Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

best waroo's

Antwoord #2650 Oktober 27, 2007, 17:59:55
edit2Rapporteer  
net ook even op de schel geweest.... no wind!
kitewouter

Antwoord #2651 Oktober 27, 2007, 19:07:22
edit2Rapporteer  
zondag wijk aan zee.. maar heb een vraag voor de locals enzo!
is er een surf shop oid aanwezig voor het huren van een longboard?
momenteel nog een lichte knieblessure.. 2 weken stil gezeten, dus als het kiten niet super gaat voor mn knieen ff een golfje pakken met longboard..

bvd
Emielkruisdijk

Antwoord #2652 Oktober 27, 2007, 20:26:06
edit2Rapporteer  
Kijk even op de hotzone.nl, ben alleen bang dat die al gestopt zijn. Volgens mij moeten die om 1 oktober van het strand af zijn.. Word alleen maar kiten dan!
roeb
Gast
Antwoord #2653 Oktober 27, 2007, 22:48:00
edit2Rapporteer  
Zo de tering, lekker daggie hoor!

Rob en ik zijn naar de kust gegaan, om 11 uur in Callantsoog, te weinig wind, doorgereden naar Den Helder, redelijke wind.

Kites opgepompt, hup 18-19 knp, dus knallen maar! Super lekker water, wel aardige stroming, maar echt een super dag gehad. Niet één andere kiter gezien.

Vanavond keihard slapen en morgen weer aan de gang!
MEGALOOPBEUN

Antwoord #2654 Oktober 27, 2007, 23:14:23
edit2Rapporteer  
dat word lekker morgen  (grinnik_kitesmiley)
neem de videocamera mee incl fototoestel met statief dus dat word filmen  ThumpsUp
kunnen we die kijken als er weer eens geen wind staat  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Bossy

Antwoord #2655 Oktober 28, 2007, 02:55:23
edit2Rapporteer  
BEUN, DAS GEWELDIG Smiley

Piccas Smiley

Benk dol op......

Maar eh hoe laat is iedereen er?
Haring High Richardt

Antwoord #2656 Oktober 28, 2007, 03:23:42
edit2Rapporteer  
Op tijd !!!  (grinnik_kitesmiley)   ThumpsUp

Heb er weer zin in  Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS
MEGALOOPBEUN

Antwoord #2657 Oktober 28, 2007, 04:15:13
edit2Rapporteer  
word weer gezellig richard  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Joris

Antwoord #2658 Oktober 28, 2007, 08:35:21
edit2Rapporteer  
shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiit!!!!!!
ik moet morgen echt lernen Sad maandag tentamen grrrrrrrrr
hij wordt echt sick morgen volgens mij!

damm you all!
Mark-Fizzer

Antwoord #2659 Oktober 28, 2007, 13:00:38
edit2Rapporteer  
wij zijn er om een uurtje of tien,

Wij willen voor het podium staan...

HUH, wacht ff hoor... Ben net wakker, vaag gedroomd hhahahahaha

Maar eeh, uur of tien dus
Mark-Fizzer

Antwoord #2660 Oktober 28, 2007, 13:01:46
edit2Rapporteer  
@joris, we sticken er wel een paar voor je hoor... ;-)
Zeg het maar, F16, Kung-Fu, S-bend???
WendyH

Antwoord #2661 Oktober 28, 2007, 20:55:07
edit2Rapporteer  
Was weer helemaal top op schellink.. we waren er al vroeg, toen was het nog lekker rustig...
Werd later wel wat drukker, maar dar mocht de pret niet drukken...
Heerlijk windje echt weer top...
Misschien morgen middag nog even naar andijk...
Haring High Richardt

Antwoord #2662 Oktober 29, 2007, 00:07:53
edit2Rapporteer  
Was een mooi daggie op schell  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Hoop bekenden gezien was gezellig (te) druk  Joepie Joepie

Vaarde met een 10 meter wat achter   af tekort  was . Had beter een 14 meter kunnen oppompen

Waar blijft de you tube film van de Beun ??????  ListenToMe
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #2663 Oktober 29, 2007, 00:34:17
edit2Rapporteer  
Ja ,ik ben benieuwd hij heeft mij ook nog een paar keer gefilmd ,laat maar komen die film ... Joepie
Het was overig een aardig dagje er redelijk wat wind ,maar was volgens mij wel wat meer wind voorspeld ..maar heb goed kunnen varen met mijn 9 mtr ,heb ook nog even onder de nieuwe Best Nemesis HP 9 mtr gehangen vaart erg goed ,wel meer bardruk als de Waroo ,maar na enige tijd gevaren te hebben ,ben ik er erg enthousiast over ,staat op mijn verlanglijstje voor volgend jaar.. (grinnik_kitesmiley)
zwafra

Antwoord #2664 Oktober 29, 2007, 00:41:17
edit2Rapporteer  
Even wat anders... dit kwam ik tegen op kitehigh ,begin me toch wel een beetje zorgen te maken over onze favoriete Noord-Hollandse spots ... ListenToMe

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=28370.0
Haring High Richardt

Antwoord #2665 Oktober 29, 2007, 00:42:57
edit2Rapporteer  
Citaat
ben ik er erg enthousiast over ,staat op mijn verlanglijstje voor volgend jaar..

