DM2008

|
Heerlijk avondje gehad bij de pier gister, na wat opstartproblemen super gevaren met de 8 op korte lijnen. Onder de kant leek de wind net ff wat minder, verder naar buiten bleef er meer. Her en der een spatje regen maar dat mocht de pret niet drukken. Golven waren echt supermooi, clean en hoog en een mooi lange periode.
Carven met de twintip doet toch verlangen naar een surfboard...
Opvallend veel goede windsurfers ook, heb ze mooie dingen zien doen! Onderlinge sfeer was ook goed.
|
|
|
japo
Geen avatar
|
Was top op Schellinkhout. Lekker met de 9 Bedankt Richard voor de bezoekerspas :-) Jan ik zag je nog bezig, maar liet je maar met rust dan kan je je beter concentreren Kortom heerlijk dagje ondanks de regen
Hee die Erwin..alles goed? Ja..lekker geoefend..gaat steeds beter maar had soms wel even moeite met die windstoten als ik de kite instuurde. Wel een machtig gevoel dat kiten..heerlijk. Jammer dat ik je gemist heb. Als het wat beter gaat kunnen we misschien een keer bij Wijk afspreken.
|
|
|
|
Fe®®y

|
die zag al een lekkere haring met ui aan zijn lijn zitten 
|
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Welliswaar geen schildpadden, geen 28 graden maar wel een Topmiddag op Wijkiki, heerlijk westen windje vol gepowered met de 10 lekker door de Hollandsche golven kiten. Heerlijk lange rakken kunnen maken. Bijna 1 week vacantie om en nu van de vier, drie dagen kunnen kiten. Wat nu naar La Balena, hoppa Ollanda zal je bedoelen, 
|
|
|
|
TBK

|
Dat klinkt allemaal erg vervelend Herman !  Have Fun !
|
|
|
FlyingHigh

|
Was ook allemaal erg vervelend. Iemand moest het doen en toen heb ik mij maar opgeofferd  . Isvast een voorproefje van el Gouna  . Zin annnnnnnn!!! Jammer dat hier ff geen woei is de komende dagen  . Heb wel ff zin om te kiten en te ouwenelen met de restvan de KK. Ga nu maar ff lekker mijn mandje in, dan ben ik morgen weer het mannetje. See ya
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
sweet dreams about your swimming turtle 
|
|
|
|
franco

|
mijn eerste week vrij en ja hoor geen wind, hoop dat dit snel verandert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SNIK SNIK.
|
|
|
TBK

|
mijn eerste week vrij en ja hoor geen wind, hoop dat dit snel verandert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SNIK SNIK.
Maak je niet druk Franco, over 4 weken komt daar vast verandering in !  Vandaag nog 10-16 knp NW, misschien nog ff naar Wijk of Andijk en anders kan je altijd nog ff lekker in 't zonnetje gaan zitten met een lekker bakkie !  ps. Als de zon er is tenminste ! 
|
|
|
@LaurenS

|
Maak je niet druk Franco, over 4 weken komt daar vast verandering in !  Vandaag nog 10-16 knp NW, misschien nog ff naar Wijk of Andijk en anders kan je altijd nog ff lekker in 't zonnetje gaan zitten met een lekker bakkie !  ps. Als de zon er is tenminste !  Sinds wanneer ben jij so positief Frank  ,gaat het wel goed met je 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Richard ikben hier nu 5 dagen en heb er nu al 4 (mid)dagen kunnen varen...je moet niet naar die windsites kijken er waait hier een thermische wind en die wordt nooit vemeld..maar kijk vanmiddag maar op de webcam dan zie je mij weer voorbij knallen.. Hier even een foto genomen ban mij dakterras de eerste kites hangen er alweer..
|
|
|
@LaurenS

|
Moet de kift zijn Frank,hij is gewoon jaloers dat je lekker kan varen in je shorty  Veel plezier Frankie vanmiddag met de 17m2  Ziet er spannend uit al die kites op 12 uur op die foto  ,geintje ....have fun gozer.genietuhhhh 
|
|
|
PeeWee

|
Lekker hoor Frank, dicht bij de kitespot en lekker warm weer. 
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Ziet er spannend uit al die kites op 12 uur op die foto  ,geintje ....have fun gozer.genietuhhhh  Lijkt wel een trosje Pienootjes bij elkaar  Frank have fun, jij bent tenslotte degene die het laatst lacht... Yiiiihhhhaaaaahh 
|
|
|
|
Langbeest

|
Richard, Gewoon even de webcam blijven bekijken en dan zie je dat hij draait naar de kitezone.(links) De webcam staat op la gaviotta ( heb jij toch ook gestaan)? Windmeter geeft 7 knopen aan maar ongeveer 30 man is aan het varen..........Tja Dat jij slechte ervaringen hebt gehad Spanje wil niet zeggen dat iedereen deze heeft toch?  Heb ieder jaar (6 jaar) heerlijk kunnen varen. 
|
|
|
franco

|
HEE FRANK OVER VIER WEKEN BEN IK AL WEER EEN WEEK AAN HET WERK, HEB DUS DRIE WEKEN, GAAT GEWOON WEER WIND KOMEN OM DAT IK DAT WIL. dus beetje positief hoor anders moet ik drie weken in de zon zitten, en dan ga ik niet meer werken maar ga dan voor de WW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Tim_GTS5

|
Morgen Supdag in noordwijk las ik op hanglos, supjes zijn te gebruiken/testen daar. Nog badgasten heen ? 4 weken vrij en geen wind , dan maar wat bakken en misschien een last minute of roadtripje !
|
|
|
TBK

|
Maak je niet druk Franco, over 4 weken komt daar vast verandering in !  Vandaag nog 10-16 knp NW, misschien nog ff naar Wijk of Andijk en anders kan je altijd nog ff lekker in 't zonnetje gaan zitten met een lekker bakkie !  ps. Als de zon er is tenminste !  Sinds wanneer ben jij so positief Frank  ,gaat het wel goed met je  Martini doet wonderen ! 
|
|
|
Frank82

Logs: 0 | 164 uur
|
Morgen Supdag in noordwijk las ik op hanglos, supjes zijn te gebruiken/testen daar. Nog badgasten heen ? 4 weken vrij en geen wind , dan maar wat bakken en misschien een last minute of roadtripje ! pfff, 4 weken, wat een luizenbaantje die bouw 
|
|
|