Chris c
|
Zo maar effe naar Wijk..
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Helaas geen tiet vandaag Chris... maar veel plezier met je nieuwe aanwinst. Na de buitjes klaart het goed op, voor zover ik kan zien... zal een mooi dagje worden vandaag. Alhoewel...
|
|
|
Jelle
|
Uur of 1 Wijk Pier
|
|
|
Chris c
|
Ben ook rond die tijd @Wijk
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben ook rond die tijd @Wijk Hoe was tie op Wijk. ????????? Had weinig tijd vanmiddag dus even lang Schell Regen, sneeuw, hagel geen wind, te veel wind en 1 kiter op schell, dus lekkel thuis bij de warme kachel
|
|
|
Chris c
|
Heb lekker een paar uur met mijn 6 mtr gevaren op Wijk. Af en toe kwam het zonnetje er zelfs door.
|
|
|
TBK
|
Ben ook rond die tijd @Wijk Hoe was tie op Wijk. ????????? Had weinig tijd vanmiddag dus even lang Schell Regen, sneeuw, hagel geen wind, te veel wind en 1 kiter op schell, dus lekkel thuis bij de warme kachel Dat heb je goed bekeken Ries, het was een zooitje r@kweer om het water op te gaan. Volgend jaar maar weer. , de rest van de week wordt supervlagerig ! ps.Op Wijk dus niet zoals Chris net zegt, zo zie je maar het vriezen en het kan dooien !
|
|
|
Jelle
|
Nou Wijk was ook wel vlagerig. Maar toch lekker. Weer superglad tussen de golven, en we waren de enigen, Chris en ik. Alleen die hagel, deed pijn aan m'n neus.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Hoe bevalt ie Chris je nieuwe Ozone Reo ? Zaten inderdaad pittige hagelbuien tussen zeg
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Mijn woord Ries, maar toch maar gevaren... We hebben elkaar dan gemist want ik was er rond 15:00 en alhoewel jouw weer hel;emaal klopte kopn niemand me van het water afhouden. Wel vreemd om alleen op het water te staan, zeker bij de 1e keer. Maar in het kommetje van Swoody kan weinig extreems gebeuren zeker bij een draaiende west naar ZW. Heerlijk gevaren met mijn 12m bij LE 14kn en HE 19 knopen... wind was al redelijk tot behoorlijk ingekakt! [edit] quote-fix
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
zo er word goed gevaren,mooi om te lezen, vrouwlief word eindelijk vrijdag geopereerd aan der hernia, dus hoop regelen ivm met die kleine etc.. en in het nieuwe jaar komt dit mooie printertje mij kant op,en kan er ook grote canvas lappen mee printen, en mooie grote kite foto's
|
|
|
Chris c
|
Wel wennen hoor Tim, weinig bardruk en super snel. Ik moet er nog wel een paar keer mee varen om er goed mee weg te komen in de golfen.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hallo niet meer over werk praten alstublief op dit topic dit is de enige plek waar ik tot rust kom aloooohaaatje aankomend weekend zaterdag vrouwtje richting kerstmarkt dus vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren
|
|
|
Tim_GTS5
|
Wel wennen hoor Tim, weinig bardruk en super snel. Ik moet er nog wel een paar keer mee varen om er goed mee weg te komen in de golfen.
Vergeleken met de Evo die een stukkie meer bardruk heeft is het inderdaad wennen, kan je nagaan met een park die heeft nog een stuk minder alhoewel ik de Reo zelf dan niet ken. Zal ook wel anders zijn dan een C4. Lekker toch zo'n snel kite-je, genoeg high-end zo'n 6-je
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
hallo hallo niet meer over werk praten alstublief op dit topic dit is de enige plek waar ik tot rust kom aloooohaaatje aankomend weekend zaterdag vrouwtje richting kerstmarkt dus vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren Ey Beun je bent er iig weer!!! en zaterdag varen... leeekkkeeeerrrr hooooorrrrr!! ... je vrouw naar de verweggistan kerstmarkt halen-brengen is toch ook werk, niet dan? Ga jij ook as zondag varen op Schel? Zondag mot het voor mij ook nog wel lukken, dus activeer de wind-uit knop dan niet!! Ken je iig makkelijker springen... - Alles heb zijn voor en zijn nadelen - zou Cruijf zeggen Vandaag ff gevaren met de second hand Nobile: Meeeennnn, dat was lekker wat anders. Lekkerder nog dan de NHP die ik met sliden en in de transitions toch wat meer vind happen. Voor mij, mijn stijl en andere wensen heeft deze 2HD het lekkerste vaargedrag tot nu toe 'T enige is het wennen aan de toverbal kleuren. Maar goed vroeger kreeg je die in je mond en werden ze ook steeds mooier, dus misschien met deze na langer gebruik ook wel. Je voelt je net John Travolta in Saturday night fever met al die disco glitters... Ik heb hem ook maar gelijk laten inpakken en meegenomen...
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
halen en brengen ???????????????????????????????????????????????? lekker met de kakelbus met nog 60 andere kippen mooi boardje klaasie zaterdag rossssssssssen word wel frisser maar daar storen we ons nie aan JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Thx Hans en John!! De lowend van dit boardje is iig helemaal okidoki Donderdag wordt het zeker ff genieten geblazen... dan eindelijk de hoogste octaven gaan zingen Zaterdag ben ik ff bij de oosterburen... en zondag (zie ik net) is het nu nog nada naxos met de woei Gaat er eigenlijk morgen nog iemand op Wijk varen... (tenslotte kijken is toch ook leuk)
|
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Mooi boardje Klaas, helemaal jou stijl.
|
|
|
|
Langbeest
|
Had een beetje dikke vingers. Donderdag geen idee....
|
|
|