|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Nog mensen wezen kiten vandaag???het leek vanmiddag toch nog aardig te waaien... Ben alweer twee weken niet het water op geweest heb er weer veel zin in..
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ben net terug van schell. Waaide prima, knoop of 20, zwaar gepowerd met mijn 19 
|
|
|
|
|
mocem

|
Et word alweer langer licht. Voordat je het weet word het weer de moeite om na et werk te gaan. Ik kan ieder geval niet wachten.
|
|
|
Langbeest

|
Ben net terug van schell. Waaide prima, knoop of 20, zwaar gepowerd met mijn 19  [Vind ik leuk]  , volgend weekend hopelijk wat wind en ander auto'tje ophalen Ford focusje  Mooie auto Tim, station?
|
|
|
Tim_GTS5

|
Jup , kan ik alles in de kofferbak kwijt ipv op de achterbank wat anders een zandbank lijkt nu 
|
|
|
|
|
@LaurenS

|
Mjaammmmie  velly nice  . Heul veul plezier mannuh 
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Veel plezier ik Kaapstad....pas op voor de sharks Theo...49 jaar alweer Gefeliciteerd ..nog vele mooie (kite) jaren
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
mogge heren theo van harte nog een jaartje ben je ook clublid herman en john veel plezier wij bewaken het fort wel hier ( alweer ) JIHA
|
|
|
Langbeest

|
Gefeliciteerd Theo , je ziet het niet hoor 49 jaar ......... Veel plezier mannen in Kaapstad, jeetje wat is mijn afvink lijstje lang geworden. Heb nog zo veel te zien en te doen.
|
|
|
|
franco

|
theo van harte, jammer dat je kite maatjes weer tegen je liegen. JE ZIET ER WEL ALS 49 UIT HOOR HAHAHA
|
|
|
mocem

|
Gefeliciteerd Theo!
|
|
|
franco

|
hee mannen ik weet het niet hoor maar in enkhuizen staat genoeg wind om te kiten/ik weet alleen ff niet waar de wind van daan komt, ps ik moet nog wel 4 weken wachten van de nuroloog. WAT EEN ROT VAK NUROLOOG/ALS JE MOET ZEGGEN NEE EVEN NIET KITEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mijn blik naar deze man zij genoeg, maar ik houd me er maar aan.
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Heren allen bedankt voor de felicitatie's mijn dank is groot. Ik hoop jullie allen weer snel een keer aan de waterkant te treffen. Zoals Harinkie al schreef geen feesie, ga vanavond lekker met me gezinnetje op stap 
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Theo, enjoy life!! Op naar de volgende 49  Nu ff cosy met je dierbaarsten en later lekker knallen op het water!!  eeeh Franco, geduld is een schoone zaak  Sterkte!! Tim, heul veul fun met je focus JoHAN, hoe was je hangtime dit keer op schellie?? Ging de secondewijzer het klokkie rond? De rest gaat het goed zo, sjeekkers in CT land met de beide geitebreiers... Wanneer leveren jullie de 1e 3dimensionale GoPro film premiere op KH (  loopend over de whitesharks bij Robbeneiland f.e.) 
|
|
|