|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Zo nog 1 nachie werken en dan heb ik ff rust, druk druk druk druk, kunnen we in het nieuwe jaar weer nieuwe spullen shoppen, geld moet immers rollen, ik wil dit,wil dat, gaat zo maar door
fijne dagen iedereen......
sjonnie, je moet ook wat anders stijf houden,niet je nek... beterschap igg en is altijd ff schrikkie
peet die koekie's zien er ff lekker mmmmmmmmmmm...
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Richard het is weer een leuk filmpje geworden... Anderhalve week vrij ...en de voorspellingen zien er goed uit ...
|
|
|
franco
|
hahahahaaa ja en dat commentaar doet de film erg goed!!!! zondag dan maar eens de 7 uitlaten. en ik ga aan mijn baas reclamen geld vragen!!!!!! zie jullie zondag??
|
|
|
joosie
|
Top film haring richard met ui
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Hoop dat mijn 8m voor zondag door Daphne gemaakt is. Zo niet, pak ik mijn 6m wel met de directional.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey john heb nog een extra 8 mrt dus varen kan je altijd zondag ook nog effe een kwartietje varen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
we gaan los klaasie we gaan los HOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
hey john heb nog een extra 8 mrt dus varen kan je altijd zondag ook nog effe een kwartietje varen JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA
Toppie Hans. Lekker een kwartiertje lol maken. Ik ga zeker ook even die 6m testen. Nog niet mee gevaren dus moet ook een keer. Was het gisteren trouwens nog gezellig bij Aloha heren Balen dat ik er niet bij kon zijn.
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Was zeker gezellig ! Morgen maar weer ouderwets de hele dag kiten ?!
|
|
|
On the Loose
Logs: 0 | 194 uur
|
Was super gezellig gisteren vond ik ook. TOP idee van Johan Leuk ook dat Langbeest er nog ff was... Lekkere voorspellingen voor morgen
|
|
|
Langbeest
|
Sander bedankt voor alles, het was ontroerend om iedereen zonder natte haren te zien
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
was erg gezellig en eten erg lekker Sander bedankt voor alles, het was ontroerend om iedereen zonder natte haren te zien
ik val toch nooit in het water
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Sander bedankt voor alles, het was ontroerend om iedereen zonder natte haren te zien
Haha of je hebt gewoon geen haar!! Maar was gezellig gisteren, en morgen weer lekker het zeetje in
|
|
|
Langbeest
|
In de zomer heb jij geen haar.....
|
|
|
|
franco
|
joosie wat een gaaf filpje! en dames en heren wie gaat morgen waar heen?
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
SCHELLINKHOUT....uiteraard ...hoop alleen dat het niet teveel regent nu is het wel echt "hondeweer" Maar we zien het morgen wel ..
|
|
|