Tim_GTS5
|
Ik ga er in de middag/avond wel even heen, straks nog even langs v/d berg o.a. voor de koopjesdag
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Misschien vanavond ook ff langs, afhankelijk van of 't de moeite waard is. NKV BBQ zijn m'n vriendin en ik van de partij.
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Ben ook op de NKV 'Leuke-activiteiten-dag-met-borrel-BBQ-&-feest' Algemene Leden Vergardering. 21 APRIL NEDERZANDT IN NOORDWIJK, HOPELIJK WAAIT HET OOK NOG... Richard neem nou maar vrij... en schrijf je in Beetje vlagerig op Schell denk ik... en hij ligt er weer uit zie ik Hopelijk valt het mee voor iedereen die gaat kait'n!
|
|
|
mocem
|
Ik sta ook al ingeschreven! Ik hoop dat et vandaag nog ffies los gaat. Zit al de hele dag naar de bomen te kijken.
|
|
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Ik skip em toch, moe van een week werken. Koud en regen op komst en 16kn... Morgen, zondag en maandag kunnen we ook al dus kiten komt wel goed Morgenochtend rond een uurtje of half 10 op ijburg denk ik.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo john heb me ook ingeschreven voor noordwijk als je wil kan ik je dan wel komen halen is ook makkelijk in de bus mucho ruimte campertje staat klaar lekker lang weekend luik
|
|
|
|
PeeWee
|
Morgenochtend Andijk?
See joes
|
|
|
Langbeest
|
Ook maar effe ingeschreven.
|
|
|
PeeWee
|
O, ja Natuurlijk ben ik op het NKV feestje/BBQ/ledenvergadering. See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker windje op schel gehad ! Klein beetje regen maar het meeste kwam erna, goeie druk in de 11m jullie hebben wat gemist !
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
hallo john heb me ook ingeschreven voor noordwijk als je wil kan ik je dan wel komen halen is ook makkelijk in de bus mucho ruimte campertje staat klaar lekker lang weekend luik
Kreeg al meerdere aanbiedingen Hans om mee te kunnen rijden. Ik heb me in ieder geval ingeschreven. Ook nog een verjaardag die avond. Daar moet ik effies onderuit. Veel fun dit weekend in belgie. En Sander, ik heb je een PB gestuurd. Ik maak graag gebruik van je aanbod mocht ik gaan.
|
|
|
the littleman
|
medemblik morgen ochtend? wind is noord
|
|
|
Tim_GTS5
|
Zo te lezen wordt het gezellig druk op de BBQ Beter Andijk Patrick, toch veel lekkerder op dat plasje ?
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Zelfs Richard neemt een vrije dag Tim... en John komt ook! Wij wilden al zooolang BBQ-en met z'n allen in NH... Mooie start van het seizoen, de NKV doet het goed! 9:00 uur op de spot Peewee & Patrick
|
|
|
|
PeeWee
|
Tis nog niet veel!
even wachten nog maar
See joes
|
|
|
PeeWee
|
Lijkt nu wel wat te worden, trek een beetje open.
Koppie koffie en dan maar eens kijken op Andijk.
See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ga ook zo eens kijken op Andijk , lijkt goed te waaien dus de 9m ook mee deze keer.
|
|
|