Emielkruisdijk
|
Zow.. balen robbert, ziet er niet best uit! Doe dan ook voorzichtig!! Voor mij begint eindelijk weer een periode met tijd en wind, 4 dagen met wind achter elkaar gemist door school en werk... Als het morgen beetje goed waait gaat er morgen op Wijk gevaren worden! Overmorgen ook! En Donderdag ook! Wie is er nog meer morgen, overmorgen en donderdag ?!
|
|
|
TBK
|
Doe maar rustig aan en goed laten genezen................................ ............zegt papa He Theo, rustig aan duurt bij jou toch ongeveer een jaar, ziet er goed uit voor Robert op die manier. Dan moet hij maar op vakantie met HH, dan heb je tenminste geen last van teveel wind. ps. Kon zaterdag door omstandigheden helaas niet koomen naar Schellinkhout ! Kitegreetz, Frank
|
|
|
Haring High Richardt
|
Als het morgen beetje goed waait gaat er morgen op Wijk gevaren worden! Overmorgen ook! En Donderdag ook! Wie is er nog meer morgen Ben voor de verandering morgen weer eens vrij net als vandaag (andijk) Hoe laat ga je ??? Heb vandaag eindelijk mijn V 18 naisch kite verkocht op marktplaats. Ik dacht dat ik hem nooit kwijt zou raken
|
|
|
audi
|
WIE IS ER MORGEN MIDDAG (DINSDAG)OP SCHEL TE VINDEN
|
|
|
|
audi
|
ZEE WATER IS NIET ZO LEKKER EN MET DEZE KOUW HEB IK LIEVER GROND ONDER MIJN VOETEN
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zee water is echt veel lekkerder dan binnenwater, lauw en zout. Ipv koud en zoet, maar smaken verschillen Zeewater is nog steeds warmer dan S´hout, scheelt best veel zelfs. Hoe laat ga je ??? Als het sochtends al waait ga ik al vroeg, hangt een beetje van de wind af. Ziet er nog niet heel erg spannend uit. Laat het morgen hier wel even horen!
|
|
|
roeb
Gast
|
Haha, als het wat beter gaat met mn pootje, en het is een mooie dag, dan kom ik wel ff plaatjes/filmpjes schieten! Maar tegen die tijd zien jullie me wel staan Jullie hebben een mooie week voor de boeg, qua wind
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
sodeju robert wat een voet man rustig aan dan maar is er niks gebroken dan heb je wel mazzel gehad wat lekker gevaren zondag lekker vroeg met mark waren er al om 9 uur en de wind was precies goed wat heb ik lekker gesprongen zeg zeker een metertje of 6 volgens insiders debeun gaat los nog steeds geen loopie maar dat komt nog wel wat een topdaggie ben woensdag lekker vroeg uurtje of 2 denk dat ik naar schellinkhout kom later
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zal es kijken of ik ook nog een gaatje kan maken deze week. Ben al vier dagen achter elkaar aan het kloten.. Donderdag vlagerige rot wind op Wijk half uurtje gekite en een zooi regen. Vrijdag naar Schel regen en weinig wind niet eens me spullen uitgepakt Zaterdag met me 7 geprobeert was ook niks moeten lijntjes vervangen worden tegen het inklappen van de kite..ruk ruk ruk. Zondag harde wind dus windsurfspullen mee en geen kitespul op schel aangekomen te weinig wind om te surfen .....dat zijn dus vier dagen ruk ruk ruk.
|
|
|
@LaurenS
|
De wind is momenteel helemaal aan het inkakken op Ijmuiden(richting 6 m/s) ,dus ben bang dat het niets met mij wordt vandaag..........
|
|
|
best waroo's
|
Damn Robert, sterkte ziet er pijnlijk uit!! Veel sterkte man!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
De wind is momenteel helemaal aan het inkakken op Ijmuiden(richting 6 m/s) ,dus ben bang dat het niets met mij wordt vandaag.......... Met mij ok niet Ga maar ff rekeningen betalen en boodschappies doen Ben al vier dagen achter elkaar aan het kloten.. Tijd voor een Waroooo en die matrassen de fik derin
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Er is nog hoop, wind staat nu weer op:
De windsnelheid 10m. op 04 december 2007, 09:40 uur is 8.7 m/s De windstoot op 04 december 2007, 09:40 uur is 11.1 m/s
Als hij zo blijft voor een tijdje wil ik zo toch op weg gaan!
|
|
|
@LaurenS
|
Als hij zo blijft voor een tijdje wil ik zo toch op weg gaan!
Ja ,ziet er hoopvol uit,missccchien kom ik dan toch ook even aanwaaien.Hoe laat ben je er emiel?
|
|
|
audi
|
IK BEN ER OM HALF 2 ONGEVEER AUDI
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ga toch ook voor de middag, heb tegenwoordig alleen waveboardje. Met westenwind is dat niet echt spannend.. In de middag zou hij een beetje naar ZW draaien. Ik ga als het nog waait proberen er om 12 uur te zijn.
Hoe laat ben jij er?
|
|
|
@LaurenS
|
Als ik ga,rond enen ,afhankelijk van de woei...Maar ik heb morgen en overmorgen ook nog vrij dus kansen zat.
|
|
|
Haring High Richardt
|
De windsnelheid 10m. op 04 december 2007, 09:40 uur is 8.7 m/s De windstoot op 04 december 2007, 09:40 uur is 11.1 m/s Waar haal je dat vandaan welke site ??? Hier in langedijk waait het nog niet en nog een hoop rekeningen te betalen Actueel weer Hoorn 04.12.2007 11:00 uur weer temperatuur (°C) 7.9 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 5.9 wind (°) rel. vochtigheid (%) 87 windsnelheid (kts) 8 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 10 luchtdruktendens (hPa 3h) - Op schellinkhout al windvlagen van 10 knopen we gaan los !!!!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
http://www.actuelewaterdata.nl/windgegevens/De website met actuele wind, Ijmuiden en Wijk. Kijken bij IJmuiden pier! Ben toch weer wat later, half 2 heb ik de auto tot mijn beschikking. Ben om 2 uur op Wijk, waar gaat de stoet naartoe? Pier of Wijk aan zee dorp? De windsnelheid 10m. op 04 december 2007, 11:30 uur is 8.5 m/s De windstoot op 04 december 2007, 11:30 uur is 10.3 m/s
|
|
|
@LaurenS
|
Als ik ga ,ga ik naar Ijmuiden.Zal toch wel meevallen met ZW dat gevaar met die pier,of?
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Als je goede golven wil en gratis parkeren moet je naar Wijk gaan!
|
|
|
@LaurenS
|
Liever wat vlakker,en ik kom op de motor dus geen problemen met dokken .Ik kijk wel waar de meeste kites in de lucht bengelen
|
|
|
|