|
Haring High Richardt
|
ik ga naar schellinkhout, ff rustig wakker worden en haring ritueel doen, ben er rond 11:30 denk ik
En waait het al ??? Up daaaatje, heb geen zin om weer voor Jan Kaas te rijde !!!
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
13 om 16 knopen op Swoody volgens weerstation wijdeness. Hoop dat de wind wat verder ZW gaat draaien op wijk aan zee, anders maar richting Schellinkhout.
|
|
|
J0zoNe
Geen avatar
|
Weerstation berkhout ziet er beter uit, 19 knt... Ik ga zo die kant op.
|
|
|
wokmonster
|
Vandaag met de kleine (4 jr) naar de indoorkermis in A'dam. Kan niet wachten totdat hij de leeftijd heeft om de kite op te laten en aan te pakken . Morgen ga ik wel ff kiten!!!!
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Weerstation berkhout ziet er beter uit, 19 knt... Ik ga zo die kant op.
Ik ga ook maar zo rijden richting swoody! Morgen weer wijkiki beach dan maar. Bewaar nog wat wind voor me oke?
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Sta nu op swoody, wind begint aan te trekken, nu nog niemand... Zojuist gemeten 12 knopen..... Nog even geduld hebben, het is nog geen 13:00
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Had vandaag wel een kitesessie geplant ...nu belt mijn schoonfamilie die komen nu een paar uurtjes eerder om te wandelen ... tja het is kerstmis .. Morgen dan maar weer... Nog voor allemaal prettige kerstdagen
|
|
|
|
@LaurenS
|
Mannuh niet te ongeduldig, het gaat pas echt waaien als het licht uitgaat
|
|
|
|
Giertje
|
Het waait toch niet! Dus een ideale familiedag zodat we weer het nodige kredit op kunnen bouwen. Vanavond een heerlijk kerstdiner. Konijn met een Haring pasteitje. Mannen: Prettige Kerstdagen!
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
En voor donderdag zijn de voorspellingen ook alweer ingekakt. Pfffffffffffffffff, nou ja, we gaan het wel meemaken.
|
|
|
pewpew
|
Fijne feestdagen iedereen n hopelijk tot morgen op het water.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Nah Sjon, kom je nu eggie uit de kast... als voorzitter van t COC
|
|
|
FlyingHigh
|
Vandaag met de kleine (4 jr) naar de indoorkermis in A'dam. Kan niet wachten totdat hij de leeftijd heeft om de kite op te laten en aan te pakken . Dat gevoel heb ik nou ook!!! Hij is al 7,5 maand oud, dus zal binnenkort wel gaan gebeuren toch!?! Vandaag heb ik mij maar ff heerlijk laten masseren hier in Bangkok....5 uur lang 1 uur voetreflex en 2*2uur thaimassage, voel me nu best wel rozig. Vaag. Fijne kerst iedereen. Lekker flink nasse allemaal, dan kiten we dat er na de kerst wel weer af
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Net terug van een strandwandeling op IJmuiden ...het waaide wel ..waren paar kiters bezig even staan kijken maar niet veel actie ..ze waren een beetje aan het cruisen met waveboards.. De voorspellingen voor de rest van de week zien er nog redelijk uit ..ik verwacht nog wel deze week een paar sessies te boeken...
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zal us kijken of ik op tijd wakker ben, zit nu nog te pilsen bij the familie misschein kanharing me efffe wakker bellen als ie vrij is. :Dn
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Zo ben net uit me werk vandaan, en als de woei aanblijft,ga ik straks ook een sessie boeke ff eten,schijten, koffie, heb gelukkig nu wel een enorme low end van het vele werken
|
|
|