|
|
Mark-Fizzer
|
@Jacqie, als je late dienst hebt kan je toch vroeg komen, of zie ik het verkeerd. ??? Wij zijn er cker op tijd, We gaan hier half acht weg rijden, dus 9 uur daar!!! :P:P @Bossy, wat gaat er nou eigenlijk voor??? Je kan zondag ook verhuizen hoor!
|
|
|
roeb
Gast
|
Mark en Hans, waar zijn jullie zondag? Ik blijf zaterdag dicht bij huis, andijk, morgen eind vd middag ook weer!
Ben benieuwd naar die zogenaamde storm etc van vanacht en morgen...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik hoop dat ik zondag nog helemaal verrot ben van zaterdag!!!! hahahaha
Geen idee. Misschien Muiderberg, ff chill rakken...
|
|
|
Emielkruisdijk
|
emiel ben je vrij zaterdag of ga je weer naar het strand Helaas, werken... Er moet ook geld verdient worden . Voorspellingen zien er goed uit voor zaterdag... Zondag rocken op Ijmuiden, verliefd op die spot. Twee dagen met verschillende windrichtingen helemaal los gegaan. Misschien een idee voor zondag, Hans. Of is zondag familiedag? Nice... nu een nieuwe trapeze als ie niet terug gevonden wordt nu... Je board heel gehouden dit keer trouwens? Was mijn trapeze op de heen weg vergeten, dus mocht nog een keer terug naar Wormer.. Boardje is trouwens nog heel. Vriend van me vaart met zelfde boardje en daar reed gister een auto over heen , board nog helemaal heel!! Kom je zondag langs op Ijmuiden Jeroen? En de rest?
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zondag is inderdaad familiedag we gaan morgen niet naar oostvoorne met al die erg hoge waterstanden we gaan naar andijk lekker vroeg hele dag rossen oostvoorne andere keer sorry zuiderlingen hey micky beterschap met je ribje
|
|
|
roeb
Gast
|
Sodeju, best windje vanmiddag! Was alleen op Andijk (nog 3 windsurfers) en het ging ver en hoog!!! Tot er een bui aankwam, toen trok ik maar mn safety, alleen mn 5e lijn zei: knap.... Kite is nog heel, alleen nu snel een nieuwe 5e lijn of bar scoren, zodat ik morgen weer kan knallen!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Respect Robert!! Heb vandaag toch nog een uurtje mee kunnen pakken, alleen wel op de windsurfplank. Ging zeker hard, lekker gevaren!
Morgen rond 9en richting Ijmuiden! Nog meer Ijmuiden gangers?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Emiel wordt het nu niet een ogelooflijke klotsbak op zee Vond het woensdag al een klotsbak en niet echt relaxed varen. Vind de golven te dicht op elkaar zitten. Morgen kies ik denk ik voor Andijk..
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Morgen is de wind echt NW zeggen ze! Woensdag was de wind bijna west, door de pier krijg je met NW mooie golven met iets meer tijd tussen de golven. Hoop dat het morgen dan ook echt gebeurt... Ben ik op internet aan het zoeken naar windsurffilmpjes vandaag lees ik dit opeens: Vrijdag 9 november - Andijk Vr Nov 09, 2007 7:49 pm Ja, Superman Jek Spirit had zelfs nog een aanspoelende kiter gered!
|
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Morgen is de wind echt NW zeggen ze! Woensdag was de wind bijna west, door de pier krijg je met NW mooie golven met iets meer tijd tussen de golven. Hoop dat het morgen dan ook echt gebeurt... Ben ik op internet aan het zoeken naar windsurffilmpjes vandaag lees ik dit opeens: Vrijdag 9 november - Andijk Vr Nov 09, 2007 7:49 pm Ja, Superman Jek Spirit had zelfs nog een aanspoelende kiter gered! Haha, dat moet om mij gaan Ik had mn safety 100m voor de kant getrokken en toen stuk richting de kant gelopen. Toen mn kite op 20m uit de kant was, brak me 5th, hij waaide toen over het dijkje, waar hij bleef liggen. De windsurfer hield hem even vast, maar ik was er net zo snel, omdat er praktisch geen water ligt in het ijselmeer. Wel een topactie van de windsurfer dat hij hem even veiligstelde!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ook leuk Richardt, mot indd ook gebeuren. Ik had gister een etentje en kan je melden dat ik nog niet helemaal helder ben. Dat komt wel na de eerste keer koppie onder!!! :P:P
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik ga zo even eten en zorg dat ik om 9.00 bij vd berg ben. Kijken of ze voor een redelijke prijs een bar kunnen aanbieden, anders koop ik hem in das ausland (duitsland ). Vd berg heeft geen 5e lijnen meer op voorraad, beetje jammer..
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Jammer indd, ff tjekken dus.
Ga je wel kiten, of kan je niet?
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik ga wel naar andijk, dan ff foto's maken en kites bietsen Maar vd berg had geen vijfde lijnen meer, in Edam is ook een shop, maar die gaat pas 10uur open. Me bar moet sowieso vervangen worden (slijtage), uit Duitsland kan ik voor €225,- een 2007 bar halen, als vd berg hierbij in de buurt komt haal ik hem bij hun (gister zei iemand van hun aan de telefoon dat een 2006 bar €299,- kost, naja dan haal ik liever voor 75 euro minder een bar die een jaar nieuwer is). Jullie gaan toch ook naar Andijk?
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Wij gaan lekker naar Ijmuiden. 5 meter hoge golven zeggen ze... mijn nieuwe Rebel eens goed aan de tand voelen....
|
|
|
roeb
Gast
|
Zo hard gaat het toch neit waaien, dat je met een 7 aan de bak kan?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
ga nu broodje smeren spullen in de bus en gaan met die banaan. rond een uur of 11.30 ben ik wel op Andijk denk.
|
|
|