stefan@

Logs: 0 | 464 uur
|
Druk op wijk? was er al om 7.30 en waren met ze 2en Had nog een loopende kite, ik crashte en toen zat er een lijntje om me bar heen gedraaid, enzag me kite zo weer omhoog schieten in een loop ik een mooie snoekduik, maar trok wel optijd me safety, heb er niks aan overgehouden gelukkig  Ben nu bezig met springen en gaat elke keer al steeds beter, krijg alleen wel steeds vaker last van me lies, net of er een spier verdraaid is, naja die spier zal ook wel ff moeten wennen :S Morgen met me nieuwe baan beginnen  en ben wel blij met me oude werkgever, had nog 170 vakantie uren staan die uitbetaald worden, ga nu toch maar is voor een droogpakkie kijken  mannen veel plezier op het water 
|
|
|
|
franco

|
wat een top dag, van 8.15 tot rond 14.00 uur lekker gekite nu gesloopt en doe ik niks meer dan op de bank hangen, lekker hooooooooooooooooor. tot de volgende keer weer, en volgende keer weer lekker vroeg zijn we weer eerst met ze drietjes,nu stoppen krijg kramp in mij vingers, te veel gekite vandaag hahaha. groeten franco
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekkerrrr...op Schellie  ....beetje vlagerig windtje met uitschieters boven de 30 knp maar lekker gevaren met mijn 7 mtr ..  Het was trouwens niet echt heel druk op Schell.alleen vooraan bij het strandtje maar daar is het altijd chaos  en ook windsurfers waren weer ruim vertegenwoordigd ,maar ik blijf dan liever een beetje acher bij de dijk varen daar heb je (nog) goed de ruimte ...  Ruim 4.5 UUR op het water geweest ...ben een beetje brak ....maar straks lekker op de bank voetbal kijken ... 
|
|
|
manrot

Logs: 0 | 180 uur
|
zo wijk was super, heerlijke wind, gezellig druk en mooie golven.  tja het leek schellinkhout wel vanwege de drukte  , maar ja er is dan ook wel veel meer ruimte, dus ging goed. hele dag met de 9m gevaren en toen de spieren begonnen te protesteren maar gestopt. nu lekker op de bank.... 
|
|
|
Nickje

|
Zo, was weer een lekker dagje op Wijk! @stefan, vet dat je beetje aan het springen bent nu! Alleen jammer van je loop  Succes met je nieuwe baan gast! Ik ben vandaag ook weer wezen knallen op Wijk, ook bezig met kleine sprongetjes! Gaat steeds beter. Jammer van de afloop van vandaag, hoe kan het ook anders, ramde weer eens iemand door m'n lijnen heen. Gevolg, moest alles re-leasen en die kerel die door me heen vaarde peerde 'm meteen... Gelukkig m'n boardje terug (iemand was zo netjes om te gaan zoeken) en m'n kite kon in ophalen bij de instuif... Reddingsbrigade had m'n kite uit de branding gehaald en kreeg ook nog even een lift terug naar de bunker! Erg tof van ze! Kortom, was weer een dag vol avontuur haha!
|
|
|
@LaurenS

|
Nederlandse kust was mooiiii, downwinder super, bedankt johan en Marco goed geregeld!
|
|
|
japo
Geen avatar
|
wat een top dag, van 8.15 tot rond 14.00 uur lekker gekite nu gesloopt en doe ik niks meer dan op de bank hangen, lekker hooooooooooooooooor. tot de volgende keer weer, en volgende keer weer lekker vroeg zijn we weer eerst met ze drietjes,nu stoppen krijg kramp in mij vingers, te veel gekite vandaag hahaha. groeten franco
bedankt voor de tips Franco. De dag werdt er alleen maar beter door. was een mooie start voor de vroege vogels.
|
|
|
mocem

|
Die DW was topperrr. Na de koffie trok de wind nog ff lekker door.
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
was weer een topdaggie vandaag heerlijk los gegaan op wijk heb wel vandaag een loopie gemaakt maar die was niet expres gedaan mijn bridle brak spontaan bij de kite komt natiirlijk door al dat springen gelukkig makkelijk te maken verder mijn nitrootje 10 meter gepakt en heerlijk gevaren was niet zo erg druk en veel ruimte op open zee mooie swel al met al heerlijk daggie JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en nou voetballen kijken en maar hopen dat die italianen winnen
|
|
|
Langbeest

