Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Moet zo eerst even die kleine naar school brengen en dan off to Schellie. Ben er rond 09.15 uur. Waait hier al lekker. 
|
|
|
cypher26

|
Have fun @ schellie.....stelletje beesten. 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Hij was weer top op Schel. Met z'n zessen op het water en een goeie wind. Weer lekker gesprongen in ieder geval. Net voor de buien het water af. Heerlijk.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Hij was weer top op Schel. Met z'n zessen op het water en een goeie wind. Weer lekker gesprongen in ieder geval. Net voor de buien het water af. Heerlijk.
Ja dat was weer lekker, alleen, pour moi, uno obesi ff een te kleine kite opgelaten. Daar waar anderen mooi lang in de lucht bleven, viel ik met mijn low lowend power als een baaaaaaaaksteen weer in het plasje. Neeh volgende keer ff een groter maatje dan de rest!! Lets have some fun!! Saturday here we come! @Peter Hoe is het eigenlijk in Puerto? Lang niks meer gehoord van je... 
|
|
|
@LaurenS

|
@Peter Hoe is het eigenlijk in Puerto? Lang niks meer gehoord van je...  Helemaal goed hier hoor in Costa Rica. Supermooie natuur, echt onwaarschijnlijk. Met betrekking tot kiten kom ik ook aan mijn trekken. Lake arenal was zeer heftig met de 9 m². Gevaarlijke spot met moeilijke spot om te landen en op te stijgen en harde wind. Vandaag bij Baya Salinas. Prachtige baai met thermische wind van 25 knopen en een vlak zeetje. Ik zeg 3 dagen knallen want ook hier is het windzeker like hell. Kortom genieten dus hierooo
|
|
|
|
TBK

|
Toch nog ff een half uurtje mee kunnen pakken van de wind met zeer vlak water, daarna met natte zooi zo in de auto gestapt en naar huis gereden !  Zaterdag maar weer is kijken !
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
@Frank goed te horen man dat je weer ff lekker op het water stond.  We zullen elkaar zekers zaterdag zien @Peter oops jah als de 2e naam begint met Ric dan vergips je je wel eens... Maar mooi te horen dat jij (en je meisie) het lekker hebben daar aan de andere kant van het grote plassie  en zoals Herman opperde: Neem dat warme weer ff mee hierheen. Tis mooi om een droogpakkie te hebben, maar nog mooier als het gewoon shorty weer is!! 
|
|
|
|
Michael van der Hoek

|
morgen maar even op ijmuidel koekeloeren  voorspelling is goed! ben er vanaf 11. Nog meer mensen die die kant op komen?
|
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Is dat telepathie bij jou dat jij je daagies weet uit te zoeken of zoekt de wind jou op ... dan moeten wij dus bij jou in de buurt blijven Als ik bij Pe moet blijven houd ik weinig doekoes over denk ik.  Kitevacantie's Skivacantie's waar doet ie ut toch van.  Aahhhh ik snap, hij geen kids hebben 
|
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
Nog iemand naar Wijk zometeen 18-25 kn WNW at the moment in het zonnetje  KNMI: WIND: ZUIDWEST TOT WEST 5-10 KN. AAN DE KUST EN BOVEN HET IJSSELMEER WEST TOT NOORDWEST 10-17 KN. GELEIDELIJK OVERAL ENKELE KN TOENEMEND. BIJ EEN BUI KANS OP UITSCHIETERS TOT 25-30 KN. Buitjes zijn al voorbij...
|
|
|
Teigetje

|
Spaar me krachten wel voor morgen.  Zo te zien morgen westenwind met de middag is het droog en wind lijkt wat constanter.  Ik voorspel een mooi daggie aan zee voor zaterdag.  Haring Harrie ben je vrij morgen hoe laat gaan we weg mot ik brood meenemen. 
|
|
|
|
Michael van der Hoek

|
komen teigetje en harry naar ijmuidel?? Zal wel gezellig zijn, hopelijk kakt de wind niet weer in elkaar als ik aan kom kakken 
|
|
|
|
Teigetje

|
Kortom we houwe contact maar bel me als je blieft morgenochtend niet op wat dan lig ik waarschijnlijk in coma Dat is het verkeerde antwoord, u gaat niet door voor de wasmasien.  Als je om 10.30 bij me bent is het goed, zal ik nie belle nie. 
|
|
|
Michael van der Hoek

|
Hahahahaha, zooo word je dat ff mooi opgedragen rich  ik probeer er rond half 11 te zijn, maar met het openbaar vervoer weet je dat natuurlijk nooit hehe
|
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Als de regen morgen(middag) is weggetrokken ga ik weer eens naar Schell,,, 
|
|
|
robbertvandermeer

|
Van 13 tot 17 uur gevaren op WIjk, was relaxed. Soms een beetje een klotsbak maar er zaten ook een paar mooie golven tussen. Er stond ook nog iemand foto's te schieten, ben benieuwd naar het resultaat, weet iemand wie deze paparazzi was?
|
|
|