Mark-Fizzer
|
Je mag achter in me smart!! Hehe
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ehm, hoeveel knopen zijn dat? Zeer irritant aflezen als je alleen kn en m/s gewend bent.
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Ehm, hoeveel knopen zijn dat? Zeer irritant aflezen als je alleen kn en m/s gewend bent.
Delen door 3,6 en je hebt je m/s en dan nog maal 1,95 en je hebt knopen Dus gemiddeld 25 knopen en windstoot 31 knopen
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Topper, das een mooi overzicht, die kende nog niet...
|
|
|
ditispablo
|
net thuis van Schellie; hij was hard , vlagerig en koud, maar lekker ! ik werd net afgelost door Klaas en Peter
|
|
|
|
franco
|
ging weer lekker hoog met de 9m had ook wel een 7 kunnen pakken, nu gesloopt en voldaan!!!!!!!!!!!!!!!!! volgende keer weer gabbers.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Owwwww, ben nu thuis. Ff shizzle pakken en de file trotseren!!
Goed om te lezen dat ie top was!!
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
net thuis van Schellie; hij was hard , vlagerig en koud, maar lekker !
En zo was het, enorm vlagerige wind: Soms ging je springen dat je dacht, mwwaaaah zal wel en werd je de hemel ingetrokken volgende moment dacht je , yeeesssss en dan was je net de lucht in en viel je als een patatzak naar beneden. De wind werd nog sterker rond een uur of 3. Met 9m onbehoorlijk trekken, maar daarvoor werd je beloond met hangtime, YYYYYYYYIIIIIIIIIHHHHHAAAAAAAAHHHHH, want het was boven de 4 meter... Zo John, de foto's van eergisteren hadden nu geschoten moeten worden. Had ik er tenminste niet als een zak uien onder gehangen Maar man wat was het kouder dan afgelopen zondag... zit tussen de oren, dus wat was het warmm Uiteindelijk net opgeruimd en toen begon de regen om 16:15... Yeeehhhaaaaaahhh die waren Peter en ik dus net voor
|
|
|
FlyingHigh
|
Ben gebroken Tis net of ik een goede kitesessie gehad heb in een woei van 31 knts. Alleen is het helaas van het klussen
|
|
|
|
FlyingHigh
|
I know, maar dit kon niet anders. Ga nu ook op de grond werken. Dat wordt dus 5 dagen per week aan de bak. Begint op werken te lijken . Klussie moet voor 15 mei af zijn. Dus beter nu die kleine er nog niet is.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wordt ook eens een keer tijd dat je gaat werken. Die vakanties altijd is geen werken.
|
|
|
FlyingHigh
|
Jij moet lekker zo doorgaan vriend....kom ik ff je andere voetje bewerken. Hoef je ook niet naar de fysio, omdat je rug scheef staat Jij zal wel zeker weer een dag met je poot omhoog binnen hebben gezeten?! Luie gast
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Yeeeesss, Windsurfer die ff dacht hoe het moest: ik vaar over rechts (kite over bakboord) en wil hoogte maken, hij komt pal op me af met zeil over stuurboord en hij raast gewoon door. Naja, dan zelf maar iets afvallen, MAAR wat doet die otemetoot?? Die gaat 5 meter schuin voor me plotseling heftig afvallen een slide maken en werkelijk op een halve meter weer zeil dichttrekken en oploeven. Onnodig gezeik daarna… SOOOOO, en t leven gaat gewoon verder!! Morgen wind???
|
|
|
Ride
|
Ja, pootje omhoog. Beetje filmpie kijken, niks doen, boekie lezen, internetten, naar de woeiende bomen staren en met mijn gedachten op Schel zijn. En dan voor de rest helemaal niks doen. Ben er kapot van. Had je hulp nodig gehad dan vandaag. Had je effe moeten belle. En Klaas, ik hoor al dat ik weer wat gemist heb. Had ik weer in mijn broek gepist van het lachen. Wat is dat toch met die gasten uit Amsterdam-Sloten. Die maken met iedereen ruzie. De één met windsmurfers, de ander met vrouwen en honden en die laatste dwaas heeft heel veel Duitse vrienden.
|
|
|
|
|
Ride
|
Nee, maar had wel mijn dag van niksdoen effe gebroken. Dat belletje dan hè. Dank je wel Peet. Eindelijk iemand die meeleeft.
|
|
|
FlyingHigh
|
Je had ook ff lekker aan het Kaapstad filmpie kunnen knutselen pik!!! Klaas heeft weer een van zijn (niet zeldzame) topdagen gehad hoor ik
|
|
|