Haring High Richardt
|
Ik breek um wel de volgende keer of rij er met die zware Saab een paar keer overheen haha
Ik heb er al een keer een auto van een oud vrouwtje over heen gehad bij de Pier op Wijk. Ik dacht dat hij gebroken was zodat ik eindelijk een nieuw boardje moest kopen maar helaasssssssssss
Ook was het boardje de laatste keer zomaar weg op Medemblik, gejat dacht ik, dus dacht ik eindelijk een nieuw boardje, kwam er op een gegeven moment iemand naar me toe die zij, zoekt je dit topboardje
Is ie nog in de test ? Eigenlijk niet omdat tie op de lijst van momumentenzorg en collectors item topboardjes staat , maar voor jou alleen maak ik een uitzondering, doe ik er gelijk de Brunottie Miror erbij , maar aleen vooor jouw !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wanneer gaat het gebeure ???? i.v.m. het regelen van bewaakt transport en mobiele eenheid en politie te paardt .
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Je kan er ook een paar poten onder schroeven. Kan je vrouw hem als strijkplank gebruiken.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Toch wel lekker gevaren op wijk nog, in het begin (rond half 7) was ie wat lafjes maar later trok ie toch nog lekker aan. Op naar wat lijkt een topweekend!
|
|
|
vriesmjde
|
Hallo,
Vandaag woensdag 22augustus ben ik mijn board kwijtgeraakt op het strand van wijk bij de pier. Het board lag op het strand maar toen ik hem weer wilde pakken was het weg. Het gaat om een North x-ride 2010, wit met een streeppatroon. Vnl groen/zwart/blauw.
Hopelijk heeft iemand het per ongeluk meegenomen, neem dan aub contact op. Mijn tel nr is 0617902226
Groet Michiel
|
|
|
@LaurenS
|
Mooie boel, hoop niet dat uw gejat is .... Zou dieptriest zijn
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Daz mooi Kaa Uu Thee ...alleen Ries zou wensen dat het bij sain boardje zou gebeuren
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Lijkt wel alsof er wind in t landje komt as zaterdag...
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
...eeeennnnnn as zondag met sien allen naa Paal 17
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Yes eindelijk !
Trax is wel wat voor je Ries
Maar je maakt er een splitboardje van zo te zien ?
|
|
|
|
vriesmjde
|
Board is weer terug, gelukkig geen gevalletje jat. Thanks
|
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
noouuh, je liet ons wel ff schrikken... eind goed al goed
|
|
|
FlyingHigh
|
Top dat je boardje weer terug is Das idd niet het boardje van Ries, die daar in tweeen ligt. Bij hem zaten alleen nog een paar afgebroken stukken bovenop de vinnen. Nice try Ries, maar wordt wel tijd voor zo'n zelfde actie
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Wat doen we morgen lieffies??? Schellie of Wijkie??? Ik kan trouwens alleen maar in de ochtenduren en dat is maar goed ook denk ik gezien de weersvoorspellingen. Zal ook wel weer een gekkenhuis worden met lessers en beginners op Schellinkhout. Ik ben zelf morgenochtend om 8 uur op Schellie om een dikke 2 uur te gaan varen. Dan weer pleite om andere dingen te doen. Denk dat dan ook net de drukte begint dus ben ik weer mooi op tijd weg. Dus zeg het maar.........wie nog meer
|
|
|
@LaurenS
|
Ik niet haha, welkome back John!!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hey Sjonnie welkom terug kerel. Ik heb vernomen dat ik naar zee moet om 8 uur op Schel op me vrije dag is me net effe te gek hoor
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo weer terug van een heerlijke vakantie in spanje, morgen in de loop van de ochtend naar wijk, cu there
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Niet allemaal naar zee hoor Moet wel een beetje rustig blijven voor de stuntelaars zoals ik
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgen wijkiki! Hopelijk de 7 uitlaten, waarschijnlijk de 10 als ik de berichten lees. IIg vanaf zo'n 12 of 1 uur aanwezig.
|
|
|