enveloppies
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Dat heb je nou als er geen wind staat.........dan motten we shoppen en geld uitgeven, We lijken wel een stel wijven
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Mooie spulletjes allemaal mannen. Van harte ermee en heeeeeuuuuuuuul veel plezier met de hebbedingetjes. Vanaf woensdag lekker weer wat wind. Donderdag heb ik middag dus misschien in de ochtend nog effies het water op. Vrijdag heb ik vrij genomen. Moet wel iets minder hard gaan waaien. Ze voorspellen volgens windfinder nu windstoten van in de 50 knopen voor de vrijdag. Zo heb je weken geen wind, zo komt orkaan Annie voorbij. Wat een land.
|
|
|
|
@LaurenS
|
surfaabbcceetje: De kogel is door de kerk, de herfst(stormen) komen er aan. Het is een kwestie van geduld, want tot en met dinsdag is er nog helemaal geen enkele wind. Zelfs een ultra lichtweer surfsessie zit er niet in. Vanaf woensdag is het echter raak volgens de berekeningen van de Europese weermodellen. Het globale weermodel berekent de omslag echter pas donderdag. Mocht je nu al willen plannen, over vrijdag zijn ze het beiden eens: een (vrij) krachtige wind uit ZW tot WZW (22-25 knopen). Het weekend zou nog wel eens een stuk straffer uit kunnen pakken met 30 knopen op zondag volgens het ECMWF.Kan ik in ieder geval met een gerust hart op vakantie ,veel plezier gastuh,be safe Wij gaan rennen naar skiphol,ltrz
|
|
|
|
On the Loose
|
Mooi spul Erwin en Tim veel plezier ermee... ziet er weer goed uit! En wat lees ik komt er wind aan... Is nog bijna een week wachten. Eerst zien
|
|
|
Langbeest
|
Peter, veel plezier maar dat gaat lukken.
|
|
|
On the Loose
|
Nogmaals fijne vakantie Peter... Ik was al helemaal hier in gedachten... 1.56 lekker raggen op de skietjus!!! Komt misschien ook omdat ik van de week bindingen heb laten monteren op mijn 77 Freeskies
http://vimeo.com/4684055
|
|
|