je hoeft niet als een pro te kiten! maar wel verandwoord voor je omgeving.
kan wel op de wc als een spreuk, of draaf ik nu te ver door. RIDE als het op een tropisch eiland is zo als jij hem beschrijft, word ik ook weer een beginner. eigelijk ben ik een ouwe beginner mag ik dan ook naar jouw eiland?
Ik meen dat mijn stuurlijn door de war met 1 van de 2 middelste lijnen. 2 andere kiters hebben dit die vrijdag bevestigd toen het gebeurde en snapte ook niet hoe dit is gebeurd...
Lars ik denk dat ik weet hoe dit is gebeurd vermoedelijk heb je op dat moment dat je door het water werd getrokken de zo genaamde harry Houdini rol heb gemaakt. Dus gewoon terug rollen.
Hè surreal zat je chicken loop nog vast na de crash? Ander kan het zijn dat je bar om zich zelf gedraaid is als je dan weer in haakt zit er ook een draai in je lijnen.
Liever dat ie 1000x wat vraagt dan één keer niet en boven op de dijk eindigt. Ik ben het met een hoop dingen eens wat er gezegd wordt, maar laten we Lars gewoon helpen, zodat hij voor zijn eigen veiligheid en ook dat van een ander kan genieten van onze fantastische passie
Wil iemand mij trouwens zaterdag even helpen met het depoweren van de kite of zo iets ?? Het schijnt dat je aan een rood draadje kan ook een zwart draadje zijn of een koordt moet trekken zodat dat je je kite kan depoweren. (wat was dat ook al weer depoweren ??)
Volgens de expers kan je dan met een 13 meter kite in 40 tot 50 knopen varen, ze noemen dat 100 % depower, geloof ik !!!
Ik ben wel kleurenblind dus zat ik te denken om aan het rode koordje een kaartje te maken waarop staat rood In ieder geval wie wil me helpe zaterdag ??? Ik vaar zaterdag in een shorty omdat me droogpak volgepoept is na de laatste oefensessie op de weilanden van Schellinkhout van angst .
Gaat uitsteekbaar Hey Erwin, jammer van je knie..hoop dat je snel weer pijnvrij kan varen. Kan zaterdag helaas niet kiten maar zal het zondag proberen als de windgoden dan nog gunstig gestemd zijn. hopenlijk tot snel ene keer op het water. groet Jan
Als dat dan een mooi tropisch eiland is waar het iedere dag 30 graden is en altijd 25 knopen waait, ga ik ze wel lesgeven. bij deze geef ik mij dan alvast op, op voorwaarde dat er onbeperkt caipirinhas worden geschonken