PeeWee

|
Vandaag toch nog even een uurtje kunnen kiten (na mijn mountainbiketraining). Was lekker heftig op Andijk met die stevige buien en dito windvlagen. Zelfs nog een keer onder de regenboog door gevaren  , maar helaas die pot met goud niet gezien.
|
|
|
kitaholic

|
Muiderberg ook prima te doen vandaag, was zelfs nog best druk! Wind was soms een beetje aan/uit maar de meesten hadden een hoop lol met 9 of 10 m2.
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Ik was ff kijken op Pampushaven. Was er net toen het mega begon te regenen. Ben de auto maar niet uitgegaan. Heb wel ff zitten genieten. Schellinkhout Jerry was ook in de weer. Hij gaat lekker, die kleine!!
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
@Robert V, ik blijf me verbazen over die airs van je... Volgens mij moeten wij zeer binnenkort een een biertje gaan pakken en ga jij het me eens haarfijn uitleggen ;-))
|
|
|
roeb
Gast
|
Ja............................ Dat is het geheim van de smit  Maar vandaag weer naar hogere regionen geweest, wel koud daar boven  Jij bent vandaag thuis gebleven Mark?
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Nee, was ff naar papmushaven, ff gekeken. Was best brakkig van zaterdag, en ben een beetje grieperig, WEER, GVD!!! Me hele kop zit dicht en vette keelpijn... ;-(((
|
|
|
roeb
Gast
|
Dat is ff minder, wel genoeg vitamientjes gegeten??
Ik neem ook ff een weekje rust, komend weekend hopelijk weer!
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Altijd vitamientjes nemen hè ;-) Ik hoop ook op volgend weekend!!!  :P:P
|
|
|
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
helaas richard... ik kan ook niet komen! ben mijn spullen allemaal alvast aan het drogen! anders ad ik zeker ff gekomen
|
|
|
|
DaanD

|
Andijk was vandaag weer lekker! Met zn 2en vanaf een uurtje of 11 op het water gestaan, flink overpowered aan de 13 & 14 in de buien. Zonnetje erbij, TOP daggie weer! (Wind was alleen iets te NW voor op het meertje, in de buien draaide die wel naar Noord, ging net) Uitspraak van de dag: "Het spoot er gewoon uit!" 
|
|
|
|
|
Bossy

|
Leuk filmpie Beun.....
Wil graag weer es varen....
Is die psycho nu ook nog warm genoeg of heb je een onderpakkie aan?
Greetz E
|
|
|
Emielkruisdijk

|
Zondag varen Wijk aan zee! Zijn er nog meer leute die de kou in gaan? Vorige zondag voor het laatst gevaren met dramatische gevolgen.. Board weeer kwijt op het zwet.... Crashte mijn kite en ging met mijn board in de bagger staan, toen ik mijn kite herstarte kreeg ik een rukje en werd uit de voetbanden getrokken. Toen ik terug naar mijn boardje wou gaan zie ik hem niet meer liggen. En ben bang dat hij nu nog steeds in de bagger ligt....  Dinsdag, woensdag en vandaag op reddingstocht geweest, maar niks gevonden.. Dus als iemand een Brunotti Pro-x op het internet ziet verschijnen, check dan even of het niet die van mij is...
|
|
|
Haring High Richardt

|
Vorige zondag voor het laatst gevaren met dramatische gevolgen.. Board weeer kwijt op het zwet.... Das allegaar mooi kl...te man  Heb je hem al ?????
|
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
kwaliteit mot ff beter ff geduld Kids zijn naar school  Daggie vrij en geen wind  Verveel me te pletter Filmpje van 2005 op schellinkhout lag nog in de kast in het stof Je mot wat he als er geen wind is Zwafra in de hoofdrol en many locals  Gr Richardt
|
|
|