Tim_GTS5
|
Volgens kaartje windfinder vanaf 14.00 groen windveldje , laten we het hopen ! Even actueel in de gaten houden of we niet nog eerder kunnen
|
|
|
@LaurenS
|
Even een fotoshoot gehouden op Schell,dit is de uitvinder van de suuuuuuuper hoooper troooper
|
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Richard ..dat fotoshopen is wel een beetje lullig van Peter ...Hier is de orginele foto waar je prachtige gespierde lijf veel beter op uitkomt ......en dat voor een man van 53 ,,
|
|
|
|
|
franco
|
straks nog meer mensen naar andijk als de wind het toe laat???????
|
|
|
|
|
Giertje
|
Wereldrecord surfen op hoogste golf gebroken
Laatste update: 12 mei 2012 09:01 infoBekijk op de kaart.
LOS ANGELES - Guinness World Records heeft het nieuwe wereldrecord voor het surfen op de hoogste golf toegekend aan Garrett McNamara, die op Hawaii woont.
Foto: AFP
McNamara (44) deed niet eens een recordpoging, maar kwam in november 'per ongeluk' voor de kust bij Nazare in Portugal op de golf terecht.
De golf was 24 meter hoog, 30 centimeter hoger dan het vorige record. McNamara had het geluk dat zijn tocht op de golf werd gefilmd en gefotografeerd. Aan de hand daarvan kon het comité dat de wereldrecords vastlegt bepalen of de golf inderdaad hoger was.
McNamara zei dat hij niet op zoek was naar het record. ''Ik hou gewoon heel erg van surfen.''
Bekijk hier het filmpje:
© ANP Print dit artikelFotoof tip bij dit bericht
Trefwoorden Garrett McNamara Golfsurfen Guinness World Records
.
Reageer op dit artikel:
Stuur door:
Deel artikel:
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekker filmpie De Gier Ik zie niets. Tot nu een knoop of 13 op zee en Andijk dus nog geen reden om te gaan rijden
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Ook zo richting andijk !
|
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Hij was weer lekker. Aan/uit windje op Andoik, zonnetje, beetje ouwehoeren....heerlijk buitengespeeld .
|
|
|
|
@LaurenS
|
Texel is nu al top, lekker gevaren met de 11, side shore wind , dus dan weet je jet wel bij paal 17. Mooie vlakke stukken en bakken achterin. Was wel koud Met een knopie of 20. Kit had het al snel gezien, was te chill voor het meissie. Jammer!! Nu lekker aan de skuum koppe en vanavond Chaos.....
Adios
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Man met een baard ....ik heb hem vanmiddag ook gezien ...maar die heeft heeel veel ervaring. Zou zijn kite nooit vol in het windvenster oplaten .. : Het was best lekker op Andijk ...wel wat druk ( vooral met lessers ) maar als je een beetje naar buiten ging had je er niet zoveel last van ...wind was een beetje af en aan maar genoeg voor mijn 9 mtr Morgen een dagje rust ...en maandag (ochtend ) weer naar Schell...
|
|
|