manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
ach ja het wordt bijna ééntonig weer een topdag....
handen vol aan de 7m was heerlijk
|
|
|
surfingden
|
Nou nou nou wat een dag weer deze kerstvakantie gaat in de boeken hoor.
|
|
|
DM2008
|
Was laat op Wijk, en een beetje brak dus het ging allemaal wat lastig. Eindelijk lekker aan het varen, verlies ik een lens na anderhalf uur. Einde sessie dus, grrr.
2x m'n board kwijt geweest, maar die was beide keren eerder op het strand dan ik hahaha!
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
word het nog wat morgen wil wel vroeg gaan om effe hoooooooooooooog te gaan roept u maar
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Sorry herr Beun, morgen ben ik er niet bij. Ga met de kleine naar de bios. Have fun in the air.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dank u wel heren veel plezier met de familie alvast een gezond 2013 en dat we nog maar veel uren mogen kiten JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Schelinkhout was helemaal top vandaag. Met de 8 mtr soms flink overpowerd. De hagelbui was niet erg fijn, deed serieus pijn in mijn gezicht. Hoog gesprongen in de vlagen en na 4 uur varen lande ik helemaal niks meer van vermoeidheid.
|
|
|
@LaurenS
|
Dat ga ik vandaag dan maar is overdoen Fly like helllll
|
|
|
wokmonster
|
Yep, ik ook Wie gaan er naar schellinkhout en hoe laat. Ik ga er vroeg heen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zo koffie op kom eraan JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Tim_GTS5
|
Nog wat boodschappen doen en dan ook nog paar uurtjes naar schel , uur of 12 op de spot. Gaan er nog meer mensen?
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
neem weer debeuncam mee hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wel oppassen allemaal
|
|
|
Fe®®y
|
ook maar weer is een daggie zoetwater ga zo rijden
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ben er bijnaaaaaa
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Heb mijn bar ook weer gefixt, de depower lus deed het niet. De 2 middelste lijnen zat voor de lussen 2x gedraaid en de stopper zat niet op de juiste manier vast waardoor het depoweren niet lukte. Blij dat ik het zelf heb kunnen fixen en d'r wat dingen van geleerd heb
|
|
|
|
DM2008
|
Leuke foto's Mario, zie m'n roodwitte kite een paar keer over de achtergrond schieten!
|
|
|