stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
ik ben er ook bij bij de bbqknoei, eerst n8 dienstje en daarna door naar langevlderslag. vanmiddag nog ff lekker uurtje gevaren op wijk hopen op wind morgen,kan ik de paasrommel skippen
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
haha die Toby Breuer... Dat is DE duitse mr kiteking Old Skool himself heeft idd een erg goeie manier van deadposing in ti air Zo nu nog ff snel snel NKVer worden, anders geen bbq in aantocht (geloof alleen dat ik dan al verplennt ben)... @Tim, ja je heb helegaar gelijk joh, maar sins Peet mij had verteld en laten zien dat Ehtje Meude ook goed te doen is bij ZW en dat je dan geen last hebt van een soort windafdekking en turbulentie van de pier die je wel hebt op Wijk is Ehtje Meude voor mij ook een optie bij ZW... de golfies zijn natuurlijk net ff minder mooi. Geloof zelf dat boven de 25 kn die turbulentie sowieso niet meer echt meetelt en dan merk je des te meer de werking van de pier vwb het breken van de golfies dus LE is Ijmuiden ook een optie voor ZW en bij HE gewoon Wijk... Zo het is er uit
|
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Zo starten vanaf het strand lijkt me wel gaaf, oefenennnnnnn See joes
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Als ik zo naar de voorspellingen kijk , gaat deze jongeman morgen naar zee ... Wijk cq ijmuidie. Schell ziet er wat vlagerig uit
|
|
|
Tim_GTS5
|
De 9 en 7m gaan morgen mee, die regen mag van mij wel wegblijven...! Wijk peter ?
|
|
|
mocem
|
Morgen 100% Wijk. Net de lek in me kite gevonden meteen geplakt voor morgen.
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ga morgen maar eens op Schell kijken. Ziet er qua knoopies wat constanter uit, wel iets minder hard. Mot er gewoon weer ff aan hangen. Laatste keer was met die rare gast die zijn poot brak
|
|
|
ditispablo
|
morgen tussen de druppels door kiten yeah !
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zometeen nog mensen naar wijk?
WIND: ZUIDWESTELIJK 4-10 KN, GELEIDELIJK TOENEMEND NAAR 8-13 KN. BOVEN OPEN WATER 5 KN MEER. AAN HET EINDE VAN DE PERIODE IN HET NOORDWESTELIJK KUSTGEBIED 19-23 KN.
Tot half 9 licht dus kan prima!
|
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
net van 14:00 tot 15:00h op texel bij paal 17 geweest, gaat prima met de 10m. ben een koukleum, dus na een uur er weer uit. toch maar eens op cursus bij the iceman..
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het begint inderdaad al lekker te waaien ..maar heb nog verplichtingen .... Morgen weer eens naar Schell....
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Da's de enige route van Swaffies 'automatische piloot' ...
|
|
|
Henriette
Geen avatar
|
Zo, was weer niks, kon geen hoogte houden en op de grafiek laat ie ook een mooie dip zien in de wind. Wind was ook duidelijk minder dan de 14kn die nog aangegeven werd. Toen ik ingepakt had ging 't weer waaien, standaard. Naja, morgen een mooi daggie
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Zo, was weer niks, kon geen hoogte houden en op de grafiek laat ie ook een mooie dip zien in de wind. Wind was ook duidelijk minder dan de 14kn die nog aangegeven werd. Toen ik ingepakt had ging 't weer waaien, standaard. Naja, morgen een mooi daggie Doh, ingelogd op m'n vriendins account.
|
|
|
|
audi
|
Morgen eerst naar VDB en dan door naar schel om de nieuwe spullen te testen ;-)
|
|
|