robbertvandermeer

|
Bedankt voor de tip Laurens, toch maar naar Ijmuiden... 12 uur daar!
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Thx Sander, dat riekt naar een stomer en niet naar een nat theezakje...  maaaaar het lijkt wel CT: zonnetje en warm weer boven en koude Noordzee benede... Bij de weg Sander, ben je er morgen ook bij in ehtje meude, dan is het bijna tutti completa  Dan sjumpen we ook allemaal nog 1tje voor John: Yiiiihhhaaaahhhhhhh!! en anders next Sunday
|
|
|
joosie

|
Richard staat op marktplaats een redline-bar van BEST te koop is deze van jou?? groet joost
|
|
|
mocem

|
Ja niet te geloven. Volgende week ga ik me spullen weer meenemen naar Leeuwarden om wat uurtjes mee te pakken tot het donker.
|
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
Bij de weg Sander, ben je er morgen ook bij in ehtje meude, dan is het bijna tutti completa  quote] Kijk het ff nog ff aan Klaas en anderen, eerst zien :-p
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Kijk het ff nog ff aan Klaas en anderen, eerst zien :-p
Helemaal gelijk Sander, ksee nu net dat de windvoorspelling van as zondag ook helemaal aan het veranderen is... 
|
|
|
joosie

|
Ja zeker intresse richard,  Ik heb 1 bar en als die in de spaghetty zit, dan is een 2e bar zeker een uitkomst heb je de bar nog? ik heb je al een bericht gestuurd via marktplaats
|
|
|
@LaurenS

|
Oh jeee,die windkracht gaat weer alle kanten op.?Vandaag weer minder en zondag weer beter.....zucht  Ga om 11 uur rijden,bij geen wind ga ik wat kites en lijnen checken 
|
|
|
Haring High Richardt

|
Ja zeker intresse richard Helaas voor jouw,  al verkocht  mot de advertentie nog van marktplaats halen Ga om 11 uur rijden,bij geen wind ga ik wat kites en lijnen checken Schellinkhout ???? Wind ziet er top uit voor vandaag  waar gaan we heen voo Jan L..l  of nu toch echt de schaatse in het vet zette en op ruime op de zolder  Marcel. B even een accountje aanmaken en dan kan je ook slap ouwe badgaste lulle en afspreke op dit forum 
|
|
|
@LaurenS

|
Schellinkhout ????
Ff kijken waar wat wind is,anders kan ik ook nog een kite testen op lowend op skell 
|
|
|
FlyingHigh

|
Vandaag gaat het em ni worden. Wakker geworden met wat last van mijn rug  . Waarschijnlijk gister gebeurd met sjouwen van een loodzwaar ikea pakket. Beter vandaag ni gaan en dan zondag weer knalluhhhhh  veel plezier voor de mannen die gaan vandaag....
|
|
|
@LaurenS

|
Jammer Herman,rustig an met het ruggetje...mot nog langer mee...  al dat gesjouw ook met commodes is nergens goed voor  Wind gaat aan,dus dat is mooi 
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Wind gaat aan,dus dat is mooi  ...waar ga je heen, naar Rome of Parijs , waar ga je heen....  wort t Ehtje Meude (of Swoody) Vandaag gaat het em ni worden. Wakker geworden met wat last van mijn rug  . Waarschijnlijk gister gebeurd met sjouwen van een loodzwaar ikea pakket. Beter vandaag ni gaan en dan zondag weer knalluhhhhh  veel plezier voor de mannen die gaan vandaag.... Herman, 3x K7t dus, na ja, nog een kleine 10 weken en dan moet die rug weer tip top zijn voor het eggie sjouwwerk 
|
|
|
@LaurenS

|
Mmmmm nog geen ideeee,weet niet of het waait op skelll.....Ijmuiden of skelll 
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Moet wel zeggen dat het bottomline (LE) werk is, harken dus (oftewel sinussen) ...how deep can you gooooo... BASE  maar IJm biedt toch nog altiet (vandaag) betere kansen dan swoody.. eeeen het water is ietsjepietsje warmer en je hebt een strand en een caf en het is dichterbij...
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
wat voor bussie Ries, dezelfde maar dan in het blauw of een helegaar ooooor bussie
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
oh kdacht dat je ging orijenteeren op beste aanbod lowest price ...de BCC 
|
|
|
@LaurenS

|
Ik rij eerst ff naar schell,moet toch langs vdB..... Verders laat ik je wel weten of het voldoende waait op de spot......if not draai ik om naar Ijmuiden....
|
|
|
|