Tim_GTS5
|
Heb mezelf helemaal kapot gekite , 5 uur lang zonder pauze dat hakt er wel in zeg maar... Veel chop op wijk en redelijk druk al had ik er niet veel last van, nu echt helemaal kapot en lekker op de bank. Laatste uurtjes werd de wind eindelijk wat harder 25/30kn, lekker gepowerd met de 9m maar we waren weer blij gemaakt met een dooie mus jammer dat het niet (eerder) wat harder werd.
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Heb mezelf helemaal kapot gekite , 5 uur lang zonder pauze dat hakt er wel in zeg maar... Veel chop op wijk en redelijk druk al had ik er niet veel last van, nu echt helemaal kapot en lekker op de bank. Laatste uurtjes werd de wind eindelijk wat harder 25/30kn, lekker gepowerd met de 9m maar we waren weer blij gemaakt met een dooie mus jammer dat het niet (eerder) wat harder werd. Die loopies van je gingen weer lekker hoog snap echt niet hoe je in de vlagerige wind nog de juiste timing weet te vinden! Verder wel weer lekker gevaren vandaag op wijkikibeach
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
In het begin met de 10m en na een pauze de 7m gepakt, toen jij weg ging trok ie pas echt lekker aan Tim . Bij mij ging het toen eindelijk ook weer echt goed, was het de afgelopen 2 weken een beetje kwijt, sprongen van dik 10+m. Kon bovenop iemand anders kite kijken die op 11 uur stond. Top dag, wel alles nat en m'n 7m loopt langzaam leeg... GRRR. Verder zo'n klote blok die je op de parkeerplaatsen hebt geraakt met m'n voorbumper (je ziet ze niet en steken net boven je bumper uit), klein deukje wat bijna niet te zien is en zo'n afdekplaat aan de onderkant zit los. Maar ff fixen weer...
|
|
|
Frank82
|
Oja, ook nog een stel kites in elkaar die gingen loopen. Paar loopjes verder werd er aan de safety getrokken dus dat kwam zacht af. Wel iemand die bijna onthoofd werd door lijnen om z'n nek.
|
|
|
@LaurenS
|
Heb mezelf helemaal kapot gekite , 5 uur lang zonder pauze dat hakt er wel in zeg maar... Je baas zal weer blij met je zijn morgen Morgen nog medekiters ,anders ben ik zo eenzaam op het strand ,neem mijn touwtje wel mee voor de zekerheid
|
|
|
Frank82
|
Als ie aan blijft wil ik nog wel naar wijk/schellie rijden, ff afwachten nog. Dit wel pas in de avond.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Morgen nog medekiters ,anders ben ik zo eenzaam op het strand ,neem mijn touwtje wel mee voor de zekerheid [/quote] Als de wind niet te hard voor me 10 is,kan ik varen morgen op het strand, heb lekker 3de paasdag gekregen van me baas
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen perfect voor de 10,sta om een uurtje of 11 op Wijk,met mijn touwtje ,mocht je er niet zijn
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ben weer ff lekker uitgelaten vandaag . Na de landing van een sprong ff een loop ingezet. Gaaf gevoel . Daar moeten we maar mee doorgaan. Ik kijk morgen ff of ik ga... Nu best wel gesloopt
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Morgen perfect voor de 10,sta om een uurtje of 11 op Wijk,met mijn touwtje ,mocht je er niet zijn ik ben er wel morgen bunker of pier?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ik ben weer ff lekker uitgelaten vandaag . Na de landing van een sprong ff een loop ingezet. Gaaf gevoel . Daar moeten we maar mee doorgaan. Ik kijk morgen ff of ik ga... Nu best wel gesloopt Windje zag er tam uit op schel als ik actueel bekijk, wel gelukt dus ??!
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja hoor, was wel aan/uit windje. Lekker met de 10m gespeeld. Had af en toe ook de 8m kunnen pakken. Mijn eerste downwind loopert is een feit. Nog ff een paar keer zo doen en dan maar eentje in de lucht proberen. Wel op het moment dat je begint te zakken hoor!!! Stappie voor stappie.
|
|
|
|
@LaurenS
|
ik ben er wel morgen bunker of pier? Ik ga naar de pier,kan ff later zijn want ik heb om 10:00 uur nog een korte kleine afspraak maar daarna spoed ik me richting Wijk
|
|
|
|
|
Frank82
|
Lijkt er op dat er vanavond geen wind meer is, voel m'n ribben ook behoorlijk (na een flinke crash gister) dus komt eigenlijk wel goed uit
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ben weer ff uitgewaaid, nog ff 1,5 uur redelijk kunnen varen met de 10 op wijkie... Geen topsesie maar we waren weer ff van de straat. Nu chillen@ Aloha
|
|
|
Vloot
|
Ik heb ook 1,5 uur gevaren op schel. Idd geen top wind. Ik heb nog 2 wild kiters gezien bij de bbn waar de nieuwe haven komt Of mag er daar gevaren worden het is super vlak water
|
|
|
|
Giertje
|
Hoi vloot, ik denk dat je wat aan de late kant was, want ik heb super gevaren op schell. Frank, van wanneer zijn die foto's? zeker van jaren geleden zelfs de Beun staat er nog op. Jammer de komende dagen is het weer over met de wind.
|
|
|
PeeWee
|
Ik heb ook 1,5 uur gevaren op schel. Idd geen top wind. Ik heb nog 2 wild kiters gezien bij de bbn waar de nieuwe haven komt Of mag er daar gevaren worden het is super vlak water Waren zeker twee naish torch'es? Zo ja, dan weet ik al wie dat zijn. Doe maar gewoon niet, het ligt buiten de gedoogzone (schellie). Ik zal de Jongens (als ze het tenminste zijn waar ik aan denk) er nogmaals op wijzen dat ze beter op Schel kunnen gaan varen. See joes
|
|
|
FlyingHigh
|
Vandaag heerlijk op Schell gevaren. Het zonnetje deed ook nog eens flink z'n best om erdoor te komen, wat alles nog aangenamer maakte. . Lekker met de 10m kunnen spelen tot de woei uitging. Nu maar ff die nieuwjaarsfoto's bekijken
|
|
|