PeeWee
|
Zijn er nog meer badgastuh die de buien trotseren tussen de blauwe luchten ,of ben ik de enige malloot die zo afreist naar IJmuiden ,zal toch niet ,uurtje of 11 @ de spottttttt Uiteraard ben jij de enige malloot. Al twijfel ik nog wel. See joes
|
|
|
@LaurenS
|
author=Fe®®y link=topic=23361.msg624499#msg624499 date=1348038534] ik ben vandaag een mietje ik ga wat anders doen Alleen vandaaag ,ijszeilers bouwe zeker h0m0 Ik ga ervoor,looking good ,een dag niet gekite is een dag niet geleefd....
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik help het je hopen ...hahaha... zal duimen we gaan ervoorrrr ook in Tarifa,en zo niet dan toch
|
|
|
|
Fe®®y
|
ijszeilers bouwe zeker jep stond gisteren in de krant dat er een strenge winter aan komt dus ik moet opschieten. en als ik het zo zie heb ik niet veel gemist.
|
|
|
|
|
|
Fe®®y
|
wordt dan wel door het ijs knallen want het gaat 2,5 maand dicht
|
|
|
@LaurenS
|
Zo dat was weer een lekker daggie IJmuiden met de 9m2. Wind staat nog steeds goed aan, knopie of 24 denk. Toch weer 6 uurtjes erop gestaan, kon het weer niet laten... Nog bijna geëlektrocuteerd tijdens mijn sessie met een bui in de buurt,vreemde gewaarwording, eerst een hoop geknetter en dan de schok... Snel er af gegaan brrrrr ... Best koud trouwens , tijd voor Tarifaaaaaaaaaa
|
|
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
So ik heb ook weer 5 uurtjes op het water gestaan, op wijk beetje overpowerd met de 10 af en toe, was er 1 met een 13 edge aan het varen, vroeg me af en toe af of die nog beneden kwam....
|
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Airush, kite dan heb ik op het einde je kite nog aan gepakt, toch ???
|
|
|
highkiter
|
Held..! Morgen ga ik naar wijk, heb middag vrijgenomen...!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Morgenavond misschien zelf ook nog ff, zal weer een korte sessie zijn met die zon die steeds eerder onder gaat. Kunnen ze niet gewoon dubbel zomertijd doen? Dan kunnen we gewoon tot na 9 uur door .
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ook vrij, maar ik denk dat ik een daggie over sla,zit redelijk 'naar de klote' op het bankie Was zeer fraai op Ijmuiden...Blijft toch de mooiste spot met Noordwest...was echt weer genietuhhhhh Morgenavond misschien zelf ook nog ff, zal weer een korte sessie zijn met die zon die steeds eerder onder gaat. Kunnen ze niet gewoon dubbel zomertijd doen? Dan kunnen we gewoon tot na 9 uur door . Je zou ook een andere baan kunnen zoeken ,en dan niet van 8 tot 5
|
|
|
Tim_GTS5
|
Morgenavond misschien zelf ook nog ff, zal weer een korte sessie zijn met die zon die steeds eerder onder gaat. Kunnen ze niet gewoon dubbel zomertijd doen? Dan kunnen we gewoon tot na 9 uur door . Ik ook morgen waarschijnlijk, zon gaat al snel sneller zakken 2-3 minuten per dag schijnt het
|
|
|
|
the littleman
|
Ben morgen ook de hele dag vrij Ga maar is een dagje naar zee Waar gaat de haringstuntvlieg(tuig) naartoe?
|
|
|