Giertje

|
Citaai van zwafra. Tom en Ger ...is het filmpje nog wat ...als hij klaar is graag even hier posten. Niets voor niets in deze harde sport ook niet voor onze vrienden. Doekoes willen we zien 
|
|
|
ditispablo

|
Top sessie tot 16h zeg, knallen met de 10, mn rechterbeen achter sprongen beginnen ook weer te lopen na 2 jaar K^&^te . Lekker warm gevoel :-)
MAAR wat is dit voor nieuwe trend.... Mensen die aankomen als de wind wegvalt en dan beteuterd vragen... of er nog wind komt...
|
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Citaai van zwafra. Tom en Ger ...is het filmpje nog wat ...als hij klaar is graag even hier posten. Niets voor niets in deze harde sport ook niet voor onze vrienden. Doekoes willen we zien  Hoezo doekoes ...ik voorzie jou al jaren van nuttige informatie ..zodat jij de beste kites kan kopen die er op de markt te koop zijn ....zonder ze zelf eerst te testen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
audi

|
Ben blij dat ik nog niet bij de oude mannen hoor alleen jammer dat ik daardoor niet op de foto sta
|
|
|
|
Giertje

|
Ride, Audi, Flyingtrunkie. Nog even volhouden dan horen jullie ook bij de club. 
|
|
|
|
franco

|
morgen ochtend nog vroege vogels schout. en marco ben je nog gegaan?????
|
|
|
Flyingtrunkie

|
Zekers Franco! Toch zeker een uurtje of 5 bezig geweest met de 8 in eigenlijk voor het mooie een ff zacht briesje... Smaakte na een paar maanden echt wel weer maar meer! Veul plezier murreguh!
|
|
|
FlyingHigh

|
Zag er toch nog wel goed uit hoor Marco!! Voor een oudje dan hè 
|
|
|
|
the littleman

|
Het lijkt te wapperen volgens wind meter Wijdenes. Hoelaat wil je gaan Franco? 
|
|
|
BdB

|
Moge, haha inderdaad ben er pas vanmiddag. Have fun today
|
|
|
|
|
wokmonster

|
Waar gaan de mensen vandaag kiten?
|
|
|
So_Surreal

Logs: 0 | 14 uur
|
Schellinkhout te zien aan te richting denk ik ? Volgens mij waait het alleen niet zo heel hard volgens Windguru.
Is er vandaag iemand bij Schellinkhout die mij kan helpen ? Moet even een pomp lenen, en het is de eerste keer dat ik die Notus ga laten vliegen. Wil graag dat iemand mee kan kijken of ik alles goed aangesloten heb en of er misschien nog iets afgesteld moet worden...
|
|
|