Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Sta nu op schellinkhout, net de 12 opgepompt, frank vaart met zijn 14 maar denkt al dan zijn 10...
Ik denk aan mijn 8 en voortdurend aan Tatjana Simic, maar ook dat gaat niet gebeuren.
|
|
|
mocem
|
Ik moet helaas weer overslaan. Ziek...
|
|
|
ditispablo
|
en ist wat ? twijfel beetje schel of wijk (met stroming)
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net weer terug van Schell .was redelijk druk zelfs nog een paar lessers .. Kou viel mee met een droogpakkie is het goed te doen ,heb 2.5 uur redelijk met mijn 9 mtr kunnen varen de wind was wel wat vlagerig..
|
|
|
Ride
|
Heb niks gemist zo te lezen. Ik heb lekker inkopen gedaan in het centrum en heerlijk bakkie gedronken. Beter dat dan in een vlagerig k@twindje op Schellie bivakkeren. Morgenochtend dan maar, ziet er vooralsnog goed uit.
|
|
|
Giertje
|
Pantoffelheld. Je hebt een dag niet gekite dus een dag niet geleefd. Het was gewoon top op Schell.
|
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
Ik kon vandaag helaas ook niet! Hopelijk hebben anderen wel kunnen genieten van de wind!
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik heb vandaag alleen maar lopen niksten met mijn lijnen, extensions, knopen, aansluitingen op de kite zelf en dia pompjes waardoor de kite niet helemaal opgeblazen werd. Nja het hoort allemaal bij het beginner zijn, vallen en opstaan en weer doorgaan, anders word je nooit beter. Heb de extensions er nu maar afgehaald en weet nu gelukkig hoe ik alles alleen op moet zetten. Was te laat heen gegaan en door al die knopen niet meer het water op gegaan
|
|
|
Ride
|
Had het dan effies gevraagd aan iemand. Had je misschien toch nog kunnen varen.
|
|
|
pewpew
|
Schellinkhout was weer lache, gelukkig niet de armageddon die ik dacht. maar het wordt wel tijd om handschoentjes aan te schaffen potferdorie. Op een gegeven moment kan je alleen nog maar vuistjes maken (overigens het enige wat je hoeft)
|
|
|
So_Surreal
|
Had het dan effies gevraagd aan iemand. Had je misschien toch nog kunnen varen. Ja heb ik gedaan, een kerel heeft me geholpen. Maar ik zat vet te niksten man, wist echt niet wat ik had. Kreeg de pomp niet vast aan de kite met dat bolletje, pompte terwijl de kite verkeerd omlag, zat te pompen terwijl de deflate open stond was er niet echt bij met m'n kop.
|
|
|
pewpew
|
misschien ook wel goed dat je dan niet het water bent op gegaan. ongelukje zit in een klein hoekje
|
|
|
So_Surreal
|
misschien ook wel goed dat je dan niet het water bent op gegaan. ongelukje zit in een klein hoekje
Ja daarom, het voelde niet lekker, gehaast etc. Wil mijn eigen Zeeko het liefst een keer rustig op laten. Het is toch een andere vlieger dan die Core's waar ik mee gelest heb Alles op zijn tijd, veiligheid staat voorop.
|
|
|
Ride
|
Zo is het man. Rustig aan. Volgende keer ook even iemand erbij vragen met het bevestigen van je lijnen en dergelijke. En als je hulp wilt met oplaten en iemand bij je wilt hebben staan als je de kite voor het eerst zelf gaat oplaten, ook effies zeggen. We helpen je graag. Liever dat dan dat je straks in het dorp ligt.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Brrr wat een kou , ik ga weer lekker naar zee in het vervolg en wat is dat eigelijk saai zo'n vlakke spot eigelijk
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Tim, had je mss niet beter je drysuit kunnen bewaren voor dit soort vlakwatersessies... Wie gaat er mogge naar Wijk, wie naar Schel?
|
|
|
Ride
|
Ik ben morgenochtend rond half negen op Schellie Klaas. Ik ga niet het zand in als het gaat regenen. Moet ook nog werken na een lekkere sessie en om dan helemaal onder het zand te zitten, heb ik niet zo'n zin in. Vooralsnog zien de voorspellingen er oké uit.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Gsjellig, zooon plas water heulegaar voor ons Sjonnetje zien opkomen.... de romantiek van koude lucht opsnuiven, knopies meten droogpakkie an, kaaitje oppompen, kaaitje oplaten en dannnn water op en lekkkker genieten van t moment Kheb er zin in, dan springen we er nog 1 voor Hermie!! Nog meer gelukkigen erbij?
|
|
|