stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
was lekker gister op wijk, vanavond ook naar de Clinic,. en kreeg net bericht van de UPS, dat me vlieger Duitsland uit is, dus als het goed is, vanmiddag binnen,. of anders morgen
|
|
|
FlyingHigh
|
Schell Ries. Mot wel ff kijken of mijn schoonma met d'r dochter naar een afspraak mee kan gaan, anders ben ik de l#l.....
|
|
|
@LaurenS
|
Wijk natuurlijk, dat vlakke water kennuh we nu wel na al dat gesjever met die Oostenwind.. Swell moeten we hebben . Het zeetje is soveul mooier. Maar ja smaken verschillen gelukkig, anders wordt het zo druk op Schell
|
|
|
FlyingHigh
|
Langleve de afwisselingggggg
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Leuk zo'n safety clinic om daarna met 40 knopen op het water te staan haha, nou ik ga maar naar het kapstertje vanavond
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgenmiddag als het waait weer eens naar Schell...moet eerst werken ben er om een uurtje of 15.00 uur ... see you..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Geen clinic voor mij vrouwtje is met toe toet pleite. Vrijdag ochtend eerst naar de chiropractor, het is weer eens zover en er mot effe het een en ander recht gezet worden Daarna als het mag van de chiropractor het water op maar daar zal hij wel niet zo blij mee zijn ben ik bang voor. Dus effe afwachten. Heb ik weer gaat het waaien loop ik met me rug te kloten..
|
|
|
TBK
|
Ik ook
Hé Patrick, groeit het bij jou ook al zo hard !
|
|
|
TBK
|
Geen clinic voor mij vrouwtje is met toe toet pleite. Vrijdag ochtend eerst naar de chiropractor, het is weer eens zover en er mot effe het een en ander recht gezet worden Daarna als het mag van de chiropractor het water op maar daar zal hij wel niet zo blij mee zijn ben ik bang voor. Dus effe afwachten. Heb ik weer gaat het waaien loop ik met me rug te kloten.. Theo, sla de chiropractor over en ga vrijdag lekker aan je kite hangen. Alles wordt dan vanzelf weer recht getrokken.
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Wat een K*tzooi Theo, ik weet er alles van . Als alles weer recht zit zo snel mogelijk aan die kite hangen....dat helpt!
|
|
|
|
FlyingHigh
|
Dat was een gezellig en goede clinic vanavond op wijk! Heerlijk nog in het zonnetje gezeten en nu twijfel ik, waar ik morgen ga kiten. Wijk of Schell? Gaan we morgen wel weer zien.
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
... en nu twijfel ik, waar ik morgen ga kiten. Wijk of Schell?
Wijk is vanmiddag 1duidig steadier dan Schell en de LE helemaal beter: Het verschil tussen continue sinassen (Schel) en op cruise control kunnen varen.. ...eeennn op Wijk schijnt vanmiddag de zon, Schel krijgt de zon pas vanavond te zien
|
|
|
|
Fe®®y
|
als de wind voldoende aantrekt ben ik vanmiddag ook op wijk anders spaar ik mijn krachten voor vrijdag.
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Amen, Tjew die vrijdag ziet er ook heftig uit,ff een sessie inplannen Uurtje of 13:00 @ Wijk vanmiddag, zin an Zit nog te twijfele tussen Wijk en Schelli ??? Wijk is bunker of Pier ??? Twijfel is een slechte raadgever net als angs,als ik jou was zou ik een topsessie @ schell boeken. Een tip ,neem je Brunotti Mirror mee Ow ja ik zit bij de Pier mocht je me onverhoopt zoeken
|
|
|
FlyingHigh
|
Voorlopig zie ik nog ff geen woei , maar hij is net aan het draaien. Grote kans dat hij weer aangaat daarna. Laatste buitje trekt nu zo over . Gaan we zo nogmaar ff kijken
|
|
|
FlyingHigh
|
Je hebt toch ook nog het bussie Ries??? Of is dat jullie enige wagen?
|
|
|