Morgen kan ik trouwens niet varen Peter en Peter. Ben de spulletjes aan het pakken. Nog 1 daggie werken en dan zaterdag hoogstwaarschijnlijk naar Kaapstad.
Ennnneeeeee...........Peter en Frankie, heeeeeeel veel fun in Sal jongens. Geniet ervan.
« Laatste verandering: Maart 08, 2012, 22:18:31 door Ride »
Ja Klaas, ik denk...ik vind, dat je jou vw maar zo moet verbouwen. Kunnen we mooi aan de kitespots overnachten
Ik ben er morgen ook niet bij hoor. Moet spullen droog hebben, want ik vertrek zaterdag zeker!! Naar Kaapstad, hopenlijk met Johnnyboy. Heb nl ff hulp nodig met al die stewardessennnn
Ik ben er morgen ook niet bij hoor. Moet spullen droog hebben, want ik vertrek zaterdag zeker!! Naar Kaapstad, hopenlijk met Johnnyboy. Heb nl ff hulp nodig met al die stewardessennnn
kdacht dat je sjonni in je koffer zou stoppen of in de cockpit, nu geef je hem al gelijk de hoofdprijs
Ben de spulletjes aan het pakken. Nog 1 daggie werken en dan zaterdag hoogstwaarschijnlijk naar Kaapstad.
Waar doet tie het van ??? C1000 ??? Hafe fun John , cameraatje mee, korte shots
Citaat
Sta rond een uurtje of 11 op schell,eerst ff langs vdB
Top spulle bij de topper uit Hoorn , wil eigenlijk wel een nieuw boardje, maar ik heb zo,n goed boardje en weet eigenlijk niet wat voor boardje ik wil hebbe, ongelofelijk wat heb ik toch een lekker boardje (eigenlijk 2)
Hier nog windtstil, neem eerst nog een zooooooooooot koffie, broodjes en ga daarna lekker schijte
Tegels legge er gelukkig al in, heb nog steeds last van mijn rug , respect voor alle bouwvakkers en stratemakers Zo eerst schijte en dan maar boodschappies doen voor ons en mijn schoooooooonmoeder voor het weekend , daarna gaat het volgens mij waaien van de planeeeeten
Pe-ther et Risjar, beaucoup s'amuser avec les mouettes sur la plage d'Ehtje Meude
Heb je er nog een vertaling bij ???, mijn pools is niet zo goedt ??? Hij was weer lekkel op ijmuiden met de 13 meter, werd wel weer eens tijd na 2 weken
Heb je er nog een vertaling bij ???, mijn pools is niet zo goedt ???
Ries voor jou altijd...een poolse vertaling met de groeten aan Geert en sien meldpunt P en R, heul veul spass met de meeuwen op het strand van ehtje meude
Zuidwest is goed te doen op IJmuiden, uit de buurt van de pier blijven. Goede constante wind in tegenstelling tot Wijk met zuidwest . Verders is het de eerste 4 uur gratis parkeren momenteel op IJmuiden doordeweeks in het laagseizoen...