|
|
TBK
|
2 TON grind erin laten storten Ries, dan ben je snel klaar !
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
2 TON grind erin laten storten Ries, dan ben je snel klaar ! En poets dan direct die tuinkabouter eens op. Dat ding zit onder het mos.
|
|
|
onderaqua
|
Gewoon een paar oude boards er in leggu, mooi en modern.
|
|
|
TBK
|
Gewoon een paar oude boards er in leggu, mooi en modern.
He Tom, zijn jullie er al klaar voor ? Lekker ff genieten van de wind en de zon op Sal ! Veel plezier met die Ouwe Gier en de vrouwtjes natuurlijk.
|
|
|
onderaqua
|
Yip koffers gepakt, precies 20 kg twee kites nieuwe Split Board.Donderdagmorgen om 0700 vliegen we.
Foto;s film en verslag volgen.
Wind en temp zien er goed uit hebben er zin aan.
Tot surf.
|
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Nog 24 uur en dan vliegen jullie naar.... Sal!!! Heel veel plezier en we zijn allemaal heulemaal niet nieuwsgierig...
|
|
|
|
Giertje
|
Ik begin een beetje te dementeren geloof ik. Loop te twijfelen of ik voor die dagen dat het 5 Bft is ook me 10 meter mee moet nemen? Wat zullen jullie als 50 plussers doen? Ik hoop wel dat jullie ook een aantal goede kite dagen krijgen. Het waait op Sal elke dag. Dus tijd voor een reisverslag heb ik pas als we terug zijn.
|
|
|
@LaurenS
|
Maak me gek Ger, wij moeten nog een maandje wachten!!!! Ben dan nog geen 50+ , maar ik zal hen maar gewoon meenemen die 10, anders krijg je spijt want volgens mij ga je die het meest gebruiken denk ik zo..... Viel spass
|
|
|
onderaqua
|
Yip koffers gepakt, precies 20 kg twee kites nieuwe Split Board.Donderdagmorgen om 0700 vliegen we.
Foto;s film en verslag volgen.
Wind en temp zien er goed uit hebben er zin aan.
Tot surf.
Bedankt gasten tot over een dag of 12. Ik zal goed op de oudste kiter van Kitehigh letten.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Prettige vakantie ..mannen En gewoon meenemen die 10 meter dat is toch je favoriete kite.. Tot over twee weken...
|
|
|
Langbeest
|
Mannen heel veel plezier daar. Staat op mijn lijstje als bestemming.
|
|
|
Giertje
|
Mannen bedank. Ook voor het advies. Naast de 12 zit nu ook de 10 in de tas.
|
|
|
FlyingHigh
|
Het jeuuuukkkt. Ik mot weer eens aan mijn kiteje hangen!!! Wie zet ff die knop om, zodat de woei weer terugkomt??
|
|
|
@LaurenS
|
Kan de knop niet vinden Herman... Mot ik ff krabbuh
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hier draait het GoProotje overuren in de tiefschnee off-piste. Helemaal fantastisch. 3 meter sneeuw en morgen 15 graden met een strakblauw luggie. Vandaag ook volop zon gehad. Alleen maar tussen de bomen door geboard en door het funpark gerost.
Zat gistermiddag in de kroeg bij mij beneden,daar hadden ze wat live beelden van ski en snowboard wedstrijden opstaan,pas toen besefde ik dat ik het best wel mis die wintersport dit jaar.Zag er overheerlijk uit.Volgend jaar ook weer van de partij Nog een paar fijne dagies John
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey gabbers veel plezier gewenst vanuit olanda niet te veel apre ski jongens
|
|
|