@LaurenS

|
Ja bizar,kaartjes zitten er nog an  ennuh knisperknisper 
|
|
|
|
|
|
|
|
@LaurenS

|
Thanks mannuh, finder en guru geven weer een thermisch windje morgenavond voor de IJsselmeerspots.... Iets om in de gaten te houden 
|
|
|
|
Vloot

|
Zo me kite lijnen zijn weer gemaakt. Super gevaren voor 20min. waarna me stuurlijn brak :'(op konnnninnnninnnngennnnn dag. Wel top om te zien dat er gelijk een hoop komen kijken en vragen of alles goed gaat  . Zo nu eerst een paar moto banden oproken in frankrijk  . Veel plezier met de wind.
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
ja ja lekker kenne we weer los gaan morgenavond als het weer zo een sessie word als queensday daar teken ik voor JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kan je morgen met je nieuwe kite varen peter van harte nog
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
En waar gaat het morgenmiddag/avond gebeuren...Edam? Is goed te doen met N/NO Ben nog de hele week vrij ...laat maar (weer) komen die wind...
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
kijk morgen ook wel even ben in oost aan het werk en rij dan ook langs ijburg zoniet kom ik naar edam in ieder geval word er weer een kwartiertje gevaren
|
|
|
|
|
Matthijskite

|
Vanaf hoe laat gaat het dan waaien? En hoe betrouwbaar is dit? Ik heb namelijk wel zin in een avond sessie! Is muiderberg een optie?
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Denk rond een uur of 4 a 5. Muiderberg kan wel maar Edam is beter. Met NO komt ie over land bij Muiderberg en dus minder krachtig en vlagerig.
|
|
|
Matthijskite

|
aha.. Ik hou het in de gaten want maandag baalde ik dat ik niet ben gegaan. Ik ben om 5 uur vrij. Muiderberg is voor mij lekker dicht bij. Moet vanuit utrecht komen. Mocht er dus iemand mee willen? Sms 0646434881. Bij mij kan je de auto gratis parkeren.
|
|
|
Tim_GTS5

|
Vanmiddag/ vanavond weer naar Medemblik, hoe noordelijker hoe beter volgens tobias.
|
|
|
|
@LaurenS

|
Vanmiddag/ vanavond weer naar Medemblik, hoe noordelijker hoe beter volgens tobias.
Dat dacht ik ook al, sta momenteel op het strandje en hij komt nu al aardig door, knopie of 14 schat ik. Ga ff een happie eten in het stadje en dan maar het water op. Gaat goed komen hier in Medemblik. I can feel it 
|
|
|
@LaurenS

|
Ff een update, 18 knopies ik ga pompuh, ben alleen,dus dat wordt een lijntje gebruiken.... 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Hier in purmerend begint het ook al een beetje te waaien ...ga zo eerst even eten ben om 18.00 op Edam
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Mocht 't weinig zijn op Edam dan rij ik ook door naar Medemblik, zin in met dit lekkere weertje  .
|
|
|