|
Giertje
|
Nou dat is weer lekker Richard. Het was zo stil op het forum dat ik er van uitging dat ik daar alleen zal zijn en daar had ik geen trek in met de weersvoorspellingen voor vandaag. Maar ook daar klopte geen ruk van. Al met al een dag gemist.
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
heej manne.. morgen ff vrije dag geregeld! waar gaar de reis naar toe?
|
|
|
Langbeest
|
WTF binnenkort een MRI-tje van mijn knie. Lijkt verdacht veel op een meniscus. GVD weer een tijdje uit de running, gek wordt je ervan.
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
WTF binnenkort een MRI-tje van mijn knie. Lijkt verdacht veel op een meniscus. GVD weer een tijdje uit de running, gek wordt je ervan.
Balen man!! hopen dat herstellen snel gaat
|
|
|
audi
|
Morgen schell om 10 uur
|
|
|
the littleman
|
Gewoon eruit laten rukken. Heb ik ook gedaan 3 dagen later was ik weer aan het varen
|
|
|
Langbeest
|
Kijk dat zijn berichten, ik ga ervoor Waar gaan we volgend weekend varen, want volgens Littleman kan het dan weer
|
|
|
FlyingHigh
|
Kijk die Patrick, die was er snel van genezen. Succes ermee!!! Lekker die nieuwe super computer van het knmi zeg . Sinds ze dat ding hebben zijn de coorspellingen nog slechter geworden. Pffff. Zou de hele dag regenen. Vanmorgen regende het dus ook, dus dacht ik ik sla ff over. Mijn meissie kon daardoor andere dingen doen en toen het bleek dat het droog bleef, had zij al afspraak gemaakt. Ach ja, komende dagen ga ik gewoon kiten, ongeacht wat ze voorspellen!!
|
|
|
|
Langbeest
|
Kom er aan..............
|
|
|
360
|
waar wordt er morgen water gevaren in NH Wijkiki?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Nog altijd top in tarifa, kortebroekenweer en prima wind, nog een paar daagjes en dan weer terug naar de kou.
|
|
|
FlyingHigh
|
Schell morgen, 360 Heb nu al medelijden met jullie, Frank. Zelfde tip als ik Peter gaf.....zou daar blijven!!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen weer veel te druk crisis crisis zaterdag ben ik van de partij lekker vroeg richting schell veel plezier morgen john en herman
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Voor morgen weer eens een ADV dag geregeld ben er morgen ook weer bij ... vanaf een uurtje of 12.00 uur ...
|
|
|
@LaurenS
|
Nog altijd top in tarifa, kortebroekenweer en prima wind, nog een paar daagjes en dan weer terug naar de kou.
Lekker man ,ik skip um nog een kjeine 2 weekies wil hier nooit meer weg AAAAAllemaal dik in orde hier Hermie,bruist als de kolere hier,moet jij toch weten Brazil he
|
|
|
Mitchel_12000
|
Waar was iedereen gisteren? In het begin helemaal alleen bij de bunker en uiteindelijk met zijn drieen op het water. Was een topmiddag. Tot zonsondergang gevaren :-D
|
|
|
mocem
|
De meeste mensen werken tegenwoordig tot zonsondergang... Dit probleem komt helaas elk jaar terug.
|
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Was weer TOP op Schell vandaag ...gezellig druk en een lekker windtje .. Met 7.5 graad was het nog niet echt koud ..wel vandaag weer voor het eerst met handschoenen gevaren ... het weekend ziet er ook weer goed uit ik hoop alleen dat de regen morgen een beetje meevalt . @Tom en Ger ...is het filmpje nog wat ...als hij klaar is graag even hier posten... kmni: Morgen overdag is er vrij veel bewolking en valt er af en toe regen of een bui, toch zijn er ook droge momenten. Ook dan valt de meeste neerslag in het zuidoosten. De middagtemperatuur ligt rond 9 graden. De zuidwestelijke wind blijft stevig doorwaaien met landinwaarts matig tot vrij krachtig, 4 tot 5 Bft en aan de kust en boven het IJsselmeer krachtig tot hard, 6 à 7 Bft. (Bron: KNMI)
|
|
|