wouterb
|
iets van tijden in gedachte, mark/beun?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kan zondag ook niet heb een familiedag van 11 tot 14 Sinds wanner doe jij daar aan als het waait ????? Ziet er goed uit morgen voor zee (westenwind)
|
|
|
Dirkie
|
Nog mensen naar Wijk / IJmuiden morgen?
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Morgen een 10 tot 12 sessie voor mij! Even uit de leer sleur komen! Ben om 10 uur bij de pier!
|
|
|
|
Dirkie
|
@Emiel: Das is Wijk of IJmuiden pier? Denk dat ik er ook wel tussen 10 en 12 ben, als de wind er idd is uiteraard..
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
De Beunbus vertrekt morgen ochtend om 8 uur, stipt... Klaar om te raggen kids!!!!
Be safe!! wordt toch wel een dikke 26 knopen... Niet echt speeltuin wind.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
neem de 7 meter ook mee die word zeker misbruikt morgen jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa da's word raggen morgen effe kijken of ik het hoogte record kan verbreken hoelang is het eigenlijk rijden naar autostrand ? iemand ?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
roberto heb je al terug gemaild we gaan morgen naar jullie stek oostvoorne /autostrand we gaan om 8 uur hier weg moeten we ergens afspreken ?
|
|
|
R@bert
|
8 uur....dan rij ik half 9 weg ong. Ben ik er om 0915....wordt knallen morgen, gasten !!! Jullie weten de weg, he?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja ik weet de weg wel... En heb TomTom in me Nokia... Komt helemaal goed! Bis morgen, en nu naar bed. Morgen helemaal fris op het bordje!!
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
zonde dat je er niet bij bent micky :'( komt nog wel en keer jaar is nog lang ik hou hem wel onder controle onze doffer ben benieuwd hoe het varen is daar hoor van jullie altijd zulke leuke verhalen nou ik pak alles in en ga de boy's ophalen groetjes hans jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa zullen ze wel veel horen daar
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Valt me wel op dat altijd wanneer het echt begint te waaien, die zuiderlijke pisn*cht het af laat weten. Vind je ook niet Hans...?! ;-) Ik ben er klaar voor... Komt u maar...
|
|
|
Jacq
|
Gezellig dudes..tot zo!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
hahaha ok dan, nog zo'n Early-Bird...
Tot zo.
|
|
|
Jacq
|
tja..laat me de kans niet ontglippen om met zoveel mannen t water op te kunnen / Wij gaan 830 rijden, zijn we zo'n beetje tegelijkertijd op Oostvoorne
|
|
|
Mark-Fizzer
|
De enige reden waarom ik dat pokke-eind afleg, is om jouw weer in je neo'tje te zien Jacq... ;-)
|
|
|
Jacq
|
De enige reden waarom ik dat pokke-eind afleg, is om jouw weer in je neo'tje te zien Jacq... ;-)
nee dat is fijn om 9 uur 's ochtends . Wel jammer dat je vriendje er niet bij is he! Ik ga even wat doen, anders zijn jullie straks nog eerder ook!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Veel plezier in Oostvoorne Nog gasten naar schell ??? Ziet er goed uit Hoorn lengte: 5.07° breedte: 52.65° Land: Nederland Gewest: Noord-Holland Inwoner: - Weerstation: Berkenhout Actueel weer Hoorn 20.01.2008 10:00 uur weer temperatuur (°C) 10.8 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 9.3 wind (°) rel. vochtigheid (%) 91 windsnelheid (kts) 25 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 33 luchtdruktendens (hPa 3h)
|
|
|
|