|
bedankt voor de tips Franco. De dag werdt er alleen maar beter door. was een mooie start voor de vroege vogels. Gaat lekker Jan .........goed bezig
|
|
|
Tim_GTS5

|
Was weer ff lekker hoor van 11 tot 17.00 , wel druk en een hoop beginners en windsmurfers die in de weg zaten. Volgende keer ga ik mee hoor met de DW !
|
|
|
|
joosie

|
Superdag geweest vanochtend om 8.00 starten op schel met patrick-litleman en franco wat een rust op t water  tot 9.00uur toen kwam de meute echt op gang en werd het drukker  heerlijk gevaren eerst met de 9,5 maar wind nam verder aan en overgestapt op de 7,5 ging weer lekker vandaag 
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Paar uurtjes op schellie gepakt, was lekker, wel vlagerig maar ja, schellie  . 20-25kn met vlaagjes van bijna 30. Flink gepowered met de 10 dus  , had ook m'n 7 kunnen pakken maar ja, je staat al op 't water he  Hopelijk snel weer wind.
|
|
|
jantjuuh

Logs: 0 | 586 uur
|
Nederlandse kust was mooiiii, downwinder super, bedankt johan en Marco goed geregeld!
Die DW was topperrr. Na de koffie trok de wind nog ff lekker door.
1ste downwinder is achter de rug  was top!
|
|
|
Tim_GTS5

|
Wat zie ik nou, langbeest op wijk morgen? Suppen ofzo dan ? Morgen maar zonnen, vandaag me nekspier verrekt en zit nu met een stijve nek 
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Morgen maar zonnen, vandaag me nekspier verrekt en zit nu met een stijve nek  IR-lamp helpt ook! suc6 
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hey johnny alles kits achter de rits ? hoe is et met et beentje ? ben je klaar voor elgouna ? die nitro's zijn wel super had wel en geknapte bridle maar die is te vervangen
|
|
|
Langbeest

|
Wat zie ik nou, langbeest op wijk morgen? Suppen ofzo dan ? Morgen maar zonnen, vandaag me nekspier verrekt en zit nu met een stijve nek  Ik ben gewoon positief ingesteld Tim. Wacht net zo lang tot er wind is.
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
hey johnny alles kits achter de rits ? hoe is et met et beentje ? ben je klaar voor elgouna ? die nitro's zijn wel super had wel en geknapte bridle maar die is te vervangen
Hé El Beuno. Beentje gaat goed. Heb vorige week alweer 2x op het water gestaan. Gaat goed. Niet echt veel last van als ik aan het varen ben. Doe het nog wel een beetje rustig aan. Kan er nog niet alles mee doen. Ben ook weer gewoon aan het werk. Helemaal klaar voor Egypte en de Duitsers. Kom maar op. Rammen en rouzen gaan we daar we lekker.  Nitrooootjes zijn lekker hè. Vooral de 10m is mijn favorietje. Zo'n lekker vliegertje. En knappen moet die handel. Zo hard ermee rossen dat alles afbreekt. Niets meer aan mijn lichaam dan, maar aan die kite mag alles stuk. Maken we wel weer. Gauw maar weer een keer samen varen. Deze week ziet het er niet echt geweldig uit qua wind. Ach ja, komt wel weer. 
|
|
|
On the Loose

Logs: 0 | 194 uur
|
Ik ben gewoon positief ingesteld Tim. Wacht net zo lang tot er wind is. Kom wel een broodje brengen, koffie had je zelf he... 
|
|
|
FlyingHigh

|
Wat zeg jij nou John...heb jij afgelopen 2 keer rustig aan gedaan? Echt niet vriend, jij was gewoon weer vet aan het springen. OKe je was je beroemde darkslide nog niet aan het showen  . Hier in Kuala Lumpur ook geen wind 
|
|
|