PeeWee
|
Vandaag ook weer eens een half uurtje gevaren. Was me iets te hard om ontspannen te varen. Knie voelde gewoon nog niet helemaal lekker. Wel weer lekker om op het water te zijn, en op de kant weer de bekende gezichten.
Morgen maar weer eens proberen?
See joes
|
|
|
Tim_GTS5
|
Toch met de 7m gegaan toen ik aankwam 29-35kn , achteraf was de 9m lekkerder geweest maar ach was weer een lekker daggie. Alleen spiertje in me arm verrekt met een uitgehaakte kiteloop s-bend met de 7
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ja idd ,errug he, We hadden het er nog over, had er niet an motten denken haha ....ahum sorry Ries,maar deze passie deel ik niet met je
|
|
|
franco
|
hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa sorry ries. tip van mij volgende keer gewoon de pingpong tafel mee naar schout!!!!!!!!! en de wind is je tegenstander, als je de tafel goed zet natuurlijk want anders moet je steeds achter de dijk je balletje ophalen hehehe
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Ger heb je ook nog wat kitefoto,s ...want die van de (oude) mannen op een bankie vind ik niet echt spectaculair ... die zitten daar wel vaker..
|
|
|
franco
|
tis net onkruid blijft ook maar teruch komen.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
lekker was weer gezellig met alle ouwe mannen heb weer een lekker kwartiertje gevaren morgen ben ik er ook weer bij uurtje of 10 ben ik er nog meer werkelozen ????? HOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO
|
|
|
franco
|
hee ride als jullie een beetje opletten kunnen jullie ze meteen aanpakken. mischien dat daarom bijna iedereen zijn kite daar wil parkeren hahaha,
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
is het nou al weer veranderd eerst 18 /23 en nou 7 zie het morgen wel zit straks 2 dagen binnen JIHA
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Toch met de 7m gegaan toen ik aankwam 29-35kn , achteraf was de 9m lekkerder geweest maar ach was weer een lekker daggie. Alleen spiertje in me arm verrekt met een uitgehaakte kiteloop s-bend met de 7 Haha je hebt toch kerstreces man, prachtig moment om een kleinigheidje op te lopen Was weer lekker op wijkiki pier!
|
|
|
Tim_GTS5
|
Je kwam aardig hoog vandaag met die 7 Jannis, volgende keer maar weer de 9m met korte lijnen
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Goed om te lezen dat iedereen een goede dag gehad heeft vandaag Ik heb vandaag alleen wat spullen besteld: Kiteboarding Progression Box: Prolimit Kitesurf Boardbag Multitravel:
|
|
|
FlyingHigh
|
Goed bezig Lars . Dvdtjes ga jij echt wat aan hebben!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Je zal maar moeten pingpongen met deze wind ,Was een mooi en gezellig daggie ) 9 wedstrijden gespeeld en 6 gewonne, net niet door naar de halfe finale.na afloop zuipe in de kantine tot je nek kraakt En............ wat wordt het vandaag ???????
|
|
|
audi
|
Ries ik heb je gemist ik wilde je pomp nog lenen
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
En............ wat wordt het vandaag ??????? Het gaat pas rond 12 uur waaien, dusz rustig aan he Je was me net voor
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Even de regen laten wegtrekken en vanaf een uurtje of 13.00. Gaat de wind ook weer toenemen ..dan gaan we weer los...
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
zo net ff warm gelopen voor de nieuwe sessie van vanmiddag. of was het uitlopen van de sessie van gisteren?? maakt niet uit vanmiddag weer lekker het water op. cu@swoody @ries: wanneer je een stickie meeneemt met een stukkie van je film kan ik die wel eens editten in powerdirector kijken of de sound daar ook uit synch loopt.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vanmiddag weer naar wijk, ziet er prima uit, geen regen, stevig briesje en later nog opklaringen ook.
|
|
|