Mark-Fizzer

|
Hahahaha, nee pik. Was aan het twijfelen, kon nog een half uurtje, wilde ook Ajax kijken. En had best tintelende vingers op een gegeven moment... Dus besloot om te stoppen.
Maar was wel weer ff lekker hoor!!!!
Alleen ik wil wel ff me beklag doen over die droogpakken brigade... TJONGE ..... Jonge......Jonge.... Zoetwater nichten, bang om nat te worden....
;-)
|
|
|
PeeWee

|
Goed om te lezen dat jullie het lekker hebben gehad  , op een enkel hondje en ribbeke na. See joes (zo snel mogelijk).
|
|
|
ditispablo

|
Blijft een gevaarlijke spot dat Ijbiza :-)
|
|
|
S@nd3r

|
Echt een heerlijk dagje op Ijburg gehad, met de nodige actie zowel op het water als op de kant. Hopen dat we er zaterdag weer zo'n dag van kunnen maken op Noordwijk.  Maar nu de grote vraag waar blijven de foto's??? 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Leuke spot ijburg en ben er ook zo.
Kapot gelachen om die hond die iedereen aanviel alleen herman zijn droogpak is stukgebeten en een afdruk in zijn been, onverwachts toch een levensgevaarlijke spot !
Met NO wil ik er nog wel een keer heen zodat de wind wat meer langs dat dijkje komt, nu wel een beetje vlagerig daar.
John leuk je weer te zien en hopelijk kan je weer snel het water op !
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Deze week gaat de wind richting zuid, dan wordt het schellinkhout of ergens anders heen?
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Was weer effies gezellig mannen op IJburg. Leuk om weer een hoop van jullie te zien en even bij te ouwehoeren. Topstrandtentje met een goeie cappuchino. Ik heb een hoop foto's gemaakt die ik nog even moet uitzoeken en uploaden. Denk dat ik ze morgen even op het forum gooi. Thanks voor het terugbrengen Klaas en Herman. Toppie.  Fantastische actie van Herman toen hij aangevallen werd door een reusachtige bloeddorstige hond.  Ook de foto's van zijn zware verwondingen staan erop. Pakkie stuk dus krijgt ie weer een nieuwe.  Nou maar gauw en kneiterhard revalideren, want ik wil ook weer het water op. 
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Leuk leuk leuk, begon goed met Beun die stilletjes als 1e het zilte nat aan het verkennen was om 9:30 en linea recta naar de overkant ging om daar hulpeloos weer aan de wal te gaan en teniksten met zijn bar en lijnen om vervolgens het bekende rondje brug te doen. Aldaar komt stomtoevallig Sjon net aanrijden om dit tafereel vanaf de andere kant te zien  . En Beun maar denken dat niemand het had gezien  Blijburg: daar wordt je blij en vrolijk van  Maar ja, zo zijn er meer dingen gebeurd die dit dagje gekleurd hebben... Zelf wist ik nog een secondje van aandacht te trekken door een mislukte zjump (frontstall) met daaropvolgend een doordraaier waarbij de 5denikslijn om de kite sloeg en ik zielsverlaten langzaam doch snel richting het Ijburger brugje dreef. Naar het schijnt sneller dan ikzelf dacht. Gelukkig was daar de dappere onbekende die mij hielp en bij wie ik hangend aan zijn trapeze naar de kant werd getrokken. Gjotallemachtig wat een trekkerschuit had ik achter mij aan hangen en hoeveel kracht moet deze kiter met zijn groene C4 hebben getoond. Daarna nog aan de kant geholpen door Pablo en alles happy camper. Thanks to beide boys Zoals al eerder gezegd was er een ADHD hond met het geweld van een wilde Mastodiner en het uiterlijk van een chihuahua met krullen. Dit kleine dier werd belaagd door nunchaku stokken van Sjon en bleef desondanlks hartstochtelijk vechten voor zijn leven of de aandacht. Niet alleen Herman was delul, daarvoor waren Sjon, Tim, Marco en nog een andere staemerfreak al geattaceerd.  Shit happens en zodoende was dit keer Herman delul (staat allemaal op pica's gebrand). Gelukkig geen verbrijzelde botten en botsplinters, maar wel heftige bloedende gaten in het vlees. Beterschap Herman  Op naar het volgende avontuur 
|
|
|
mocem

|
Ijburg was echt lachen! veel gelachen en gekite. Die hond als afsluiter was zeker lachen.
|
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Dus toch een top dag iedereen, jammer, had graag nog ff gebleven maar de pijn was echt te groot om door te kiten. Nu moet ik ook echt rechtop zitten of staan, languit zitten of liggen doet gewoon pijn. Klote zooi, had vandaag ook niet moeten kiten gewoon.
|
|
|
Tim_GTS5

|
Balen Frank zou toch maar even naar de dokter gaan of het niet toch gebroken is, zou zomaar kunnen hoor.
|
|
|
|
FlyingHigh

|
Gebroken of gekneusd, dat maakt niets uit voor de behandeling. Moet gewoon genezen. Mss wel pijnstillertje, maar die helpen ook geen f%ck. Gaat wel paar maandjes tijd inzitten Frank, maar daar hadden we het vanmiddag al over. Sterkte dude!!!
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Je hebt echt wat gemist Ries met die hond. Piste bijna in mijn broek toen Herman aangevallen werd. Geweldig.  En Frank, we hadden het er vanmiddag al over, maar nogmaals sterkte met je ribbetjes. 
|
|
|
|
@LaurenS

|
Volgende keer maar eens naar Blijburg met bloeddorstige honden,  Morgen nog iemand ergens varen  , of waait het niet lijkt me gezellig ries, dan zijn we echt compleet  Morgen vrij dusssssss  , wie weet
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Amen Ow ja ,kon het niet laten  11 metertje ,maar dan in blauw/ zwarttttttttt Mooie kite Peet, daar wil gelijk half NL ff aan hange... @Frank, beterschap!! geef ff door wat en hoe je prognose is en wat de behandeling wordt (wss rust) ... er zijn meer met dit identieke probleem  moi! 
|
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Woensdagochtend ff naar de dokter, vandaag al minder last maar bij een rare beweging knakt er van alles. Ik laat het weten 
|
|
|
|
|