|
|
FlyingHigh
|
Als je daar rijdt zoals hier op de weg, dan moet je wel winnen of zijn die andere KLMers net zulke rowdys... Was nummero unoooooo ook nog de gasten van lufthansa eruit weten te scheuren.....jihaaaaaaaaaaaa . Blijft vet leuk dat karten!!
|
|
|
|
|
audi
|
Morgen weer heeeeel Veel Wind
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Klopt, maar tot 13 uur nog steeds goed te varen volgens de berichten. Gewoon op tijd het water af.
|
|
|
audi
|
Hè John hoe laat denk je er te zijn? Ik kan er om 9 uur zijn
|
|
|
Ride
|
Eerst effies die kleine naar school brengen en dan meteen door. Ik ben er tussen 09.15 uur en 09.30 uur.
|
|
|
audi
|
Ok ben ik er ook
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
doen jullie wel voorzichtig jongens alvast veel plezier
|
|
|
Ride
|
We zullen heeeeeeeeeeeel voorzichtig doen paps Wanneer ben jij weer eens bij het water te vinden en dan bedoel ik niet morgenochtend als je onder de douche gaat vriend.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Dan wordt het waarschijnlijk de pispot... Hé Beun maak het gsjellig en breng je schreeuw weer naar Schelli!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zaterdag ben ik weer van de partij effe jellen
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Waait het al op schelli ?? Heb mijn droogpak al aan getrokken maar hier zie ik nog weinig bewegen ???
|
|
|
Michael van der Hoek
|
asociaal hoor zo vroeg, op een doordeweekse dag, al praten over gaan kiten sochtends.. denk ook is aan degene die moeten werken
|
|
|
Haring High Richardt
|
asociaal hoor zo vroeg, op een doordeweekse dag, al praten over gaan kiten sochtends.. denk ook is aan degene die moeten werken Dat zeg je ook niet als ik het weekend moet werken en jij nog lekker in je mandje lig te rotten , maar waait het al op schelli ???? of kan ik nog even lekker schoiten ????
|
|
|
Jelle
|
Hij gaat naar zuid draaien, dus IJmuiden beter dan Wijk, 9.45
|
|
|
|
|
Ride
|
Kom nou maar gewoon. Over een half uur gaat de wind aan. Nog een kwartier en dan en ik er.
|
|
|
Chris c
|
Ga ook richting IJmuiden, vanmiddag pas zzw. IJmuiden is net effe meer wind.
Sander wat doe jij vandaag?
|
|
|