zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Kiten doe ik voorlopig nog maar niet.. Kan wel goed lopen etc, maar hij is nog behoorlijk gevoelig (vooral na langer lopen of staan). Dus nog 2 weken rust (minimaal), dan heb ik hem 6 weken niet belast (gekite), dan hoop ik wel weer te kunnen gaan!
Nu moet ik alleen nog ff een boardje scoren, want mijn eigen board is stuk.
Op welke camping sta jij frank? Wij gaan waarschijnlijk naar Las Dunas en daar dan in een (huur) bungalow tent (8 dagen lang) en daarvoor dan een week touren langs de Franse Atlantische kust!
Robert ,Sterkte met je voet en wel zien elkaar wel weer , maar las Dunas is een leuke camping maar het is wel een stukje lopen naar de kitezone die is bij camping La Ballena (waar ik ook altijd heen ga) kijk maar even op de volgende link: http://www.ballena-alegre.com/costabrava/principal.php?lang=NL
|
|
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
morgen nog mensen naar andijk toe ?? rond 10e
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
vonochtend wel toen ik keek op watersportweer.. heb net gekeken 14 knoopjes.. tot 12 uur.. denk zef dat het wel rond de 16 zal zitten (hoop ut).. ik probeer het wel.. kan ik het boardje ff proberen.
|
|
|
|
Idefixe
|
net terug van Andijk : ritje voor Jan L*L dus .........................
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
ben der ook geweest.. tegen 11e was wel wat wind maar niet iets bijzonders.. iedergeval niet de moeite waard om koud te worden..
helaas alles weer in de kast stoppen gaat volgende week vriezen :S..
gelukkig was het voor mij maar 10 a 15min rijden...
|
|
|
Idefixe
|
met z'n tweetjes uit L'stad verder niemand gezien...... ( waren binnen 5 min weer weg )
|
|
|
D@rkSt@r
|
das mooi balen idefixe..
|
|
|
zwafra
|
Ben net terug van IJmuiden ,veel vliegers op het strandt en maar een kitesurfer die met zijn 14 mtr niet genoeg had om een beetje lekker te kunnen varen...
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
richardt nog gelukt het behangen ??
|
|
|
zwafra
|
Had je ook je spullen bij je ????
Waar was je gisteren ???
Ja ik had me spullen bij me ,en mijn jongste zoon die heeft nog even op het strandt staan vliegeren,gisteren geen tijd ,maar het was volgens mij een beter dag dan vrijdag...
|
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ben net terug van IJmuiden ,veel vliegers op het strandt en maar een kitesurfer die met zijn 14 mtr niet genoeg had om een beetje lekker te kunnen varen... Ik met een maat hebben vanochtend nog een uur lekker gekite op IJmuiden tot een uur of 11!!!
|
|
|
roeb
Gast
|
jaja jongens, ik ben nu trotse eigenaar van een Lunacy! Dus laat die wind maar komen over twee weken, kan ik weer eens rocken!
|
|
|
Davidoff
Gast
|
yoyo,
gaan er nog mensen vanuit Amsterdam langs de molens in Schermerhorn? als jullie naar schellink gaan? ben namelijk student. zit doordeweek in 020-gaza en in het weekend aansterken bij paps en mams. In Amsterdam woon ik aan de Hoofdweg in Bos en lommer. Voor de kenners, das dicht bij de ring A10 West (Bos en Lommerplein) . ben alleen in het bezit van een ov. Jammer dat het alleen een erg grote onderneming word om op schellink te komen:) bus-trein-bus (met mazzel) Vind Schellink gezellig en zou mooi zijn als ik met iemand mee kan rijden!
het is gewoon erg ingewikkeld!
ik hoor t!
David
|
|
|
audi
|
wat hebben die molens er mee te maken woon je daar in het weekend
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Davidoff; je stinkt hahahah (het luchtje bedoel ik hè) Ff serieus, als je dit topic in de gaten houdt / hebt gehouden zie je dat De Beun (Hans) en Ik (Mark) vaak samen naar schell gaan. Ja kan eventueel met mij, in me kleine waggie meerijden, dan pik ik je op, woon in zaandam. En aangezien Hans ook nooit te beroerd is om de bekende blauwe kitebussie vol te gooien met types zoals jij hahaha, wil ie vast wel ff langs je huis wippen, hij rijdt over de A10 west, vandaar. Kortom, hou dit topic in de gaten!!
|
|
|
rikjonker
|
Zijn er nog mensen, die as woensdag (middag) of donderdag het lef hebben om het water op te gaan? Ik heb net een droogpak aangeschaft en sta te springen om het spul te testen. Enkhuizen lijkt me top. Ik ga het horen.
Rik
|
|
|