|
Jelle
|
Morgen 10 uur 26 knopen op IJmuiden! Lijkt me beter dan Wijk. Wie nog meer?
|
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Shit, na een leuke middag Schellinkhout tot de ontdekking gekomen dat ik m'n trapeze heb laten liggen.... Waarschijnlijk bij een afvalbak, op de grens strandje/gras. Het is een zwarte, merk windfinder,, maat L waarschijnlijk, zou ook M kunnen zijn. Als iemand dit nog leest, graag apart houden en ik kom hem bij je halen. Ik kan pas vanavond rond 20:00 heen, dan is iedereen al weg neem ik aan. Alvast heel erg bedankt, groetjes Jorien
En lag ie er nog? Ik heb wel een trapeze zien liggen bij het bankje bij het strandje en maar laten liggen voor degene die hem miste
|
|
|
@LaurenS
|
Wie weet, ik ben vrij dus als er woei is ben ik erbij... We houe contact Jelle
|
|
|
@LaurenS
|
Jantjuh mis jij geen bar ik heb er nog een namelijk !!!
|
|
|
jantjuuh
|
Jantjuh mis jij geen bar ik heb er nog een namelijk !!!
Is het een best barretje?? heb vandaag niet eens gekeken of ik wat miste
|
|
|
@LaurenS
|
In een keer goed geraden... Redlinebar geloof ik, in ieder geval een best bar....
|
|
|
jantjuuh
|
Hahaha dan mis ik hem hem denk ik wel Ben je zondag nog op wijk alst waait? Krijg je nog een biertje als vinders beloning na die top sessie
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Ik ga morgenochtend ff een paar uurtjes pakken op schell, staat een knalwind zo te zien...ben er rond een uur of 10.
|
|
|
@LaurenS
|
Hahaha dan mis ik hem hem denk ik wel Ben je zondag nog op wijk alst waait? Krijg je nog een biertje als vinders beloning na die top sessie Een biertjuh, wat dacht je van een kratje???
|
|
|
Fe®®y
|
zuipschuit
|
|
|
Jelle
|
Wie weet, ik ben vrij dus als er woei is ben ik erbij... We houe contact Jelle Schell kan ook, ik kijk morgen om half 8 ff. Gaat 't een beetje met de temp hier, Peter?
|
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Waait lekker door op schell, gaan er nog die hards die kant op zo? Ik kan vanaf 9 uur.
|
|
|
BdB
|
Ben er om 08.30
|
|
|
Jelle
|
toch maar schell, 930
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Het waait zeker te hard vandaag om voor een beginner als ik met de 7m met 94 kg waterstart te oefenen ?
|
|
|
@LaurenS
|
Wel pisweer, kijk nog ff naar buiten en dan beslis ik...
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
erg donker nog om naar buutn te kiekn benieuwd hoe vlagerig het zal zijn vandaag Wijdenes geeft t op zich wel steady aan (21-25) Lekkah
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Ontwenningverschijnselen van Bra... maar ik leef met je mee, as zondag beter weer Jantjuuh, ga je sodrek weer onder je 19 'vlaaien' zuipschuit Hee blij man, hoeistie... nog steeds bij de bunker bezig
|
|
|
|