|
Haring High Richardt
|
Citaat maar wat is er mis met lekker zonnen ????, vooral op jouw leeftijd . Zonnen is eigenlijk het zelfde als ergen voor Jan L...l heen rijden heeeeeeeeeeerlijk
En Zo Is Dat !!!!!!!!!!!!!!!!! ,
Was gister ook op schell, heeerlijk in het zonnetje slap ouwetakkebosse. Ik wil ook graag heen naar Schell, maar ik heb mijn vrouw beloofd om te gaan fietsen vanmiddag naar Zee, hoe los ik dit nou weer op ????
Geef vrouw geld mee om te winkelen en ga zelf dan naar schellinkhout!!!! Gaat vast goet komen
Dilema,s !!! problems, vrouwe ..................................
|
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgen lekker sjillen bij aloha, neem m'n spullen mee voor t geval er zeewind opsteekt.
|
|
|
PeeWee
|
toch nog lekker gevaren op Schellie, in mijn blote bast Hoop op een dikke 11 knp morgen dan kan het blote bast varen weer plaats vinden See joes
|
|
|
|
PeeWee
|
Moghe, 12-15 knp ZZO, blote basten kiten kan weer beginnen See joes @ schello-loeloe
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
JAAAA, blotebastenkiten....klinkt goed! 12-15 knoten, meer heb je niet nodig Anyway ik ga ook maar eens kijken op Swoody. Kippie mee, gezelle!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Me 20m is in de reparatie Duszz ik ga wel wat anders doen in me blotebast Hond uitlaten ofzoow..
|
|
|
Langbeest
|
jaaaaaaa hij is er weer.......... wat heb ik gemist?? In Spain was het fantastisch, heerlijk gekite in heerlijk warm water met een zonnetje. Manfred ook weer aanwezig, erg gezellig. Waar gaan we heen morgen?????????
|
|
|
FlyingHigh
|
Welkom terug lange!! Mooi dat jullie het lekker gehad hebben. Mss moet die wind hier in Nederland ook maar weer thuis/terug komen.
|
|
|
franco
|
morgen gewoon weer thuis in de zon met bbq geen wind dus doen we wat anders, welkom thuis langbeest. en vanavond ook lekker bbq!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Langbeest
|
Thx mannen, ik heb jullie gemist
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net terug van een stranddagje op Wijk..het leek in de middag aardig (aflandig ) te waaien ..ben benieuwd of er op schell. vandaag nog gevaren is .... bij wijk was om 11.00 uur al de strandweg naar de pier afgesloten omdat er geen parkeerplaatsen meer vrij waren..moest daarom op het grote grasveld midden in Wijk aan Zee parkeren. Renee & Manfred ..welkom terug in het windloze Nederland..
|
|
|
PeeWee
|
Vanmorgen ongeveer een uurtje of twee (10 tot 12) in mijn blote bast kunnen varen op Schellie. Wel 17m + deur windje.
Kleinere kitjes probeerde het wel maar zonder veel succes.
De kiteboardfreubelaar kwam net te laat met zijn 21m
See joes
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was ook op wijk. Helaas de pier al vol ja. Zat dus ook bij t dorp. Later in de middag toen de wind Z was kite nog ff in de lucht gehad maar veel druk zat er niet in.
|
|
|
franco
|
haha het was druk op het strand? GEK HE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Was om half 10 bij aloha, precies op tijd voldoende wind maar helaas aflandig...
|
|
|
wimbers
Logs: 0 | 24 uur
|
Over blote basten kiten; Ben nu met vakantie in californie, kwam bij san diego langs mission bay waar gekite werd, meteen afslag gepakt, bleek testdag nieuwe slingshot spul. Uurtje lekker lichtweer gevaren in mission bay. Die amerikanen zijn net duitsers. Ik in mijn boardshort tusen de fullsuits , impactvesten, en helmen Verder geen wind, dus morgen weer SUP tijd.
|
|
|
mocem
|
Ik ging gister fanatiek met mijn spullen naar het strand want het waaide best aardig en de wind was aan het draaien. Om 18:00 was de wind gedraaid maar er waren nog maar een paar knoopies over. Gelukkig waren er nog een paar vrienden. Was dus evengoed een mooi daggie.
|
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
........De kiteboardfreubelaar kwam net te laat met zijn 21m
See joes
Story of my life
|
|