|
|
|
|
FlyingHigh
|
Ja hoor, ga ik echt redden na 11-12 uur vliegen . Wel 8 dagen vrij erna, dus hopen dat er veullll woei is in die dagen. Doe je wel weer voorzichtig gabbie!!! Veulll plezier met je nieuwe boardje. Ga je van Lekker daggie weg Ries. Ook jij veuuullll plezier vrijdag
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Mooi John, dat het weer kan, ik hoop je zaterdag nog te zien. Vrijdag en zondag kan ik niet
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Osaka, mooie stad!! Veel cultuur...bezoekje brengen aan de tempel en het kasteel Je bent net te vroeg voor het "Tenjin festival"...errug gaaf. Ik ben daar 1990 geweest, waanzinnige ervaring! Als het ff meezit vind je de oude roots van de NH-kitekings
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik ken het Leon. Al meerdere keren geweest. Alleen die oude roots heb ik er nog niet gespot Waar precies moeten die liggen dan?? Dan raap ik ze wel ff op...
|
|
|
Langbeest
|
Dat zijn mooie vooruitzichten John.
|
|
|
PeeWee
|
:'(een verloren kind weer terug, onze John :'(Ik word er een beetje emotioneel van. Doe je wel voorzichtig, jonge. See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Haha goede zaak Johnieboy,lekker weer het water op ,see you soon ,ennuh rustig an beginnen he,niet meteen vol gas
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Beloof je ome Leon dat je rustig aan doet John! ....ff een paar weekjes en dan BEUKEN!
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Heeel rustig... in de stijl a la Toby Braeuer Alleen nog ff niet die handle pass roll doen met je enkel
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vrijdag lijkt mij niet de juiste dag om weer (rustig) te beginnen John ...30 + knopen wind voorspeld .. Hier het plaatje voor vrijdag..
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Laat ik nou net een bedrijfsmeeting/ feestje in Zandvoort hebben a.s. vrijdag. Hopelijk nog wat meepakken van Red Bull.
|
|
|
Giertje
|
Citaat van Ride Ik beloof plechtig dat ik het heeeeeeel rustig aan ga doen John dat is gelijk aan voor het zingen de kerk uit. Dat lukt je nooit!
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Dagje vrij dan maar vrijdag dat wil ik niet missen Al is het in de ochtend niet zo spannend
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goed voor je john nog effe en dan kan je weer lekker het water op rustig an word wel heel heftig vooral morgen ga lekker weekendje naar schagen spulletjes mee voor zondag ga ik richting schell effe hele dag varen ziet er goed uit trouwens stickers binnen gekregen van de noord holland kitekings ziet er goed uit zo voorop mijn beunmobiel kluskitebus topdesign ziet er mooi uit JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA alleen nog effe de jihaaa bestellen dan is bussie kompleet
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Als ie vrijdag goed aan gaat kom ik ook ff bij nap kijken...B-)
|
|
|