|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja het gaat gebeuren DEBEUN GAAT NATIONAAL EN WORD WERELDBEROEMD ben uitgenodigd om auditie te doen bij let op Beste Bloed, Zweet & Tranen Talent, Gefeliciteerd! Je bent geselecteerd voor de eerste selectieronde van Bloed, Zweet & Tranen. JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAA a.s zaterdag om half 8 ga ik los nou ga ik straks zingend het water op p.s mocht ik beroemd worden heb altijd wel wat vrijkaartjes voor ahoy
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Merijn , de 24e gaan een aantal van ons naar Feldberg voor 4 dagen !
|
|
|
|
|
|
audi
|
Voor de prijs die het NKV rekend kan je bijna nergens anders heen. En hoe groot is de kans dat het een hele week niet waait op fehrmarn. Vorig jaar was het super gezellig dus ik zeg Fehrmarn ik kom.
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Merijn , de 24e gaan een aantal van ons naar Feldberg voor 4 dagen !
Tim, lijkt me super, kan ik met jullie mee? Wat is het plan: donderdag heen en zondag weer terug? Hebben jullie accomodatie geboekt? Dan ga ik dat namelijk ook gewoon meteen doen voor die data. Ik heb eigen vervoer maar carpoolen is natuurlijk wel gezelliger en goedkoper dus tzt wel ff kijken. Ik ga mijn kitemaatje ff polsen of hij die week zijn agenda kan blokken... Last Minute Mei Vakantie Badgaste on Tour : Veerman Romo TEKSEL Wissant
Hallo Badgaste
In de mei vakantie van zaterdag 27 april t/ 4 mei wil ik graag een weekie kiten waar de wind is.
En…………………… wat vinden jullie hiervan ???? Ga je mee ???? of blijf je lekker thuis ?????
Mooi plan, ik ga mee, Koninginnedag begint sowieso toch echt wel een beetje overgewaardeerd te worden.... :-) Ik vind het NKV kitecamp als uitgangspunt prima trouwens.... [edit] samengevoegd Handleiding bericht bewerken
|
|
|
Haring High Richardt
|
Je bent weer lekker aan het spammuh ouwe ,ik beloof niks ,it's queenday en dat is traditie in Amsterdam queensdag heb ik nou wel gezien en waar we eventueel zitten kan je ook op haar toosten (zuipe tot je nek kraakt), dussssssss Wat is het verschil ???? Thuisblijven is vaak duurder... En Zo Is Dat !!!!!!!!!!!! Ik vind het NKV kitecamp als uitgangspunt prima trouwens.... Persoonlijk ga ik het liefste naar Veerman, lijkt me daar beregezellig met al die badgaste , maar ik ben er al een keer geweest en als het dan niet waait is er geen zak te beleven en dat is wel leuk voor een dag maar niet voor de hele week DEBEUN GAAT NATIONAAL EN WORD WERELDBEROEMD He vriendje buk buk slijm, heb je nog een manager nodig ???. Ik heb nog wel een gaatje over
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
ahum nee dank U,heb gegeten en gedronken
|
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Leuk idee Haring Kan Tarifa ook in het rijtje opgenomen worden? Is in ieder geval lekker warm. @beun. Veel succes jongen. Ik zie het al helemaal voor me. Beun in een trainingspak knakworsten aan het aanprijzen. Wij geloven in je. See joes
|
|
|
@LaurenS
|
Ha,ben die kouw nu al zat,ga 9 dagen trippie boeken in maart naar Aruba met mun meissie,ech wel
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ha,ben die kouw nu al zat,ga 9 dagen trippie boeken in maart naar Aruba met mun meissie,ech wel Je ben het nu zat en ga in maart weg duurt volgus mij nog paar maandjes. Suuk6 he Hansie, stond toen Nans 50 werd net te pissen toen jij aan het zingen was, zag de scheuren in de tegels vliegen. Ik dacht nog verrek een lichte aardbeving
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Ik dacht nog. Gelukkig woon ik 200Km verder dan die pestlijer. Maar toen Beun begon te zingen viel het glazuur spontaan van mijn tanden, De hond viel dood neer en de Tarzan van de buurvrouw ging tolle als een dwaze. Jezus Beun die stem van jou. lijkt wel of er 233 katten tegelijkertijd worden overreden.
|
|
|
Giertje
|
Hans, veel sukses man! Ik geloof in jou.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo jongens dank u wel voor alle belangstelling ben druk aan het repeteren met mijn droogpakkie aan wel warm maar dat voert de druk op maar daar heb ik gelukkig martini voor om me rustig te houden heb de hele week in de badkamer gestaan om te oefenen jongens werden er gek van zonde dat er geen wind is dit weekend had wel effe willen varen ben er klaar voor JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|