Sinterklaas ????? ThumpsUp
Haring High Richardt

Antwoord #2666 Oktober 29, 2007, 00:44:19
edit2Rapporteer  
beetje zorgen te maken over onze favoriete Noord-Hollandse spots ...

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=28370.0

Citaat
Voor de IJsselmeerkust Noordholland ziet het er op dit moment SLECHT UIT !!!!!!!!!
Er is op dit moment geen ontheffing BPR voor de spots Schellinkhout, Enkhuizen, Andijk , Wervershoof.
Zonder deze ontheffing wordt er door Rijkswaterstaat niet eens naar gekeken of deze spots schadelijk zijn / ze worden in de beoordeling NIET meegenomen!!!!!!!!  en zullen (zonder actie) voor het kitesurfen verloren gaan......................

Het zal toch niet waar zijn ????  ThumpDown ThumpDown ThumpDown
zwafra

Antwoord #2667 Oktober 29, 2007, 00:52:23
edit2Rapporteer  
Wie is op dit moment de regio vertegenwoordiger van de Ned.Kitesurf.Ver. is dat nog steeds Hugo ? ik hoop dat hij hierop reageert .. ListenToMe
Haring High Richardt

Antwoord #2668 Oktober 29, 2007, 00:59:41
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=9717.msg85745#msg85745

op  Re: Niet meer kiten op schellinkhout???
« --------------------------------------------------------------------------------
Ja, ik heb het ook gehoort ,De snackbar/surfverhuur kar die er elke zomer staat, heeft ook al flyers gekregen ,kitesurfen verboden op schellinkhout!!! ,Het zat er wel al een tijdje aan te komen ,maar nu is ook schellinkhout aan de beurt, hopelijk kan dit vebod nog aangevochten worden door de NKV die met de gemeente gaat praten ,en misschien kan Van Den Berg met zijn naamsbekendheid ook nog een goed woordtje doen bij de gemeente zodat schellinkhout behouden blijft als kitesurf locatie .... kortom Aktie voeren .. ->javascript:void(0);
ThumpDown

Meld dit bericht aan de moderator    Gelogd 

--------------------------------------------------------------------------------
fz

THEGREEN
KiteHigh guru

Re: Niet meer kiten op schellinkhout???
« Antwoord #5 Gepost op: juni 12, 2005, 03:11:14 pm » Antwoord met citaat 

--------------------------------------------------------------------------------
Zie je wel, dat moeten we aanvechten, ik heb al een email naar onze regiovertegenwoordigers gestuurd

Dit kan niet  Undecided

Meld dit bericht aan de moderator    Gelogd 

THEGREEN
KiteHigh guru

Re: Niet meer kiten op schellinkhout???
« Antwoord #6 Gepost op: juni 12, 2005, 03:16:47 pm » Antwoord met citaat 

Net een reactie gehad:

Hi

Het kitesurfen op de binnenwateren is inderdaad verboden, dit ging 1 januari
al van start. Tot nu toe hebben we nog geen last gehad van de politie deze
hebben het inderdaad gedoogd. Er wordt op dit moment druk gesproken met alle
betrokken instanties om voor onze kitespots een ontheffing te krijgen.

Het kan dus zijn dat je door de politie van het water gehaald wordt, helaas.
Blijf in ieder geval rustig en werk gewoon mee.

Ik heb zelf afgelopen vrijag een mailing via Van den berg verstuurd naar
aanleiding van een gesprek met de gemeente enkhuizen, mischien is dit wat je
gehoord hebt. Ik weet zelf niets van flyers.

Ik zal jullie op de mailinglist plaatsen zodat jullie op de hoogte gehouden
worden.

Met vriendelijke groet,

NKV vertegenwoordigers

>Sad

Marsie

Antwoord #2669 Oktober 29, 2007, 01:01:13
edit2Rapporteer  
beetje zorgen te maken over onze favoriete Noord-Hollandse spots ...

https://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=28370.0

Citaat
Voor de IJsselmeerkust Noordholland ziet het er op dit moment SLECHT UIT !!!!!!!!!
Er is op dit moment geen ontheffing BPR voor de spots Schellinkhout, Enkhuizen, Andijk , Wervershoof.
Zonder deze ontheffing wordt er door Rijkswaterstaat niet eens naar gekeken of deze spots schadelijk zijn / ze worden in de beoordeling NIET meegenomen!!!!!!!!  en zullen (zonder actie) voor het kitesurfen verloren gaan......................

