|
@LaurenS
|
Volgens mij is 1 keer posten wel genoeg hoor Ries .Ouwe spamkoning
|
|
|
TBK
|
Top daggie vandaag op Schel met een aantal gezellige badgaste ! Ook shaper Ome LeonB haalde eindelijk weer een nat pak ! Leon go on ! Lekker uit elkaar gesleurd door me 12m maar dat mag de pret niet drukken. Hoog en droog dat was het motto ! Het is niet snel goed bij mij, maar nu was het absoluut niet K------------t ! Nog meer van die dagen het leek wel zomer, !
|
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Professioneel edit werk wederom Haring High, lekker hoor.. Leek wel zomer op Schel heerlijke dag weer... Wat een weekend! Give me more... heb wel de fotografen gemist vandaag een had geen vervoer helaas!!! ander had weer een clinic, dit keer om zijn skillz te verbeteren, met succes zag ik, lekker hoor Walter! Stefan succes morgen... Vandaag wel mensen moeten missen, komt natuurlijk door het weer! Volgende keer weer... Heb het ook al op Facebook staan, ze kunnen het niet aan Richard!!! wat een likes weer!
|
|
|
TBK
|
Volgens mij is 1 keer posten wel genoeg hoor Ries .Ouwe spamkoning Wereldwijd ga je door die spamkoning over het web Peet . Je komt straks geen land meer in , ook Tarifa gaat niet lukken. Ik zou annuleren als ik jou was ! Ga je wel, maak dan alvast een afspraak met de KNO-arts want je zult wel met gescheurde trommelvliezen terugkomen uit Tarifa.
|
|
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Weer een leuke terugblik Richard Onverwachts een superdag vandaag @ schel met het zonnetje er de hele dag bij en 20-25kn, echt weer een ouderwets lekker daggie knallen !! Peter je was er niet af te slaan, zag er goed uit en gaat lekker hoog Bardruk is vast een stuk minder anders had je het niet zo lang uitgehouden haha. Net omgekleed gooi ik de achterklep dicht met de sleutel in de auto, Frank bedankt dat je me heen en weer heb gereden voor me reservesleutel (gebeurd me niet meer !!) Walter die baksteen was ook een goed idee maar dan wordt het zo koud in de auto Graag meer van deze dagen afgezien van het laatste natuurlijk
|
|
|
|
|
wa1ter
|
Yep, clinicje was absoluut nodig. Zit blijkbaar een aanzienlijk groter verschil tussen een wave board en een twin tip dan ik had verwacht. Maar, mijn nieuwe wetsuit is daardoor vandaag extreem goed getest en heeft deze test met verve doorstaan Maar, daardoor wel wat minder foto's. Ik ga ze zo even bekijken dus als het meezit staan ze morgen weer hier. Tim, als je me even laat weten wanneer je jarig ben krijg je van mij alsnog die baksteen... gewoon, voor het geval dat
|
|
|
@LaurenS
|
Peter je was er niet af te slaan, zag er goed uit en gaat lekker hoog Bardruk is vast een stuk minder anders had je het niet zo lang uitgehouden haha. Was genieten op Schell,niet vlagerig dus daar moet je zo lang mogelijk gebruik van maken. Die Element vind ik ook wel ok , by the weg . Jij was ook weer lekker bezig trouwens, fraai hoor die uitgehaakte moves
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Even gevaren vandaag maar toch nog wat teveel last, tijdens t varen al en springen was echt niet te doen. Nog een weekje rust en dan maar weer proberen. Wel jammer want de condities waren top vandaag.
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Heb weer een mooie dag gemist maaaaarrrrrrr, mijn clubje ADO 20 is kampioen van de hoofdklasse geworden.
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Heb weer een mooie dag gemist maaaaarrrrrrr, mijn clubje ADO 20 is kampioen van de hoofdklasse geworden.
ik dacht dat AZ jouw cluppie is
|
|
|
|
mocem
|
Het was een lekker daggie. bedankt voor foto's Walter
|
|
|
Tim_GTS5
|
Donderdag ziet er goed uit, boven NAP ? Dan neem ik een dag vrij !
|
|
|
onderaqua
|
Mooi foto's jammer dat je mij gemist hebt ik sprong denk ik te hoog buiten beeld !!
|
|
|