jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Ik zat zelf te denken aan Medemblik, windje ONO. Weet niet hoeveel wind er is... Waarneming doet het niet op de Houtribdijk
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik sta ook te popelen, maar hiervoor ga ik niet rijden... ook de temp is niet echt aantrekkelijk...
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik zat zelf te denken aan Medemblik, windje ONO. Weet niet hoeveel wind er is... Waarneming doet het niet op de Houtribdijk Vanwege uitval Vodafone zijn er minder meetgegevens..
|
|
|
jantjuuh
|
Op Vlieland waait het wel lekker, misschien ff een sessie daar boeken? Maar niemand richting Medemblik zometeen?
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
nee niet voor zo weinig wind, het is voor mij een uur rijden... Op zich niet erg als het waait....
|
|
|
@LaurenS
|
in de namiddag vanaf een uurtje of 15 a 16 wel wat woei in aantocht in regio Noord,knopje of 18
|
|
|
jantjuuh
|
Ga je nog varen @LaurenS? Ik zag dat het KNMI waarschuwing af heeft gegeven voor het IJsselmeer: NO6 dus zou zeggen dat er wel wat woei aan komt. 2 dagen niet gevaren en nu al afkickverschijnsel
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
sla vandaag maar over, Had graaag voor Jan L..l gereden maar dan is het wel lekker als er een zonnetje bijzit Ga maar een rondje op de skaaates doen, heb je geen windt voor nodig. heej, skate jij ook tegenwoordig?
|
|
|
|
|
Ian2
Geen avatar
|
Gaan er mensen morgen ochtend even kiten en waar?
|
|
|
the littleman
|
Er staat niet genoeg op mblik. 10/12 knopen
|
|
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgenmiddag naar schellie denk voor een freestyle sessie wie gaat er nog meer ? Zaterdag Noord dus Andijk ? Maken we ook een freestyle sessie van en maandag lijkt er een lekker windje te staan !
|
|
|
|
|
mocem
|
Ik ga morgen naar zee. met pal west valt er ook goed te freestylen tussen de golven.
|
|
|
|