Het zal toch niet waar zijn ????  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Straks hebben wij nog minder rechten dan een vogeltje,of is dat al zo ?? Huh
Marsie

Antwoord #2670 Oktober 29, 2007, 01:06:30
edit2Rapporteer  
Ik zou ook naar S'hout,maar kwam brak mijn mandje uit. (geschokt_kitesmiley)

Dammm jammer laatst met oost (8graden) en nu scheen de zon ook af en toe,ik hoop nog wat foto's
of filmpjes van jullie te zien,geniet ik ook nog.

Filmpjes vol met de Nemesis ???? schater
Idefixe

Antwoord #2671 Oktober 29, 2007, 01:39:29
edit2Rapporteer  
even een "nadere toelichting" voor het kitegebeuren in Noordholland dan. Kort en krachtig / de feiten.
We hebben te maken met een aantal zaken:

1. BPR: Kitesurfen op alle wateren ( waarvoor het BPR geldig is / IJsselmeer dus ook) is verboden.
2. Op een aantal locaties ( waaronder eigenlijk ALLE binnenwaterspots in Noordholland) wordt het kitesurfen "gedoogd".
3. Op dit moment wordt het Natura 2000 gebeuren ingevoerd. Dit is een E.U. verdrag mbt bescherming natuur ( het hele IJsselmeer valt onder dit verdrag)
4. Rijkswaterstaat ( door de overheid aangewezen als uitvoerende instantie) brengt de diverse activiteiten in kaart en gaat deze activiteiten beoordelen op schadelijk of niet.
5. Is er voor een kitesurfspot geen ontheffing BPR is het kitesurfen daar dus wettelijk niet toegestaan en zal Rijkswaterstaat de betreffende spot/activiteit NIET beoordelen / zal het kitesurfen bij invoering Natura 2000 verboden zijn.
6. Aangezien er voor de spots Schellinkhout / Edam / Enkhuizen / Andijk / Wervershoof op dit moment GEEN ontheffing BPR is, zullen deze spots NIET meegenomen worden in de "beoordeling schadelijk of niet".
7. Zonder actie vanuit NKV met betrekking tot ontheffing BPR zullen deze spots dus 2009 ( invoerdatum Natura 2000 ) vanuit het Natura 2000 verdrag tot "Verboden gebied voor kitesurfen behoren......
8. 13 november is er een bijeenkomst van o.a. een aantal Regio Vertegenwoordigers van de NKV waar we een plan / route gaan uitstippelen om "als de sodemieter" een ontheffing BPR te regelen om alsnog in een "eerste toetsing" door Rijkswaterstaat terecht te komen.

Bovengenoemde punten zijn FEITEN schelden op overheid e.d. heeft geen zin. We moeten het er mee doen ( helaas) Een beetje hulp / steun van de locale shops zou zeeeer welkom zijn. Ben je nog geen lid van de NKV? Meld je aan! Samen staan we sterk! We doen ons best...........................
MEGALOOPBEUN

Antwoord #2672 Oktober 29, 2007, 02:49:19
edit2Rapporteer  
lekker gevaren vandaag superwind en lekker gezellig  (grinnik_kitesmiley)
ben druk met de film bezig even overzetten naar youtube denk nog een halfuurtje  ThumpsUp
zouden ze echt de spot sluiten zou wel zonde zijn
dat word naar de barricade gaan denk eraan om een brief te schrijven naar onze beatrix dat dit bij
ONZE CULTUUR PAST de ene zijn geloof de ander zijn sport
in ieder geval kunnen ze ons deze dag niet meer afnemen  ThumpsUp
FILM KOMT ERAAN  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
de locals uit het zuiden waren er ook was weer gezellig robert en jacq  tot ziens op het autostrand  (hangloose_kitesmiley)
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #2673 Oktober 29, 2007, 04:03:50
edit2Rapporteer  
Jieeehoe hij was weer toppie vandaag. Joepie

En (nog) geen last van me armpie.. (grinnik_kitesmiley)

Waar blijft de film..... (kiss_kitesmiley)
MEGALOOPBEUN

Antwoord #2674 Oktober 29, 2007, 04:15:21
edit2Rapporteer  
duurd effe wat langer film was te groot ben aan het renderen dus nog een minuut of 10 en dan effe op youtube zetten hij is geweldig supersprongen  (grinnik_kitesmiley)
kiteloop van mark staat erop  (grinnik_kitesmiley) ListenToMe (hangloose_kitesmiley) Joepie
heb hem net geupload bij youtube dus effe geduld  (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.